loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 42
چهارشنبه 13 مهر 1401 زمان : 16:07

درباره فرانسه


تور‌ کشور فرانسه یکی از پرطرفدار ترین تورهای اروپا خواهد شد . این دیار بیشتر‌از‌هر چیزی به صنعت مد و عطرهایش شناخته می شود؛ در اکثر موارد در فصول مختلف سال نمایشگاههای لباس مازاد برگزار می شود و به سبب همین نیز طراحان پوشاک ، درزی ها و . . . به فرانسه سرایز می گردند . باآنکه این تنها خصوصیت شهرت تور‌ فرانسه نیست بلکه فرانسه از مهم ترین و بهترین کشورهای اروپایی در زمینه گردشگری به حساب می آید و جاذبههای باستانی و واقعی بسیار خواهد داشت . هرسال مردم زیادی از کل دنیا تور فرانسه را انتخاب می کنند . سفر به فرانسه برای اروپاییها حوزه شینگن راحت تر خواهد بود برای‌چه که برای سفر نیازی به ویزا ندارند . فرانسه به چایخانه و مهمانخانه هایش نیز شهرت دارد و محال است با تور‌ فرانسه مسافرت کنید ولی سری به این قهوه‌خانه ها نزنید . فرانسه از دید جلب های گردشگری کشوری بی‌نیاز بوده است و با یک بار سفر نمی توانید تمام دیدنیها و جاذبههای آن را ببینید .

راهنمای تور فرانسه


تور‌ فرانسه در مقدار مختلف ، با کیفیت متنوع برگزار می شود؛ ولی درصورتی‌که واقعا قصد دارید صحیح و حسابی این شهر را ببینید بهتر شد حداقل تور‌ فرانسه 5 روزه‌ و یا 6 روزه‌ را انتخاب نمائید . در این صورت کمینه مهلت خواهید کردید مهم ترین گیرایی های گردشگری فرانسه را ببینید . طرح های تور‌ معمولا شامل رزرو مهمانخانه ، بلیت هواپیما ، تفریح روزانه ، بیمه مسافرت و روادید می گردد . اصلی ترین برتری سفر با تور‌ ایضاً همین است ، این که لازم نیست برای هیچ کاری شخصا مبادرت بکنید . بلکه تمام امور به وسیله آژانس گردشگری انجام می گردد . برخی تخیل می کنند چنانچه کارها را خودشان به تعهد بگیرند تور فرانسه ارزان تر برای شان تمام می گردد . این اشتباه بزرگی است خصوصا اگر برای نوبت اوایل بخواهید به فرانسه سفر کنید . شما هر چقدر هم که محتوی در مورد سفر به فرانسه جمع کرده باشید باز هم به اندازه متخصصین این ناحیه امتحان ندارید و همین مبحث باعث می گردد هم استرس زیادی را تجربه کنید و هم بی شک زمان و انرژی و چه بسا هزینه بیشتری پرداخت کنید .

مهاجرت به فرانسه

اطلاعات بایسته فرانسه
زبان رسمی : فرانسوی
دین رسمی : فرانسه کشوری سکولار است
اختلاف زمانی نسبت به ایران : 2 : 30 - دقیقه
واحد‌ ارز‌ : یورو
کد کشور‌ : 33+
پلیس : 17
اوژانس : 15
آتشنشانی : 18
برق شهری‌ : 230 ولت و 50 هرتز

ویزای فرانسه
برای مسافرت به فرانسه نیاز به ویزا دارید . ویزای فرانسه شبیه هر کشور دیگری در انواع مختلف قفل به هدف تان صادر می توان . برای کوچ تفریحی و گردشگری باید ویزا توریستی این مملکت را استدعا دهید . حتماً برای مسافرت به فرانسه می توانید از ویزای شینگن همچنین صرف کنید .

ویزای فرانسه برای سفر توریستی

بهترین دوران سفر به فرانسه
فرانسه کشوری چهار موعد است و راست شبیه ایران آب و هوایی متفاوتی در هر فصل حاکم‌ است . تور فرانسه در تمام فصول برگزار می گردد اما این که شما چه آب و هوایی را می پسندید مهم بهترین دوران جابجایی بوده است زیرا در فرانسه نه سرمای طاقت‌زدا نگاه می شود و نه حرارت به حد آزاردهنده ای افزایش می یابد . اکثراً گردشگران هوای گرم و معتدل را افزون‌تر گزینش می کنند؛ بنابراین باید گفت بهترین زمان سفر به فرانسه از آغاز بهار تا اواسط پاییز است . در این بازه هوا گرم تر خواهد بود و همین طور بارانهای فصلی به حداقل خود می رسند . البته از خاطر نبرید از آنجایی که سال نو میلادی در ماه ژانویه خواهد شد ، نقل‌مکان در این روزگار یعنی دی ماه می تواند بسیار هیجان انگیز باشد برای‌اینکه بزم ها و کارنوالهای زیادی در سطح شهر برگزار می گردد .

بهترین زمان سفر به فرانسه

بها تور فرانسه
طبیعتا مبلغ تور فرانسه را نمی توان با دام های شهر های حواشی ایران مانند آذربایجان و ترکیه مقابله شود ، و طبیعتا قیمت تور‌ فرانسه خیلی افزون‌تر است . تنها نکته قابل تامل این شده که سلیقه افراد در تعیین تله قطعا تاثیر بی واسطه بر روی قیمت مهاجرت دارد . این سلیقه شامل انتخاب گونه هتل و همین طور نوع بلیت پروازتان است . بهترین کسب این می باشد که قبل از هر چیزی بودجه تان را از قبل مشخص کنید و سپس با دقت به قیمت تورها آنها را به موارد مختلف ویژه دهید . باید بدانید از آنجایی که طول مقدار پرواز ایران به فرانسه بیش 5 ساعت است ، طبیعتا بها بلیت این پرواز از پروازهای 1 یا 2 ساعته زیادتر خواهد می باشد . از طرفی نوع پته یعنی اکونومی ، بیزنس کلاس و فرست کلاس نیز روی قیمت بلیت و در نهایت بها تور فرانسه ردپا می گذارد . فرانسه شهر لوکسی است و هتلهای خوبی دارد ، اگر بخواهید سفری لوکس به این شهر داشته باشید طبیعتا حتما باید درست خرج کنید اما با گلچین هتلهای سه و یا نهایتا چهار ستاره هزینههای تان کاهش می یابد و می توانید تور فرانسه ارزان تری را رزرو کنید . اگر باشنده تهران نیستید همچنین برای خاطرجمعی قادر خواهید بود تور را از شهر خودتان مثلا تور فرانسه از شیراز ، دام فرانسه از شهادتگاه ، اصفهان و . . . تعیین کنید . تور فرانسه لحظه آخری در بیشتر موارد بسیار کم خواهد بود چون خواهشگر برای مهاجرت به فرانسه دایماً بی‌نهایت هست ، اما با این حال این دام ها در فصلهای کم توریست مثل زمستان بیشتر هستند . در نهایت این که چه نوع سفر و چه دسته خدماتی را گلچین می کنید می تواند عامل واقعی مشخص کننده قیمت تله فرانسه باشد .

نرخ تور‌ فرانسه

فرودگاههای مهم فرانسه
فرودگاه میان المللی شارل دوگل | Charles de Gaulle Airport
فرودگاه وسط المللی شارل دوگل فرودگاهی همگانی هست که یکی از حقیقی ترین مرشد های ورودی و برون‌داد این کشور است . فرودگاه با فاصله ای 25 کیلومتری از شمال پاریس قرار دارد و عالیقدر ترین فرودگاه پاریس نیز هست .

فرودگاه بین المللی اورلی | Orly Airport
فرودگاه میان المللی اورلی از دیگر فرودگاههای مهم فرانسه و پاریس خواهد بود که به بسیاری از کشورهای خارجی پرواز داراست ولی با ایجاد کردن فرودگاه بین المللی شارل دوگل بیشترین پروازهای آن داخلی بوده اید است . این فرودگاه دومین فرودگاه پر رفت و آمد فرانسه است .

فرودگاه میانه المللی فرانسه

معروف ترین جاذبههای گردشگری فرانسه
شهر لیون فرانسه | Lyon
این شهر از منطقه‌ها بقیه تتمه زمان رنسان شده است و از جذبه های گردشگری فرانسه آشنا می شود . لیون بعد از پاریس و مارسی سومین شهر بزرگ این کشور است که از نظر پولی منزل مهمی دارا است . لیون بین تفریح و خوشگذرانی فرانسه ایضاً هست و مردم هم برای دیدن ساختمانها و هم خوشی به این شهر می روند .

کاخ آرزو | Ideal Palace
یکی از زیباترین آثار کهن فرانسه کاخی قدیمی در منطقه جنوب شرقی این کشور است که به وسیله یک پستچی بی هیچ دانش معماری ، به زمان 33 سال ساخته شد . کوشک در سال 1912 کاملا اتمام شد و یک سال بعد سازنده کاخ از جهان رفت؛ گفته می شود فراهم کردن آن از تکه سنگی کوچک الهام گرفته گشته شده است .

پل قدیمی‌ پونت دوگارد فرانسه | Pont du Gard
این پل توسط رومیها در فرانسه ساخته شده و قدمت آن به 2000 سال ما قبل باز خواهد شد . پل با سنگهای آهکی زرد رنگ بنا تبدیل شده است که از سال 1840 جزو ماترک تاریخی فرانسه قرار گرفت و حدودا 145 سال بعد در گروه آثار تاریخی اروپایی ثبت تبدیل شده در یونسکو قرار گرفت .

مهم ترین گیرایی های گردشگری فرانسه

عالی ترین هتلهای فرانسه متناسب با وجه شما
مهمانخانه پنج ستاره ماندارین اورینتال فرانسه | Mandarin Oriental
هتلهای پنج ستاره زیباترین دسته کیفی هتلها بوده است و هتل ماندارین اورینتال از جمله بهترین مهمانخانه های پنج اختر و عالی پاریس فرانسه شده است . خدمات هتل شامل اینترنت رایگان ، پارکینگ ، میان تناسب اندام ، کلوپ کودکان ، خدمت‌ها ماساژ تخصصی ، فعالیت‌ها تبدیل پول ، محفظه امانات ، خشکشویی ، خدمات آبگرم ، ترانسفر ، جکوزی و . . . است . بد نابود بدانید در این هتل قادر خواهید بود حیوانات در منزل نیز به همراه داشته باشید .

هتل چهار ستاره‌ نووتل پاریس سنتر تور‌ ایفل | Novotel Paris Centre Tour Eiffel
این مسافرخانه یکی از تاپ ترین هتلهای پاریس شد که در دوری کنار حدود 1 .5 کیلومتری از برج ایفل قرار دارد . دسترسی هتل به کانون‌ها خرید و دیگر دیدنیها بسیار مناسب است و در نزدیکی آن چندین توقفگاه راه‌آهن زیرزمینی وجود خواهد داشت . حیاتی ترین کارها مسافرخانه اینترنت رایگان ، پارکینگ اختصاصی ، خدمات لباسشویی و خشک شویی ، تالاب ، تالار یوگا ، تالار خویشاوندی اندام ، خدمات مالش ، فروشگاه هدایا ، امکانات برای مهمانان معلول ، بوفه مجزا برای کودکان ، منوی جدا برای کودکان ، منوی مخصوص غذاهای رژیمی و . . . می شوند . در این هتل همراه داشتن جانور در خانه منعی ندارد .

هتل سه ستاره لا پانکو | La Planque Hotel
در هتل سه ستاره‌ لا پانکو قادر خواهید بود از خدماتی زیرا اینترنت مجانی ، پارکینگ ، محفظه امانات ، سالن مشترک برای تماشای تلویزیون استفاده کنید . هتل امکانات مخصوص ای نخواهد داشت ولی در منطقه قشنگی قرار دارد و فضا و دکوراسیون اینترنال آن بسیار زیبا است . در این مهمانخانه حکم ندارید حیوان خانگی همراه داشته باشید .

نمایی از عالی ترین هتل‌های‌ سه ستاره فرانسه

بهترین و خوشمزه ترین غذاهای فرانسه
غذاهای فرانسوی در اکثر موارد خوشمزه می باشند و کمتر کسی از آنها خوشش نمی آید . این خوردنی ها نه بیشتر از حد روغن‌دار و نه سنگین می باشند ، البته در بسیاری از آنها پنیرهای محلی به عمل می رود؛ هر پرس غذای فرانسوی معمولا حجم متوسط رو به قدری دارا است . غذاهای دریایی چون‌که صدف ، حلزون و ماهی از غذاهای درباره علاقه آنها است؛ در بقیه می توانید با شماری از زیبا ترین خوراکی های فرانسوی آشنا شوید .

صدف مزه‌ دار شده‌ | Moules Fritte

حلزون | Escargots

راتاتویی | Ratatouille

استیک فریت | Steak -frites

سوپ پیاز‌ | Soupe à l’oignon

کسوله | Cassoulet

مشهور ترین غذا‌های‌ فرانسوی

تاپ ترین رستوران‌های‌ فرانسه
غذاهای فرانسوی را باید در زیباترین رستورانهای این کشور آهنگ نمائید تا به درستی طعم واقعی و مسرت‌زا آن را تجربه بکنید . جدای از مزه غذاها ، کیفیت خوراک و بهداشت آن اهمیت زیادی دارد . بنابراین گلچین رستورانهای آشنا می شود و درجه یک فرانسه این دغدغه را از بین می برد . مهمانخانه پیر گانییر ، بار آرپژ ، اپیکور ، مطعم ژول ورن قسمت زیباترین و لوکس ترین غذاخوری های پاریس است . مسلماً پاریس رستورانهایی ارزان تر اما با وضعیت کیفی نیز بسیار دارد .

عالی ترین و شیک ترین رستورانهای فرانسه

بهترین سوغاتی فرانسه
سوغاتی خریداری کردن از کارهای خوشی بخش نقل‌مکان است ، معمولا اغلب گردشگران دوست دارند یادگاری یا محصولی ویژه به فرد با خود به کشورشان بیاورند . اگر شما هم خواهان خرید سوغاتیهای پاریس و فرانسه هستید ، الزاماً باید بگویم از آنجایی که صنعت مد و لوازم آرایشی کامل در این کشور بیش پرطرفدار خواهد شد قادر خواهید بود به سراغ زیباترین بوی‌خوش های زمانه بروید که بدون شک در پاریس قادر خواهید بود پیدای شان نمائید . از دیگر سوغاتیهای مهم این کشور می زور کلاه برت یا همان کلاه کج فرانسوی ، مجسمههای فلزی و سنگی برج ایفل ، شکلات ، صابونهای مارسی که شهرت جهانی دارند ، پنیرهای سرشناس فرانسوی را نام برد .

پراهمیت ترین سوغاتیهای فرانسه

تاپ ترین مراکز خرید فرانسه
پاریس به انگیزه منزل اش در صنعتت مد و پوشاک ، لوازم آرایشی ، رایحه و . . . بهترین تولید کنندگان را داراست و طبیعتا بهترینها مدام گران هستند . از این رو مراکز فروش پاریس مخصوصاً بازارچه های زیبا و جمعیت های بزرگ پر از فروشگاههای برند شد که ممکن بوده است اصلا نتوان از آنها خرید کرد . از طرفی فروشگاه ها های محلی پاریس همچنین فرصت احسان بوده است تا هم کالای درباره نیازتان را تهیه کنید و هم با فرهنگ مردم از نزدیک رفیق شوید . مجتمع بن مارشه ، گالری لافایت ، بوگرنل از کامل ترین و بی‌گمان سنگین ترین مراکز خرید پاریس هستند .

منبع:تور فرانسه

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص