loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 27
شنبه 26 آذر 1401 زمان : 15:04

زانوهای شما قفل شده است
آیا قصد سفر دارید اما از هزینه ناامید شده اید؟ اما با توجه به افزایش هزینه های سفر به خارج از کشور، حتی در داخل کشور، هرکسی نمی تواند زمانی که از کار و زندگی روزمره خسته شده است، چمدان های خود را ببندد و به سفر برود. در این مجموعه تصمیم داریم با ارائه تورهای اقساطی گزینه سفر را به همه شما ارائه دهیم تا بتوانید مبلغ ناچیزی را برای تور مورد نظر خود پیش پرداخت کنید و سفری خوش و خوش داشته باشید. هزینه سفر خود را پرداخت کنید تقریباً تمام تورهای داخلی و خارجی را می توان به صورت اقساطی در وب سایت ما خریداری کرد و شما می توانید هر یک از تورهای ما را به صورت اقساطی بین 4 تا 10 ماه خریداری کنید. در ضمن پرطرفدارترین تورهای کیشت در تورهای خارجی ما عبارتند از: تور اروپا، تور استانبول، تور گرجستان، تور آنتالیا، تور تایلند و تور دبی و... و تورهای داخلی شامل تور کیش، تور کیشم و تور مشهد و .. و محدودیتی در حداقل ریالی خرید تور ندارید اما حداقل بلیط یا هتل برای خرید هتل و پرواز باید دو میلیون تومان باشد.
سفر اقساطی تور
حالا طرح اقساطی یعنی چی؟ این تورها تقریبا تمام هزینه های سفر را پرداخت می کنند و به جای گرفتن بلیط و هتل، می توانید صد در صد هزینه را پرداخت کنید و مابقی را به صورت اقساطی پرداخت کنید. در واقع، تورهای اقساطی شما را ملزم به پرداخت هزینه هنگفتی برای سفر نمی‌کند، بلکه بسته به بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، مبلغ سفر را در چند ماه پرداخت می‌کنید. معمولاً هزینه های سفر گاهی آنقدر سخت است که فرصت جستجو و خرید مناسب را از مسافران در حین سفر می گیرد. اما با خرید اقساطی سفر به خارج از کشور می توانید اوقات خوشی را بدون نگرانی بابت پول و مالی که همراه خود دارید سپری کنید.
در نهایت مسافران عزیز لازم است بدانند که در این مجموعه مسافرتی هیچ علاقه اضافی به تورهای خرده فروشی نداریم!! هزینه تورها 3 درصد و هزینه زیارت 2.5 درصد است. هرچه تعداد قطعات بیشتر باشد، پرداخت بیشتر و هرچه تعداد قطعات کمتر باشد، پرداخت کمتر می شود. خرید اقساطی کلیه تورهای داخلی و خارجی بدون نیاز به گارانتی و تنها با ارائه چک امکان پذیر است. در این راستا همکاران ما پس از ارائه لیست قیمت سفر و تاییدیه شما مدارک لازم را از شما دریافت می کنند و هتل و پرواز شما را انتخاب می کنند تا بتوانید سفر خود را رزرو کنید. تورهای خصوصی ما هیچ محدودیتی ندارند و برای تمامی هتل ها و پروازها قابل رزرو هستند.
سفرهای ترم سفر
خرید در مرکز خرید چیست؟
سفر به خارج از کشور به دلیل هزینه بالای آن همیشه برای بخشی از مردم غیرممکن است و با توجه به تغییرات بازار ارز در ایران و افزایش چند برابری این هزینه در سال های اخیر، سفر به مقاصد خارج از ایران برای درصد زیادی غیر ممکن شده است. این یک رویا است و اگر بخواهند برای یک تور با حساب پس انداز کنند و یک کارمند رزرو کنند، ممکن است هرگز نتوانند به مقصدهای خارجی بروند. به همین دلیل، این تورها برای تحقق رویاهای شما مسافرانی که عاشق سفر به کشورهای دیگر هستند طراحی شده است که در ادامه به جزئیات آن می پردازیم.

سفر و گردشگری
هر خرید اقساطی شرایط خاص خود را دارد. وعده های غذایی یکسان است و شرایط شخصی خاصی اعمال می شود! این شرایط معمولاً توسط آژانس مسافرتی یا شرکت هواپیمایی مطابق با شرایط و ضوابط آنها تعیین می شود، اما در برخی موارد می تواند بسیار متفاوت باشد. بنابراین، اگر قصد خرید یک سفر غذایی در دو مقصد داخلی و خارجی را دارید، باید قوانین آژانس مسافرتی مورد نظر خود را به دقت بررسی کنید. با این حال، اگر در حال تصمیم گیری و جمع آوری اطلاعات کلی در مورد این سفرها در این قسمت هستید، سعی می کنیم شرایط کلی را بررسی کنیم. شرایط خرید تور غذایی ما به شرح زیر است:
حداکثر 50 درصد هزینه سفر باید توسط مسافر در زمان خرید پرداخت شود.
به طور کلی آژانس های مسافرتی 2.5 تا 3 درصد به عنوان هزینه ماهانه دریافت می کنند.
هنگام خرید اقساطی معمولاً قبض ماهی الزامی است.
مسافر باید حدود 3 تا 10 ماه دیگر حقوق خود را پرداخت کند.
مدت پرداخت توسط آژانس مسافرتی اعلام می شود، اما شما مسافر انتخاب می کنید که چند ماه می خواهید کل مبلغ سفر خود را پرداخت کنید.
هنگام استفاده از دفترچه گارانتی باید متعلق به مسافر باشد.
اسناد سفر در بخش
مدارک مورد نیاز جهت رزرو تورهای اقساطی گلبرگ سیرین
چک معتبر (شخصی یا دولتی) که باید برای یکی از مسافران استفاده کننده از این تورها یا یکی از بستگان درجه یک مسافران باشد.
چک باید از حساب بانکی در تهران باشد.
پرینت سه ماه آخر حساب بانکی ثبت کارت یا حساب ذخیره کارت که توسط بانک چاپ شده است.
موجودی حساب کافی و معقول نسبت به مبلغ تعیین شده برای سفر.
کپی شناسنامه و کارت ملی برای صاحب حساب
فرمی را برای سرمایه گذاری در خدمات گردشگری که در آژانس خود ارائه می دهیم پر کنید.
قبض برق یا آب یا تلفن مربوط به محل اقامت مسافر.
آدرس پستی دقیق و کد پستی همان آدرس برای دو مسافر شناخته شده به عنوان اطلاعات تماس اضطراری
شرایط پرداخت اقساطی
خروج با اقساط بدون پرداخت اولیه
برنامه های سفر تاسیسات داخلی-خارجی در مقاصد مختلف در بالای این صفحه نمایش داده می شود. برای کسب اطلاعات کامل در مورد شرایط این مسابقات، به سادگی به صفحه جزئیات آن مسابقات بروید و توضیحات کامل را مطالعه کنید. به یاد داشته باشید که شرایط خرید پرداخت معمولاً به سفرهای خارج از کشور داده می شود، زیرا قیمت آنها از سفرهای داخل کشور بالاتر است. در بین سفرهای خارجی، مقاصد و تورهایی که محبوبیت بیشتری دارند، تور ممتاز برای آنها طراحی شده است. البته توجه داشته باشید که امکان رزرو تور بصورت اقساطی و بدون پیش پرداخت وجود دارد. علاوه بر این، درست است که پیش پرداخت هر تور معمولاً 20 درصد از مبلغ کل تور شما است، اما امکان معامله نیز وجود دارد و ما شرایطی را برای شما ایجاد کرده ایم که تور مورد نظر خود را بدون نیاز به خرید بخرید. پیشرفت. . پرداخت
تور مفصل گلبرگا سیر سفر
برای خرید اقساطی سفر ما ابتدا باید شرایط و مدارکی را که در بالا ذکر کردیم را مطالعه کرده و پس از تکمیل مدارک به صورت حضوری و تلفنی اقدام به خرید سفر نمایید. چهره به چهره همانطور که از نامش پیداست پس از تکمیل مدارک به دفتر مرکزی گلبرگ مراجعه کرده و پس از تعامل با کارشناسان ما مراحل ثبت نام را تکمیل نمایید. تلفنی قبل از خرید می توانید با ما تماس بگیرید و تمامی نیازهای خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید و پس از پیش پرداخت مدارک لازم را از طریق ایمیل برای مجموعه ارسال نمایید. ضمناً هزینه گردشگری ماهیانه 3 درصد است و نحوه محاسبه هزینه به این صورت است که مبلغی را از کل هزینه گردشگری کم می کنیم و 3 درصد هزینه است. تعداد سفرها به پرداخت ماهانه اضافه می شود. در ادامه لازم به ذکر است مکان هایی که در تور گلبرگ هد به شما پیشنهاد می شود فرقی نمی کند که تور پولی باشد یا پولی! تمامی امکاناتی که در تور پولی در اختیار شما قرار می گیرد در تورهای اقساطی ما نیز ارائه می شود و مشمول هر تور می باشد.

منبع:تور اقساطی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص