loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 34
دوشنبه 5 دی 1401 زمان : 12:44

سفر به اروپا، نوروز 1402
اروپا یکی از زیباترین قاره های جهان است و شهرها و کشورهای اروپایی پربازدیدترین و پربازدیدترین مکان ها در جهان هستند. سفر در اروپا یکی از مجلل ترین مقاصد ایران به شمار می رود و در سال های اخیر مردم ایران به قدری به سفر در اروپا علاقه مند شده اند که شروع به ثبت نام برای سفر نوروزی 1402 به اروپا کردند. کشورهای اروپایی زیبا هستند و مقاصد مختلفی دارند و همگی ارزش دیدن را دارند. این در حالی است که ایتالیا، اسپانیا، فرانسه، مجارستان و برخی کشورهای دیگر از محبوبیت بالایی در بین گردشگران ایرانی برخوردار هستند. برای پیوستن به تور اروپا 1402 باید از چند ماه قبل اقدام کنید. از آنجایی که شما با موضوع بسیار مهمی به نام دریافت ویزای شینگن مواجه هستید و برای ورود به این کشور باید آن را دریافت کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مدارک لازم برای دریافت این ویزا را به متخصص گلبرگ ارائه دهید. آژانس مسافرتی عزیز.
تور اروپا نوروز
اگر مسافر سفر نوروزی به اروپا در کشورهای گردشگری و جذاب این قاره سرسبز هستید، باید بدانید که هوای اروپا در فصل بهار بسیار مطبوع و مطبوع است و در این مدت زمستان قاره و شما را ترک می کند. به راحتی می توانید از فرصت استفاده کنید. از چند روز برای گشت و گذار و تفریح در این کشورها استفاده کنید. شهرهای این قاره همیشه قیمت‌های بالاتری نسبت به سایر شهرها دارند و یکی از دلایل افزایش قیمت‌ها بالا بودن ارزش ارز کشورهای اروپایی در حوزه شینگن و می‌دانید ارزش یورو است. در 10 سال گذشته 10 برابر شده است. همچنین شرایط ویزای این کشورها برای ایرانی ها سخت تر می شود و طبیعتا این امر مستلزم هزینه های بیشتری است. لازم به ذکر است که برای اخذ ویزا علاوه بر هزینه های سفر، باید مدارک و موسسات مالی جهت تایید بازگشت خود را ارائه دهید تا سایر مدارک را در اختیار سفارت کشور قرار دهد و در صورت داشتن مدارک لازم برای ویزای شینگن کامل است، برای شما راحت است.
تور نوروزی اروپا
خدمات تور اروپا نوروز 1402 گلبرگ آقا
خدماتی که در زیر به شما اعلام خواهیم کرد، خدمات معمول مسافرت اروپایی در نوروز 1402 آژانس گلبرگ سیر است و ممکن است در هر بسته از این خدمات متفاوت باشد:
ویزای توریستی شینگن بگیرید
بلیط هواپیما رفت و برگشت
اقامت در هتل 4 ستاره با صبحانه
شاتل فرودگاه
بزرگراه را عوض کن
تور شهر
برترین سفرهای فارسی زبان

راهنمای محلی
بیمه مسافرتی با پوشش حداقل 30000 یورو و متناسب با مدت اقامت
شرایط اخذ ویزای شینگن 1402 در سفر به اروپا در نوروز
مسافران ایرانی برای سفر به کشورهای اروپایی مانند فرانسه، ایتالیا، اسپانیا و سایر کشورهای حوزه شینگن باید برای ویزای شینگن اقدام کنند و همانطور که شنیده اید روند درخواست این نوع ویزا با مشکل مواجه شده است. در زمان های اخیر پنج اگر قصد سفر به کشورهای شینگن را دارید، بهترین گزینه این است که به صورت گروهی به تورهای اروپایی بپیوندید زیرا درخواست ویزا بسیار آسان تر خواهد بود. از جمله مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای شینگن می توان به پاسپورت با اعتبار 6 ماه و کپی تمامی صفحات، شناسنامه و کارت کشور متقاضی ویزا، سه قطعه عکس رنگی با زمینه سفید و تمام صورت متقاضی ویزا اشاره کرد. شخص، رزرو بلیط هواپیما و تایید بازگشت به کشور مقصد و رزرو هتل، بیمه مسافرتی، ارائه دعوت نامه، اموال و اوراق کاری و غیره. .
همین امروز ویزای سفر به اروپا را دریافت کنید
در تمام سابقه سفر، قدرت مالی و گردش حساب شرط اصلی برای گرفتن ویزا در تور نوروز 1402 است و لازم است بدانید که توان مالی حدود 100.000.000 تا 150.000.000 تومان برای گرفتن ویزا می باشد. ضمن اینکه این مبلغ بهترین میزان توانایی مالی است و این امکان وجود دارد که با مبلغی کمتر از این مبلغ اعلامی ویزا بگیرید. مشکل بعدی این است که گردش ویزای شینگن نیز باید در حساب متقاضی شما در 3 ماه گذشته باشد و گردش حساب به معنای مبلغ ورود و خروج از حساب نیست بلکه تعداد تراکنش ها مهم است. . هرچه تراکنش های بیشتری در حساب شما انجام شود، احتمال بیشتری برای دریافت ویزای شینگن خواهید داشت.
به یاد داشته باشید که سابقه سفر شما به کشوری که ابتدا وارد شده اید نیز بستگی دارد!! برای مثال اگر وارد فرانسه می شوید باید در سابقه سفر خود ویزای شینگن داشته باشید و یا در صورت ورود به ایتالیا نیازی به صدور ویزای شینگن ندارید و فقط سابقه سفر از کشورهای آسیایی کافی است. حتی اگر وضعیت مالی و گردش حساب شما مورد تایید سفارت کشور مقصد باشد، اگر سابقه سفر شما قوی نیست، می توانید از مزایای وام استفاده کنید و از سفارت کشور مقصد ویزای دریافت کنید. آژانس هواپیمایی گلبرگ سیر
ویزای سفر نوروزی اروپا را دریافت کنید
قیمت تور اروپا نوروز 1402
قیمت سفر به اروپا در نوروز 1402 به 3 پارامتر ویزای توریستی شینگن، هتل و بلیط رفت و برگشت بستگی دارد. هزینه ویزای توریستی شینگن 60 یورو است که متقاضیان باید آن را به صورت نقدی در سفارت پرداخت کنند. اگر شما هم جزو آن دسته از مسافرانی هستید که به دنبال تور ارزان اروپا برای بهار 1402 هستید، باید به این نکته توجه داشته باشید که هر سرویس تور را با تورهای مشابه مقایسه کنید. تبلیغات زیادی برای تورهای ارزان اروپا وجود دارد، اما وقتی به خدمات آنها دقت کنید، متوجه می شوید که بسته سفر آنها شامل ارزان ترین پرواز (مدت زمان سخت پرواز و حمل و نقل طولانی)، هتل های کم ستاره و عدم وجود چک این و چک است. اصلا بیرون سفر و به همین دلیل است که می توانید تعطیلات نوروزی را در اروپا خریداری کنید. این توصیه مجموعه سفرهای سر گلبرگ را هرگز فراموش نکنید که هیچ تخفیفی ارزش سوزاندن یک خاطره بد در ذهن شما را ندارد!
قیمت تور اروپا نوروز
همچنین لازم به ذکر است که با توجه به زمان بر بودن مراحل اخذ ویزای شینگن، تور اروپا لحظه آخری معنا ندارد و تمامی مقدمات تور باید از قبل به طور کامل برنامه ریزی شده باشد و تورها ثبت نام نخواهند کرد. 3 هفته مانده به شروع.. همچنین در حال حاضر حداقل قیمت تور اروپا برای یک سفر به کشور (مثلا فرانسه) حدود 50 میلیون تومان است. این عدد به دلیل روزهای سفر، سایر کشورها و درجه هتل ها و همچنین تغییرات آب و هوا تغییر خواهد کرد. در نهایت، با افزایش تعداد درخواست های تور اروپا برای تعطیلات سال نو، بهتر است از چند ماه قبل برای سفر نوروزی خود به اروپا برنامه ریزی کنید. به این ترتیب طبیعتا هزینه سفر شما کمتر می شود و احتمال اینکه بتوانید تور اروپای نوروزی مورد نظر خود را رزرو کنید بیشتر می شود. اگر فضای مورد نظرتان را ندارید، بیشتر می شود.
هزینه تور نوروزی اروپا
نوروز 1402 بهترین زمان برای خرید سفر در اروپا است
در مورد بهترین زمان برای خرید تور اروپا در عید 1402 باید بگوییم که بستگی به کشوری دارد که انتخاب می کنید. به عنوان مثال برای خرید تور نوروزی ایتالیا بهتر است حدود 30 تا 45 روز قبل از سفر اقدامات لازم را انجام دهید، زیرا در این مدت حدود 7 روز برای گرفتن وقت سفارت، ارائه مدارک و گرفتن وقت اثر انگشت، و 21 روز برای پاسخ. فکر . همچنین اگر در تعطیلات عید قصد خرید تور فرانسه را دارید، بهتر است حدود 45 تا 60 روز قبل از تاریخ سفر، تور خود را خریداری کنید. زیرا زمان سفارت ایتالیا معمولا 10 تا 20 روز پس از درخواست در نظر گرفته می شود. بنابراین پیشنهاد گلبرگ سیر به شما مسافران گرامی این است که حداقل 30 روز قبل از تاریخ سفر با مشاورین مجتمع گردشگری گلبرگ سیر تماس حاصل فرمایید تا سفری فراموش نشدنی و بدون دغدغه داشته باشید.

منبع:تور اروپا نوروز 1402

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص