loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 28
پنجشنبه 1 دی 1401 زمان : 12:31

درباره تور نوروز 1402
در نیمه دوم سال هستیم و باید کم کم خود را برای تمدید سال آماده کنیم. بسیاری از مردم از چند ماه قبل برای سفرهای نوروزی خود، تورها و برنامه های سفر داخلی و خارجی به این مقاصد را بررسی می کنند. به دنبال سفری مقرون به صرفه و با کیفیت. حتما می دانید که ایرانی ها در تعطیلات نوروزی مثل قبل در خانه نمی مانند و به تعطیلات می روند، بیشتر مردم به سفرها و تعطیلات داخلی و خارجی می روند. در سالهای اخیر، گردشگران ایرانی از ترکیه مالزی مقاصدی مانند گرجستان و کشورهای اروپایی بسیار مورد بازدید قرار گرفته اند و همین امر باعث شده آژانس ها تعداد سفر به این مقاصد پرطرفدار را افزایش دهند و نوروز فرصت بسیار خوبی برای سفر به آنجا است. کشوری زیبا و همانطور که در بالا ذکر شد. با خرید تورهای نوروزی می توانید با قیمت های بسیار ارزان سفر کنید. چون چند ماه یا چند روز مانده به عید. علاوه بر قیمت سفرهای نوروزی 1402، با توجه به افزایش تعداد هتل ها و پروازها، قیمت پروازهای چارتر و هتل های خوب و مجلل افزایش چشمگیری خواهد داشت.
تور نوروزی
به این ترتیب بسیاری از گردشگران نمی توانند تورهای مورد نظر خود را با هتل یا پرواز ترجیحی انتخاب کنند و برای اطمینان از اینکه شما جزو آن افراد نیستید، بهتر است از قبل برای سفر خود برنامه ریزی کرده و یکی از تورهای جذاب خارجی را برای آماده سازی انتخاب کنید. برای کاهش هزینه های سفر خود رزرو کنید یا خرید کنید. شما می توانید از طریق سایت این گروه به صورت آنلاین رزرو کنید و تنها کافی است مقصد مورد نظر خود را انتخاب کرده و با کارشناسان تور گلبرگ تماس بگیرید تا بهترین تور را در اختیار شما قرار دهند. قیمت تمامی تورها در سایت آزانس گلبرگ سیر روزانه بررسی و تغییر می کند و خدماتی که برای تورهای نوروزی ارائه می دهیم: اخذ ویزا، رزرو هتل، بلیط سفر، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تورهای فارسی، زبان، انتخاب هتل و پرواز مورد نظر. در بسته گنجانده نشده اند. هستند و غیره
تورهای نوروزی
قیمت تور نوروزی 1402
با شروع سال نو در فروردین 1402 و فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، فرصتی مغتنم برای رهایی از خستگی سال قبل برای شماست. قیمت سفرهای نوروزی 1402 این روزها داغ است! شرکت های مسافرتی پیش فروش تور نوروزی 1402 را آغاز کرده اند و شما از دردسرهای سفر مانند رزرو هتل، خرید بلیط هواپیما برای گردشگران نوروزی رهایی خواهید داشت. توجه داشته باشید که به طور کلی تفاوت قیمت گردشگران نوروزی با سایر ایام حدود 2 تا 3 برابر است. توجه داشته باشید که این تفاوت قیمت فقط به بلیط رفت و برگشت ختم نمی شود و اقامت در هتل، هدایا و غذا نیز در تعطیلات افزایش قیمت قابل توجهی دارند.
قیمت گردشگری نوروزی
در مورد سفرهای نوروزی باید بگوییم که مسئله مهم اکثر مسافران قیمت مناسب تور مورد نظرشان است، حتی می دانند هزینه هایشان تا حدودی افزایش می یابد اما بهترین فرصت برای استفاده از این تعطیلات این است که رزرو تور ارزان; با این حال هر سال بر تعداد گردشگران ایرانی به این روزها افزوده می شود. همچنین هزینه تورهای نوروزی نسبت به سایر ایام سال بیشتر است که با توجه به بازار عرضه و تقاضای مسافران، اکنون می توانید با رزرو قبلی سفر خود در هزینه های خود صرفه جویی کنید و تور نوروزی این روز را با کمترین قیمت دریافت کنید.
در نهایت، به خاطر داشته باشید که به طور کلی هر بسته شامل خدماتی است که بسته به آژانس مسافرتی صادر کننده سفر متفاوت است. صبحانه رایگان، ترانسفر فرودگاهی رایگان، گشت شهری، گشت با راهنما و غیره. از جمله خدماتی است که آژانس های مسافرتی در تورهای خود در نظر می گیرند و پس از آن مدت زمان سفر شما فرا می رسد که البته با افزایش تعداد روزهای سفر، مدت زمان سفر افزایش می یابد. قیمت تورها نیز افزایش می یابد و بالعکس. علاوه بر موارد فوق، قیمت پکیج های ویژه سفرهای نوروزی به شدت تحت تاثیر بازه زمانی است که قصد سفر در تعطیلات نوروزی را دارید.

نوروز در حال گردش است
پیشنهاد نوروز 1402
لازم به ذکر است که پیشنهادات مسافرتی یا سفر لحظه آخری به سفری اطلاق می شود که در کمترین زمان تا تاریخ شروع سفر رزرو می شود، یعنی معمولا این زمان بین 1 تا 2 روز قبل از پایان ثبت نام می باشد. و اجرای آن تور. بنابراین برای رزرو یا خرید این تورها باید توجه داشته باشید که باید کیف در دست داشته باشید و به دلیل رعایت نکردن سهمیه رزرو شده توسط شرکت مسافرتی، این تورها در بسیاری از مقاصد بین 10 تا 50 درصد قیمت کمتری دارند. از قیمت واقعی
تورهای ارزان نوروز
توجه داشته باشید که زمان فروش تورهای نوروزی 1402 از نیمه دوم بهمن ماه آغاز می شود، اما برای اطمینان خاطر، توصیه می کنیم برنامه ریزی و جستجوی تورهای مناسب برای این ایام مانند: ب. بلیط آفریقا در مسیرهای مختلف، روزانه در سراسر کانال. تلگرام گلبرگ سیر برای شما ارسال می شود و شما عزیزان می توانید با عضویت در کانال تلگرام ما از قیمت پیشنهادی مسیرهای مختلف مطلع شوید و همچنین می توانید با عضویت در کانال از پیشنهادات ویژه مطلع شوید. کانال اینستاگرام. اگر قصد دریافت تور نوروزی 1402 را دارید، باید تا روز سفر یا گاهی تا ساعاتی قبل از پرواز منتظر بمانید تا شاید به اندازه کافی خوش شانس باشید که یک سفر ارزان داشته باشید. ترجیحا در این فصل سعی کنید با برنامه ریزی سفر کنید تا بتوانید از این پیشنهادات نهایت استفاده را ببرید.
پیشنهاد مسیر نوروز
بهترین زمان برای خرید یک سفر نوروزی چه زمانی است؟
در مورد این سوال باید بگوییم که بهترین زمان برای خرید تور به موقعیت مکانی شما بستگی دارد. اگر متقاضی تور اروپای نوروزی هستید، باید تور خود را 2 تا 3 ماه قبل از سفر رزرو کنید و از هم اکنون حدود 1 ماه برای پاسخگویی به درخواست ویزا و حدود 20 روز برای سفارت وقت بگذارید. . اما اگر کاندیدای تور محلی نوروزی ما هستید، بهتر است از اوایل بهمن ماه به فکر رزرو یا خرید تور خود باشید.
البته اگر برنامه سفر شما قسمت دوم تعطیلات است می توانید در اولین قسمت تعطیلات برای سفر خود برنامه ریزی کنید و اگر در ایام نوروز سفر به ترکیه را انتخاب کردید بهتر است رزرو کنید. این بلیط رفت و برگشت چند ماه قبل از سفر شما است. آمادگی داشته باشید و یک ماه قبل از تاریخ سفر رزرو هتل را انجام دهید. علاوه بر این، برای سفر به کشورهای آسیایی که نیاز به ویزای توریستی دارند، باید زمان پاسخگویی به درخواست ویزا را نیز در نظر بگیرید.

منبع:تور نوروز 1402

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص