loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 22
سه شنبه 12 مهر 1401 زمان : 16:51

درمورد تور بدروم
بدروم از دیگر شهرهای ساحلی ترکیه می باشد که زمانی تنها دهکده ای کم حجم ماهیگیری بوده و سپس از دوران عثمانی با ورود گردشگران کم کم به شهری توریستی تبدیل می شود است . اکنون تور بدروم به عنوان توری خوشگل و محبوب در بین تورهای ترکیه شناخته می توان و این مقصد شهری کم حجم اما پر جنب و جوش و بسیار ملوس در ترکیه است؛ محبوبیت این شهر به اندکی است که سالانه پذیرای بیش از 1 میلیون مسافر از سراسر جهان است . این شهر بیشتر‌از‌هر چیزی به سواحل فیروزه ای و خانگی های سفیدش شناخته است؛ شکلی که هر گردشگری را مشتاق مسافرت به این شهر درست می کند . تور‌ بدروم معمولا مرکز 5 تا 7 موقع نقشه‌ریزی می گردد . این زمان برای رویت و گشت و عبور در این ناحیه ساحلی درست است . با این وجود عالی است برای سفر تان نقشه‌ریزی داشته باشید تا چیزی از قلم نیوفتد ، هر چند که اگر با تور بدروم همراه شوید همگی طرح ها و گشتهای روزانه از پیش بیان شده اند . آژانس مسافرتی گلبرگ گریزان که صندوق راست دام های ترکیه بخصوص تور‌ بدروم است ، با عرضه پکیجهای متنوع ، از تعداد روزهای اقامت گرفته تا هتل و پرواز ، انتخاب را برای گردشگران آسان تر می کنند و گردشگران با هر بودجه ای می توانند یکی از این تور‌ها‌ را ذخیره نمایند .

تور بدروم

قیمت تور بدروم
تور بدروم جزو تورهای گران قیمت ترکیه نیست ولی با این الان همه موجود بسته به به شما دارد . اگر پروازی خارجی با بلیت‌ فرست کلاس و همین طور ماندن در هتلی لوکس و پنج ستاره‌ را بخواهید طبیعتا حتما باید بیشترین هزینه را پرداخت نمایید . به طور کل رنج‌ نرخ تور‌ بدروم نسبت به سایر شهرهای گردشگری ترکیه در حد میانه است و به افزون رعایت مواردی باعث می شود تا بتوانید تور بدروم ارزان تری را تدارک کنید . همان طور که می دانید نرخ بلیت‌ هواپیما‌ و نوع مهمانسرا محل اقامت شما تاثیر به سزایی در قیمت تور‌ بدروم دارد . برای کاهش مخارج ها قادر خواهید بود به نشانی صندلیهای اکونومی که ارزان ترین نوع صندلیهای پرواز می باشند ، بروید و همین طور حبس شرکتهای هواپیمایی خارجی‌ را بزنید . در این صورت ارزان ترین پرواز را برای مسافرت به بدروم به دست می آورید .

قیمت تور بدروم

در مورد هتلها نیز باید مواردی این چنین را رعایت کنید . ممکن می باشد تصور کنید اقامت در هتلی سه ستاره حال سفرتان را به شدت کاهش می دهد ، ناگفته نماند هر چند صفر هتل سه ستاره‌ ای امکانات هتل پنج ستاره را ندارد منتها برخی از هتلهای سه ستاره بدروم یکی از هتلهای درجه یک و محبوب گردشگران هستند که خدماتشان زیاد از یک هتل سه ستاره‌ است . با گلچین این نمونه مسافرخانه ها باز هم خرجی های تان کمتر می شود .نکته ای دیگر که در یافتن تور بدروم مناسب قیمت یاور تان می کند ، این خواهد شد که در فصلهای کم توریست جابجایی کنید . در این فصلها شانس پیدا‌ گشتن تور‌ بدروم لحظه آخری به توانایی ازدیاد می یابد و همین طور میزان آفر تور‌ بدروم بیشتر‌از‌هر زمان دیگری است .

خدمات پکیج تور‌ بدروم گلبرگ سیر
رایج ‌ترین خدمات‌ تور بدروم در آژانس گلبرگ سیر به شرح زیر است :

رزرو بلیت‌ رفت ‌و برگشت‌ هواپیما‌
رزرو‌ هتل‌ به همراه صبحانه (انتخاب هتل به باب‌طبع مسافر)
ترانسفر رفت ‌و برگشت فرودگاهی
بیمه مسافرتی طبق با مقدار زمان اقامت در بدروم
سیم‌‌ کارت اعتباری (در صورت نیاز) رزرو‌ هتل‌ و پرواز‌ خارج‌ از پکیج


تور بدروم ارزان و دقیقه آخری‌
اگر ترجیح می دهید سفر کم هزینه‌ ‌تر و مقرون به صرفه ای را داشته باشید ، باید به چند نکته حیاتی دقت بکنید : اول این که هنگام ‌هایی را تعیین دهید که اندازه گردشگران کمتری به بدروم سفر میکنند؛ وضعیت آب و هوای بدروم در این مورد نقش موثری ایفا می به جا آورد . زمان های اوج حرارت و رطوبت یا وقت باران ‌های فصلی ، فصل کم گردشگر این کشور محسوب می گردد . بازه هنگامی ‌هایی همچون تعطیلات سال نوی میلادی یا عید نوروز ، تعداد متقاضیان سفر و باطبع آن ، قیمت ‌های تور بدروم افزایش می ‌یابد . موضوع آینده وقت زمان توقف شما است که در صورت امکان ، پکیج ‌هایی را انتخاب کنید که شامل تعداد روز‌های‌ کمتری می ‌باشند .

آفر تور‌ بدروم

این را هم همیشه به یاد داشته باشید همیشه مناسب ‌ترین قیمت تور‌ بدروم نمی ‌تواند علت بر عالی شدن آن پکیج مسافرتی باشد ، بعضی از شعبه ‌های هواپیمایی با پدیدار تور‌ ارزان ‌تر و بی کیفیت تنها باعث هدر رفتن وجه و زمان شما می‌ گردند ، بنابراین دایماً هوشمندانه اقدام کنید و در آخر مجموعه مسافرتی گلبرگ سیر در بالای همین ورق نرخ مختلفی برای تور‌های این مقصد را پرستش شما نمایش کرده‌ خواهد بود تا با توجه به بودجه موقعیت نظرتان ، بهترین انتخاب تور تناسب به بودجه خود را داشته باشید .

گزینه آتی ارزان ترین تور‌ مسافرتی ، تور لحظه‌ آخری‌ بدروم است که در واقع همان تور ارزان نرخ بدروم است گرچه چگونگی خاصی هم دارد ! زیرا به تورهای دقیقه 90 هم شناخته می ‌شوند منتها برای پیدا انجام‌دادن این‌چنین تله ها حتما باید تا کنار شدن به زمان حرکت کمی صبر بکنید . آژانس ‌هایی که پرش ها را چارتر کرده باشند در صورتی که ظرفیت مسافران تکمیل نشود ، پرواز را با قیمت پایین تری به مسافران با آفرهای ویژه ‌ای ارائه می ‌دهند . به صورت کلی اگر دایماً آماده کوچ بودید ، حواستان به آفرهایی که آژانس هواپیمایی گلبرگ سیر‌ در روزهای نزدیک پرواز‌ یا فصول کم گردشگر ارائه می ‌دهند ، باشید و از این فراغت ‌استثنایی نهایت بهره را ببرید .

تور‌ بدروم ارزان

بهترین‌ تایم سفر با تور بدروم
تور‌ بدروم در تمام طول سال برگزار می شود منتها از آنجایی که زمستانها سردتر است ، در این دوران مسافران کمتری به این شهر می منوال . در بدیل تابستانها بهترین وقت سفر به این شهر مدیترانه ای است . اگر قصد دارید تور بدروم را در آب و آسمانی دلچسب تجربه کنید قطعا باید اوایل اردیبهشت تا اوایل پاییز را تعیین دهید ، به عنوان مثال تور بدروم مهرماه جزو تورهای پرتقاضا این شهر شده است . ازاین‌رو این مساله را در نظر بگیرید که چون‌که در این زمان پذیرایی مسافران بسیار زیاد بوده است ، حتما باید از قبل برای رزرو تور عمل نمایید‌ .

سفر با تور‌ بدروم

جاذبههای دیدنی و گردشگری بدروم
شهر‌ قدیمی بدروم | old town bodrum
یکی از جذابیت‌های‌ شهر بدروم منطقه قدیمی شهر است . جایی که خانهها با نمایی سپید و دربهای آبی و سبز از گردشگران غمز می کنند . قدم نواختن در این محلهها حال و هوایی دیگر دارد و اگر در فصل بهار ، تور‌ بدروم را انتخاب کنید احتمالا گلهای کاغذی سرازیر شده از خانههای سفید نیز به پذیرایی تان می آیند .

موزه باستان شناسی زیر آب بدروم | Bodrum Museum Of Underwater Archaeology
موزه باستان شناسی زیر آب بدروم در قلعه‌ سنت‌ پیتر واقع گشته و سالنی از آن به کشتی غرق شده ای مرتبط به بیشتر از 1000 سال قبل از ولادت مسیح اختصاص داده تبدیل شده است . این موزه و همین حالت بارو سنت پیتر‌از‌جاذبههای حیاتی گردشگری بدروم هستند .

موزه‌ باستان شناسی بدروم

تفریحگاههای ساحلی | marina Bodrum
بدروم شهرنشین ساحلی است و هیچ‌ جای تعجبی ندارد که بنادر‌ و سواحل‌ تفریحی زیادی داشته هست . بنادر و سواحلی که تنها محلی برای نگرش کردن دریا نیستند و بیشتر کافه کافه های زیادی در آنها وجود دارد . قایق‌ سواری‌ ، تفریحات آبی ، موسیقی زنده ، رستورانها و کافههای جوراجور از جمله امکاناتی‌ می باشد که در این تفریحگاهها در تماشا گرفته شده است .

بهترین رستورانهای بدروم
تجربه سفرهای ظاهری بی نیاز به چشیدن طعمهای نو تمام نخواهد شد . فرهنگ غذایی هر ناحیه و کشور یکی از جذب های فرهنگی گردشگری آن حدود به حساب می آید . برای این امتحان باید بهترین رستورانهای بدروم را گزینش کنید تا بتوانید طعم خوشمزه غذاهای ترکی و غذاهای دریایی را در پهلو کیفیتی عالی تجربه کنید . رستوران لیمون بدروم ، رستوران ماوی سورگن و رستوران میموزا بدروم از جمله عالی ترین رستورانهای این شهر هستند .

بهترین مراکز خرید بدروم برای خرید سوغاتی
خرید‌ کردن‌ چه برای سوغاتی خریدن‌ باشد‌ و چه شخصی ، همیشه جزوی از لحظات دلچسب جابجایی خواهد شد . برای خرید در بدروم هم می توانید به دنبال مرکزها خریداری قشنگ بروید و هم فروشگاه ها های محلی را انتخاب نمائید . البته در بازارچه های بومی هزینهها کمتر شد و به همان برای همچنین کالاها هم اکنون و هوایی کهن تر دارند . این فروشگاه ها ها بیشتر برای خریداری سوغاتی مناسب هستند؛ اما برای خرید ابزار هایی با کیفیت بهتر و از برندهای ارزشمند باید به سراغ مرکز خرید پالمارینا ، مرکز فروش اونیو ، وسط خرید میدتون و مرکز خرید اوسیس که از بهینه ترین کانون‌ها فروش مدرن بدروم است ، بروید .

مراکز خرید بدروم

راهنمای رزرو تورهای بدورم
خرید تور‌ بدورم بهترین راه برای مسافرت به این دیار دوست داشتنی است . با خرید آنلاین تور بدروم قادر خواهید بود همگی مرحله‌ها سفرتان را در کمترین دوران و تنها با چند کلیک انجام دهید و در خاتمه نیز خدمات مورد احتیاج مانند ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی و . . . را همان برای سفرتان ذخیره دهید . برای خرید آنلاین تور‌ این نیت وارد سایت شوید ، نقطه شروع سفر را بیان دهید و در ادامه مقیاس مسافران و کلاس پروازی (اکونومی کلاس‌ ، بیزینس کلاس و فرست کلاس) را نیز وارد بکنید و پس از انتخاب تاریخ رفت و برگشت‌ و مشخص گشتن بازه سفرتان جست و جو را بزنید .

صفحه ای که به آن وارد می شوید همان جایی خواهد بود که شما قادر خواهید بود تور بدروم ارزان را در هر مهمانخانه و با هر ایرلاینی برای سفر خودتان تهیه نمائید . در این قسمت تورهای بدروم از ارزان به گران برای شما نمایش داده می شود و می توانید نرخ هر کدام از گزینهها را با ایرلاینهای گوناگون داخلی و خارجی‌ نیز مقایسه و بازدید نمایید . همچنین صافی هایی نمونه مقدار ستاره‌های‌ مهمانسرا ، برتری مسافران ، نوع مکان اقامتی (هتل ، بوتیک مسافرخانه ، مهمانخانه آپارتمان) ، هتلهای زنجیره ای ، بها و موقعیت مکانی می توانید جست و جو خود را دقیق تر کنید و بهترین تور‌ بدروم را برای سفر خود اینترنتی تهیه کنید .

منبع:تور بدورم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص