loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 39
جمعه 9 دی 1401 زمان : 15:11

تور مالدیو نوروز 1402
جزیره مالدیو مکانی مرتبط با سواحل بهشتی، شن های سفید و آب شفاف کریستالی، مکانی فوق العاده آرامش بخش برای استراحت، بهشت طبیعی با آب و هوای دلپذیر و مقصدی جذاب با مناظر خیره کننده است. یک کشور هم هست. آرامش بی پایان برای مسافران سفر با تور مالدیو نوروز 1402 بدون شک یکی از رویایی ترین سفرهای زندگی شما خواهد بود. این جزیره سرسبز، کوچکترین کشور قاره آسیا، آماده پذیرایی از مسافران در تور ویژه بهاری مالدیو با سواحل شفاف با صخره های مرجانی، اقامتگاه های مجلل با سواحل خصوصی و تالاب های شفاف است. ماهیگیری در آب های کم عمق، قایق سواری با کف شیشه ای، اقامت در سفر دریایی، پاراگلایدر دریایی و شنا با کوسه های سر چکشی تنها بخشی از فعالیت های هیجان انگیزی است که می توانید در تور بهاری مالدیو تجربه کنید.
سفر ناروز مالدیو
هتل های مالدیو زیبا و هنرمندانه ساخته شده اند که هر کدام بخشی از جاذبه های گردشگری مالدیو نوروز 1402 هستند. بیشتر هتل ها در این جزیره ساخته شده اند و منظره ای رویایی از دریا را در مقابل چشمان مسافران ارائه می دهند و مجهز به امکاناتی مانند استخرهای خصوصی، غواصی و سایر ورزش های آبی هستند. از دیگر جاذبه های تور مالدیو می توان به انتقال هیجان انگیز آن اشاره کرد. به لطف فرودگاه منحصر به فرد جزیره در ماله، ترانسفر به هتل ها و جزایر دیگر با قایق های تندرو یا جت انجام می شود و ورود به مالدیو را هیجان انگیزتر و جذاب تر می کند.

حال باید این سوال در ذهن شما ایجاد شود که برای سفر نوروزی به مالدیو از کدام هواپیما استفاده می شود؟ در حال حاضر، پروازهای مالدیو توسط خطوط هوایی قطر، امارات و فلای دبی برگزار می شود. فلای دبی در مسیر تهران - دبی - مالدیو، قطر ایرویز در مسیر تهران - دوحه - مالدیو و امارات در مسیر تهران - دبی - مالدیو قرار دارند. کارشناسان آژانس مسافرتی گلبارگا سیر بهترین پرواز به مالدیو را برای داشتن یک سبک زندگی راحت با کمترین زمان استراحت انتخاب کرده اند تا با شیک به این جزیره رویایی برسید. بنابراین مسافران با توجه به هر زمان سفر و بودجه خود می توانند یکی از پکیج های تور مالدیو نوروز 1402 را برای گذراندن تعطیلات خود در این جزیره زیبا و رویایی انتخاب کنند. توجه داشته باشید که مدت زمان پرواز تهران به ماله (پایتخت مالدیو) با احتساب توقف، تقریباً 8 ساعت است.
تور نوروزی مالدیون
قیمت تور مالدیو نوروزی 1402 می باشد
در مجموع بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل و بیمه مسافرتی برای تور نوروزی مالدیو شما 1402 هزینه خواهد داشت، جدای از این موارد، انتخاب زمان سفر نیز مستقیماً بر قیمت تور تأثیر می گذارد. به عنوان مثال، قیمت بلیط هواپیما و هزینه اقامت در هتل در هر شب در فصول شلوغی مانند پاییز، زمستان و تعطیلات نوروزی نسبت به فصول کم توریستی مانند تابستان بیشتر است. تورهای مالدیو با امکانات کامل ما برای 5 شب اقامت نیز از 1625 دلار به علاوه بلیط شروع می شود و ما در گروه مسافرتی گلبرگ سیر قصد داریم علاوه بر این، تورهای ارزان نوروز 1402 مالدیو را برای شما ارائه دهیم: کمتر پرداخت کنید، از سفر نوروزی بیشتر لذت ببرید!
قیمت تور مالدیو نوروزی
اگر می خواهید در مورد نحوه محاسبه هزینه سفر و عوامل موثر بر قیمت تور مالدیو نوروزی امسال بیشتر بدانید، باید بگوییم که هزینه سفر با توجه به سطح کیفی توری که انتخاب می کنید تعیین می شود. مثلا نوع ایرلاین و کلاس پرواز یکی از اولین انتخاب هاست یا اگر می خواهید از فرودگاه ترانسفر کنید، قیمت سفرتان بیشتر از زمانی باشد که از اتوبوس یا تاکسی برای جابه جایی مسافران یا هتل استفاده می کنید. انتخاب شما تاثیر قابل توجهی بر قیمت سفر شما خواهد داشت. به طور کلی اقامت در یک هتل مجلل و مجلل در مالدیو هزینه بیشتری نسبت به اقامت در هتلی در مرکز شهر یا هتل برای شما خواهد داشت، کیفیت غذا، خدمات ارائه شده برای بازدید از جاذبه های گردشگری و... عوامل تاثیرگذار . بستگی به نحوه محاسبه هزینه سفر دارد. هزینه سفر به مالدیو حدود 50 دلار در روز است و به عنوان یک توریست می توانید انتظار داشته باشید که روزی 30 دلار برای اتاق خصوصی در یک هتل هزینه کنید. 10 دلار در روز برای غذا. 10 دلار در روز برای فعالیت ها و سرگرمی ها، اما قطعا راه هایی برای ارزان تر شدن وجود دارد.
قیمت تور مالدیو نوروز
نوروز 1402 بهترین زمان برای خرید تور مالدیو است
در ابتدا باید اشاره کنیم که هر چه نزدیکتر می شویم قیمت تور نوروز 1401 مالدیو افزایش می یابد، توصیه ما برای بهترین زمان برای خرید تور نوروز مالدیو از اواخر بهمن 1401 تا اوایل اسفند 1401 می باشد. زیرا علاوه بر گزینه های بیشتر برای خرید بلیط هواپیما و هتل، قیمت این دو نیز کمتر خواهد بود; بنابراین می توانید از تور ارزان تری برای سفر نوروزی بهره مند شوید. همچنین با توجه به اینکه خرید بلیط و هتل مالدیو به صورت جداگانه غیرممکن است، اما به صورت پکیج تور ارائه می شود، تورهای نوروزی در مالدیو 2 ماه قبل از سفر مثلا در اواخر بهمن ماه ارائه می شود. در نهایت هنگام خرید تور مالدیو نوروز 1402 رزرو ترانسفر را فراموش نکنید.

منبع:تور مالدیو نوروز 1402

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص