loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 25
چهارشنبه 7 دی 1401 زمان : 12:30

تور گرجستان Nauryz 1402
گرجستان یکی از کشورهای اوراسیا است که در سال های اخیر به یکی از مهم ترین مراکز توریستی تبدیل شده است و به دلیل اینکه قبل از سفر به این کشور زیبا نیازی به اخذ ویزا نیست. بسیاری از ایرانیان این مکان را برای تعطیلات نوروزی یا تابستانی خود انتخاب می کنند و به شهرهای زیبایی مانند تفلیس و باتومی سفر می کنند. تور گرجستان نوروز 1402 فرصتی عالی برای داشتن یک سفر نوروزی لذت بخش به خارج از کشور با قیمتی مقرون به صرفه است. این کشور با طبیعت زیبای خیره کننده و جاذبه های تاریخی و توریستی فراوان، امسال می تواند انتخابی عالی برای تفریح در شب سال نو باشد و ماه های بهار یکی از بهترین زمان ها برای سفر به گرجستان است زیرا در این زمان هوا خنک تر است. هوا در حال سردتر شدن است و می توانید به راحتی از تمام نقاط گردشگری شهرهای بزرگ کشور دیدن کنید.
تور نوروزی گرجستان
اگر از مسافران تور نوروز 1402 گرجستان امسال ما هستید، باید بدانید که یکی از محبوب ترین تفریحات گرجستان خرید از مراکز خرید مدرن آن است. در فصل بهار با توجه به تخفیف های فراوان درج شده در اجناس می توانید ارزان و در عین حال با کیفیت خرید کنید. همچنین تورهای بهاره گرجستان معمولا در بسته های 4 و 8 روزه می باشد و با ورود به خاک این کشور ویزای فرودگاهی برای مسافران شما صادر می شود. اما توجه داشته باشید که برای دریافت مجوز ورود به گرجستان، باید بلیط رفت و برگشت خود را خریداری کنید. اگر فقط بلیط یک طرفه داشته باشید، ویزای فرودگاهی دریافت نمی کنید. گرجستان نوروز 1402. برای رزرو تور می توانید همین الان اقدام کنید و با نرخ بسیار ارزان خرید کنید زیرا قیمت ها نزدیک به عید چندین برابر می شود. لازم به ذکر است با توجه به افزایش تقاضا و قیمت دلار در اسفند ماه، نرخ ها افزایش یافته و در برخی موارد به دو برابر قیمت عادی می رسد. اگر بودجه شما کم است بهتر است تور تفلیس یا باتومی را جداگانه رزرو کنید و اگر هزینه سفر برایتان مهم نیست تور گرجستان ترکیبی برای عید 402 بهترین گزینه است. زیرا به غیر از تفلیس می توانید از شهر زیبای باتومی نیز در همین حوالی دیدن کنید و در این شهر به تفریح بپردازید.
تور گرجستان نوروزی
قیمت تور گرجستان نوروزی 1402 می باشد
تور گرجستان یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی در بین تورهای نوروزی برای ایرانیان محسوب می شود، این تور با هواپیما به شهرهای تفلیس و باتومی که از شهرهای توریستی و پرطرفدار این کشور هستند، برگزار می شود که هر کدام علاقه مندان خود را دارند. این است. اگر هزینه برای شما مهم است، پیشنهاد می کنیم تور گرجستان را در فصل بهار تا نوروز 1402 همراهی کنید، زیرا در این فصل است که گرجستان بیشتر از همه مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد و این چیزی است که سیر گالبرگ به شما عزیزان ارائه می دهد. مشکل تقاضا و عرضه بالا برای خرید تور این فصل زودتر اقدام کنید.

کرایه تور گرجستان نوروز
به عنوان مثال اوایل اسفند بهترین زمان برای خرید این تور است زیرا قیمت تورها پایین است و با نزدیک شدن به فروردین قیمت تور بسیار بالا خواهد بود پس زود تصمیم خود را بگیرید. شما هزینه های بالایی دریافت نمی کنید در ضمن اگر قیمت و هزینه سفر به گرجستان برای شما مهم است پیشنهاد می کنیم تورهای ارزان نوروزی ما را در بالای همین صفحه مشاهده کنید و لازم به ذکر است که قیمت سفر به گرجستان به عوامل مختلفی بستگی دارد. مانند: رزرو هتل با غذا، بلیط هواپیما، نوع خدمات ارائه شده، ترانسفر فرودگاهی، بیمه مسافرتی، تورلیدر فارسی زبان انگلیسی، گشت شهری رایگان و صدور سیم کارت و .... در خرید تورهای بهاره گرجستان سعی کنید عاقل باشید و بدانید کدام صنعت بهترین هزینه های سفر را دارد و با کنترل خود می توانید یک سفر ارزان به گرجستان را انتخاب کنید و از یک سفر ارزان لذت ببرید.
قیمت سفر نوروزی گرجستان
نوروز 1402 گرجستان تورتیلبود
اگر به دنبال مقصدی ارزان و جذاب در مدیترانه هستید، پیشنهاد سفر نوروز 1402 گرجستان بهترین انتخاب برای شماست و امسال این تورها را از دست ندهید! بدون شک گرجستان به عنوان یکی از تاریخی ترین و زیباترین کشورهای اروپایی مقصد بسیار خوبی برای تمامی اعضای خانواده است. به همین منظور آژانس مسافرتی گلبرگ سیر تلاش می کند تا مسافران خود را با قیمت های عالی و با کیفیت عالی سفر کنند. بازدید از شهرهای تفلیس و باتومی در کنار غذاهای لذیذ گرجستان و این همه مکان تاریخی و گردشگری امروزه بهانه خوبی برای خرید تور ارزان گرجستان است در حالی که تور ارزان نوروزی گرجستان یکی از پرطرفدارترین و مورد علاقه ترین تورهای گرجستان است. برای گردشگران ایرانی در این دوره. زمان آن رسیده است.
در مجتمع مسافرتی گلبرگ سیر، بلیط آفری برای سفر به شهرهای توریستی گرجستان مانند تفلیس، باتومی روزانه از طریق کانال تلگرام اطلاع رسانی می شود و شما مسافران عزیز می توانید با عضویت و دریافت کرایه آفری. در کانال تلگرام ما با عضویت در کانال اینستاگرام گلبرگ سیر با مسیرهای مختلف به خصوص در گرجستان آشنا شوید و از آفرها و تخفیف های ویژه نوروزی در گرجستان مطلع شوید.
ارائه شده توسط تورهای نوروزی گرجستان
بهترین زمان برای خرید تور گرجستان سال نو
ابتدا باید به شما بگوییم که هر چه به عید نوروز نزدیکتر میشویم هزینه سفر نوروزی 1402 گرجستان افزایش می یابد، پیشنهاد ما برای بهترین زمان خرید سفر نوروزی گرجستان از اواخر دی تا اوایل بهمن ماه 1401 می باشد. زیرا علاوه بر داشتن گزینه های بیشتر برای خرید بلیط و هتل، هر دو قیمت پایین تری دارند، بنابراین از گزینه های ارزان تری برای سفر نوروزی خود بهره مند خواهید شد. همچنین از آنجایی که نمی توانید پروازها و هتل های شهرهای گرجستان را به صورت جداگانه خریداری کنید، بهتر است سفر نوروزی خود را در گرجستان 2 ماه قبل از تاریخ سفر مثلاً در پایان بهمن ماه رزرو کنید. در آخر توجه داشته باشید که هنگام خرید تور گرجستان برای نوروز 1402 ترانسفر را نیز رزرو کنید.

منبع:تور گرجستان نوروز 1402

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص