loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 32
دوشنبه 11 مهر 1401 زمان : 16:44

درباره قشم


قشم یکی از زیباترین جزایر ایران است که به تازگی بیشتر‌از‌قبل موقعیت توجه گردشگران قرار گرفته است . گویی تا سالها پیش گردشگری این جزیره زیبا تاآنجا رونق نیافته شد و بیشتر مسافران آن به قصد تجارت‌ پا به این منطقه می گذاشتند . در حالی که امروزه قشم بخش مراکز پر توریست کشور شده که حتی با بسیاری از شهرهای توریستی ایران نیز هم‌چشمی می درست کند . قشم از سالهای بی‌اندازه دور منسوب به مرکز برای معامله بوده و از آنجایی که در مسیر آبی مناسبی قرار دارد ، دسترسی آن را به فروشگاه ها های دیگر راحت تر کرده است . مبحث دیگر بحث گمرک جنس ها است؛ چون در این جزیره قیمت کالاها به انگیزه منطقه رها بودن ارزان تر است ، سالیانه افرادی زیادی برای خرید راهی قشم می گردند . هرچند بد نیست بدانید قشم منحصر به تک ترین جذبه های دیدنی و گردشگری ایران را دارا است که حتی در اداره های جهانی هم به ثبت رسیده اند . تمام این موارد استقبال از تور قشم را چندین برابر کرده است .

معرفی تور قشم

نرخ تور قشم
از آنجایی که قشم دایماً از مسافران ولایت های دیگر پر شده ، به همین سبب اقامتگاهها و هتلهای آن همیشه شلوغ هستند؛ هرچند که در فصل تابستان شرایط دگرگونی می عمل کند و تقریبا برخی هتلها خالی می مانند . حتی افرادی که برای خرید در زمان تابستان به قشم می روند برای سکنا مسکن های اجاره ای و محلی را انتخاب می کنند . جدای از این زمان قشم تا حد زیادی همواره پرجمعیت است و همین موضوع سبب شده تا قیمتهای تور قشم از یک حدی پایین تر نیایند . هرچند سفر به قشم جزو سفرهای گزاف محسوب نمی گردد ولی با این احوال همه چی به شما رابطه دارد . انتخاب هتل‌ برای توقف ، بلیط‌ هواپیما‌ و . . . نهایتا در قیمت تور قشم موثر است . با تماما این حرفها حتی چنانچه بهترین مهمانخانه های قشم را انتخاب بکنید و یا این که بهترین بلیط‌ پرواز را تهیه کنید باز هم تور قشم برای به بعضی از تورهای دیگر ارزان تر خواهد بود .

تور قشم ارزان
برای پدیدار گشتن تور‌ ارزان قشم باید ابتدا لیست الویتهای خود را بازگو کنید . درست است که تور قشم خیلی تور گرانی نیست اما به هر حال انتخاب مسافرخانه های درجه یک و یا پرواز‌ فرست کلاس در مقایسه با هتلهای معمولی و پرش های اکونومی گزاف تر هستند . براین‌اساس باید در نظر بگیرید که چه چیزی برای شما الویت دارد؛ اگرمی خواهید هزینهها را کاهش دهید باید از شماری حالات چشم پوشی کنید . به عنوان نمونه نباید بلیط فرست دسته تهیه کنید یا کمی در انتخاب هتل بایستی حساب تبدیل شده تر عمل کنید . سوژه دیگر زمان سفر می باشد ، قشم به دلیل آب و هوایش در فصل تابستان خیلی گرم است که تحمل آن برای همه آسوده نیست؛ ولی اگر به هوای گرم عادت داشته باشید در این فصل می توانید مظنه های خوبی برای نقل‌مکان آشکار کنید . لیست تورها و پکیجهای قشم در همین صفحه در دسترس شما قرار دارد و با بررسی آنها می توانید بهترین تور را مطابق بودجه تان تهیه کنید .

تور قشم لحظه آخری
اگر شما هم پاره آن صنف افرادی هستید که پیوسته ساخته سفر هستند ، دام های آن اخیر برای شما فراوان به درد بخور خواهد بود . در تور لحظه آخری قشم بها ها نقص کاملی پیدا می عمل کند . البته از زمانی که تور را ذخیره می کنید تا روزگار تکان تنها چند روز بیشتر فرصت نخواهید داشت . نکته دیگر برای خرید تورهای لحظه آخری دقت در انتخاب نمایندگی گردشگری معتبر شد زیرا بعضی از آژانسها از این موقعیت سو صرف کرده و با کاهش مقدار کیفی خدمات تنها از عنوان وقت اخیر استفاده می کنند . در نمایندگی های ارزشمند جریان مغایرت داراست و کلا اساس این نوع تور‌ها‌ از آنجایی ایجاد می شود که تنها چند جای خالی در تور باقیمانده مانده می بود .

قشم جزیره ای با منحصر به فرد ترین جاذبههای دیدنی
احتمالا به نظر مبالغه‌آمیز باشد که قشم بخشی از منحصر به فرد ترین جاذبههای ایران و حتی جهان را در خودشان دارد اما واقعیت درست همین است . با سفر به قشم از جاذبههایی دیدن می کنید که در هیچگونه جای دیگر ایران نمی توانید آنها ببینید . یکی از آنها دره ستارگان خواهد شد . ناحیه ای با تخته‌سنگ های طولانی و شگرف که حاصل‌ سالها تغییرات و فرسایش زمین خواهد بود . دره ستارگان و بخش وسیعی از قشم به عنوان ژئوپارک ارجینال در میراث یونسکو به درج رسیده است . نظیر دره ستارگان تنها در محدوده ای در آمریکا وجود دارد و در هیج جای دیگر از قبیل آن پیدا نمی گردد . این تنها یکی از زیباییهای این جزیره است . تنگه چاهکوه ، جزیره هنگام ، جزایر ناز ، جنگل حرا ، غار نمکدان و . . . همچنین مدل های دیگر از زیباییهای قشم هستند . در واقع درصورتی‌که اهل طبیعت گردی و گشت و گذار در دل آفرینش باشید قشم شما را با زیباییهای بی نظیری رو به رو عمل می کند .

بهترین‌ زمان‌ برای سفر قشم کی‌است‌ ؟
قرار گیری قشم در قسمت جنوبی ایران و در میان آب باعث شده تا هوای آن گرم و مرطوب باشد . این گرما و رطوبت‌ در برخی موارد تا حدی بسیار می توان که تحمل هوای آن برای همه میسر نیست و اگر به هوای گرم خو نداشته باشید قطعا اذیت می شوید . بنابراین تابستان تقریبا بدترین زمان سفر به قشم است و درست وارونه آن زمستان که وفور از ناحیه های دیگر هوایی یخ دارند ، آب و هوای این جزیره بسیار کش است . در صحیح بهترین روزگار سفر به قشم زمستان می باشد و تورهای گردشگری نیز بیشتر این وقت را برای مسافرت انتخاب می کنند؛ اما مهاجرت در تابستان نیز مزایایی خواهد داشت . چنانچه وارد خرید باشید و بخواهید مداوم در بازارها بچرخید قادر خواهید بود تابستان را برای سفر انتخاب بکنید زیرا اولا تماما بازارچه ها و تاکسیها کولر دارند و از طرفی قیمت کالا به طریق چشم گیری کاهش می یابد . هرچند توجه داشته باشید برای خرید‌ از قشم و بیرون‌بردن آن به شهر‌های‌ دیگر مشکلات شکل دارید و در غیر این مانند بایستی هزینه ای جداگانه پرداخت کنید . در مسافرت تابستانی به قشم با توجه به کم گردیدن حجم‌ گردشگران قیمت مسافرخانه ها و بلیط‌ هم برای شما ارزان تر خواهد شد .

منبع:تور قشم

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص