loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 131
شنبه 3 دی 1401 زمان : 13:03

تور سیشل نوروز 1402
سیشل یکی از کم جمعیت ترین و زیباترین کشورهای آفریقایی واقع در اقیانوس هند است که سالانه پذیرای هزاران گردشگر خارجی است. مجمع الجزایر سیشل از 100 جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده است که همگی صخره های مرجانی هستند و تعداد انگشت شماری سواحل و جزایر مرجانی در جهان. یک تجربه سفر سرگرم کننده و هیجان انگیز. لازم به ذکر است که از 100 جزیره سیشل تنها 33 جزیره مسکونی است و مهمترین جزیره "ماهه" نام دارد که مقصد اکثر گردشگران است و پایتخت سیشل، ویکتوریا نیز در سیشل قرار دارد. مقوله ای تفریحی و لوکس که معمولا توسط پروازهای امارات انجام می شود. برای رزرو تور سیشل ویژه نوروز 1402 50 درصد کل مبلغ با تحویل مدارک و موجودی بعد از رزرو هتل و پرواز واریز می شود. همچنین پکیج سال نو سیشل به مدت 7 روز برگزار می شود و هتلی که گردشگران از بین بهترین هتل های 5 ستاره سیشل انتخاب می شوند. اگر می خواهید سفر ارزان تری به این جزیره زیبا داشته باشید، بهتر است یکی از پکیج های سیشل ما را در بالای همین صفحه خریداری کنید و در مجموع با قیمت 990 دلار، سفری خاطره انگیز و منحصر به فرد خواهید داشت.
تور سیشل نوروزی
در زیر از جمله خدمات پکیج نوروزی سیشل شرکت مسافرتی گلبرگ سیر می توانید ویزای سیشل را در سریع ترین زمان، رزرو هتل های 5 ستاره با صبحانه رایگان، بلیط پرواز رفت و برگشت، ترانسفر فرودگاهی رایگان، بیمه مسافرتی و. راهنمای تور، فارسی روان، گشت شهری و سیم کارت رایگان و غیره در صورت تمایل می توانید رزرو هتل و خروج پرواز و بسته ها را نیز بخواهید. توجه داشته باشید که هزینه کل با توجه به پرواز و هتل انتخابی تعیین می شود و در صورت تغییر هتل یا پرواز ممکن است قیمت افزایش یا کاهش یابد و ممکن است پس از دو انتخاب آخر پرداخت یا مابه التفاوت دریافت شود.

تور نوروزی سیشل
قیمت سیشل نوروز 1402
در سفر به سیشل در نوروز 1402 سفری به یکی از کشورهای آسیای جنوب شرقی خواهید داشت و لازم است بدانید که خوشبختانه برای ما ایرانی ها سفر به سیشل نیازی به ویزا از قبل و به موقع ندارد. پرداخت پول فرودگاهی بدون نیاز به پروسه ویزا و در زمان سفارت و مدارک، ویزای هواپیمایی از قبل به شما مسافران داده می شود و می توانید در هر سفر 90 روز اقامت داشته باشید. قیمت تور سیشل به عوامل زیادی بستگی دارد، به عنوان مثال، نوع پرواز، محل اقامت، تعداد روزهای اقامت و فصلی که می روید، همه اینها بر قیمت عید تاثیر می گذارد. تور 2019. این سفر ممکن است با بودجه همه مسافران تناسب نداشته باشد، بنابراین برای بسیاری از مسافران این سوال مطرح است که آیا می توانند از این بهشت روی زمین بازدید کنند و نیازی به خرج کردن پول زیادی نداشته باشند! توجه داشته باشید که اگرچه این جزیره مقصد ارزانی نخواهد بود، اما راه هایی برای ارزان شدن سفر شما به سیشل وجود دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم.
قیمت تور سیشل نوروزی
پیشنهاد تور سیشل نوروز 1402
سیشل تنها جزیره گرانیتی اقیانوس هند است و گردشگران از سراسر جهان در تمام فصول سال از آن بازدید می کنند. گلبرگ سیر به عنوان یک دلال ایرانی تور سیشل و مجری مستقیم تور سیشل ارزان ترین قیمت تور سیشل را ارائه می دهد. علاوه بر پیشنهاد تور سیشل نوروز 1402، هواپیمایی قطر 5 ستاره با بهترین کیفیت خدمات و پرواز پکیج با بهترین زمان پرواز (کمترین زمان ترانسفر و صبح تا شب) خواهد بود. ) خطوط هوایی داخلی و همچنین هتل هایی با بهترین شرایط بنا به درخواست شما با قیمت های مقرون به صرفه و تمامی پیشنهادات تور سیشل برای نوروز 1402 را در کانال تلگرام خود به روز رسانی می کنیم، این پیشنهادات شگفت انگیز معمولا به سرعت با قیمت های مناسب به فروش می رسند بنابراین اگر دوست دارید برای برنامه ریزی سفر با تورهای لحظه آخری، توصیه می شود با ما همراه باشید تا نوروز را با قیمتی مقرون به صرفه تجربه کنید.
پیشنهاد تور سیشل نوروزی
بهترین زمان برای خرید تور سیشل نوروز 1402
ابتدا باید به شما بگوییم که هر چه به عید نوروز نزدیک می شویم قیمت تور سیشل نوروز 1401 افزایش می یابد، پیشنهاد ما برای بهترین زمان خرید تور سیشل نوروزی از اواخر بهمن ماه 1401 تا اوایل اسفند 1401 می باشد. زیرا به غیر از چندین گزینه خرید پرواز و هتل، قیمت هر دو کمتر خواهد بود، بنابراین از تور ارزان تری برای تور نوروزی بهره مند خواهید شد. ضمناً با توجه به اینکه نمی توان پروازها و هتل های سیشل را به صورت جداگانه خریداری کرد و به صورت پکیج گردشگری ارائه می شود، بهتر است تورهای نوروزی سیشل را 2 ماه قبل از زمان سفر مثلاً آخر بهمن ماه خریداری کنید. در پایان توجه داشته باشید که هنگام خرید تور سیشلو نوروز 1402، رزرو ترانسفر را نیز فراموش نکنید.

منبع:تور سیشل نوروز 1402

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص