loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 33
جمعه 8 مهر 1401 زمان : 22:02

درخصوص تور ویتنام

تور‌ ویتنام یکی از زیبا ترین تورهای خارجی‌ است که توسط بعضی از نمایندگی های مسافرتی از تهران برگزار می شود و افراد ماجراجو بیشتر طرفدار این تور هستند و با کمپانی در آن قصد بازدید و ماجراجویی از یکی از زیباترین دیار های جنوب مشرق آسیا را دارند ، جمهوری سوسیالیستی ویتنام آن طور که اشاره شد در جنوب شرقی آسیا قرار خواهد داشت و پایتخت این سرزمین خوشگل هانویی می باشد ، تور‌ ویتنام از این دید خوشگل خواهد شد که در ویتنام سالانه فستیوال ‌های بسیاری‌ را مردم‌ جشن می‌‌گیرد‌ و عالی است بدانید که مردم این شهر پیرو مذهب بودایی بوده است و از این رو بیشتر این جشنوارهها ، سنتی و مربوط به مذهب بودا بوده است و یکی از زیباترین و مهم ترین این فستیوالها " اواسط پایید " عنوان دارد و با سفر به این کشور می توانید در بسیاری از این جشنها هم کمپانی کنید . ویتنام به همان دلیل که گفتیم یکی از زیباترین دیار های جنوب مشرق آسیاب شد و مردمی بسیار بی آزار و مهربان دارد و با شرکت در تور ویتنام می توانید از گیرایی های گردشگری و اصلی این سرزمین به تاپ ترین ظاهر ممکن ملاقات کنید .

تور ویتنام

ویتنام با کشورهایی همچون هند ، چین ، لائوس و کامبوج مرز مشترک داراست و به دلیل محصور گردیدن به دریا و خلیج ، طبیعت بسیار ظاهر زیبا در این مملکت بی همانند روی گرفته است که سالیانه میلیونها توریست خارجی‌ را به سرزمین می کشاند . مردم ویتنام به زبان ویتنامی سخن می گویند و اقلیتهایی هم در این سرزمین وجود دارند که به زبانهای دیگری صحبت می ‌کنند و زبان فرانسه در میانه ویتنامی ‌های تحصیل ‌کرده به عنوان زبان رسمی شناخته تبدیل شده است . شما عزیزان با شرکت در تور ویتنام می توانید با دیدگاه های مختلفی از فرهنگ و زندگی مردم این کشور آشنا شوید و از دیدن این همه خوشگلی و طبیعت بی مانند و دست نخورده متعجب شوید .

احتمالا با خودتان انگار کنید که فردی در این وقت ها به ویتنام سفر نمی کند ، الزاماً باید بگوییم که اتفاقا ویتنام به علت طبیعت بیش زیبا و هیجان انگیز و جاذبههای تاریخی بسیاری که دارا است امروزه معاوضه به یکی از هدف‌ها عظیم گردشگری شده شده است و در سالهای اخیر توریستهای ماجراجوی ایرانی هم به این کشور و جابجایی در این سرزمین و ماجراجویی در آن زیاد مشتاق تبدیل شده اند و در بسیاری از تورهای ویتنام کمپانی می کنند . بایست به یاد شده ایرانیها برای سفر‌ به ویتنام لزوم به ویزای این کشور دارند و پروسه صدور ویزای ویتنام دو بی‌تابی هفته به طول می انجامد و در صورتی که هدف سفر به این کشور زیبارو را دارید باید از یک ماه پیش از مهاجرت مبادرت نمایید و تور‌ را رزرو نمائید .

تورهای ویتنام

خدمات تور ویتنام گلبرگ سیر
رزرو‌ هتل‌
اخذ ویزای ویتنام
بلیط رفت و برگشت‌
ترانسفر فرودگاهی
بیمه مسافرتی
تور‌ لیدر فارسی زبان
انتخاب هتل‌ و پرواز دلخواه خارج‌ از پکیج
نکته ای که باید به آن دقت کنید اعتبار‌ پاسپورت شماست ، بدین ترتیب که پاسپورت حتما باید در موقع خروج از کشور لااقل 6 ماه اعتبار داشته باشد‌ .

خدمات تور‌ ویتنام

شرایط اخذ ویزای ویتنام چگونه می باشد ؟
خوب در ادامه شرایط دریافت ویزای ویتنام را برای شما توضیح خواهیم داد که این اطلاعات دقیقا مطابق مقررات آگاهانیدن شده از سوی سفارت‌ ویتنام می باشد . بی‌تردید توجه داشته باشید که این اطلاعات مختص به ویزای توریستی ویتنام می هست . شرایط دریافت ویزای توریستی ویتنام به شرح زیر است :

۱ . اقدام‌ از روش تورهای گروهی ویتنام
طبق اعلام سفارت ویتنام ، اخذ ویزای انفرادی این مملکت امکان پذیر نخواهد بود و شما فقط الزاماً باید از طریق تورهای گروهی رفتار نمایید و نیز تورهای گروهی ویتنام توسط نمایندگی مسافرتی و کارگزاران برگزار می‌ شود و تمامی مراحل دریافت ویزا به مانند گروهی ادا می گردد .

۲ . تمکن مالی و گردش حساب
گردش حساب چیز نیاز ویزای ویتنام باید برای ۳ ماه آخر حساب متقاضیان بوده است . مقصود از پرسه حساب مبالغ ورودی و خروجی‌ به حساب نیست و فقط تعداد تراکنشات ملاک‌ است‌ ! هرچه تعداد تراکنشات شمارش شما خیلی از باشد ، شانس بیشتری برای گرفتن ویزا ویتنام خواهید داشت . نیز تمکن مالی ویزای ویتنام ایضاً بایستی به دلار آمریکا صادر شود و توسط مدیر شاخه صادر کننده به مهر و امضا برسد و همان وجه تمکن مالی ویزای ویتنام برای هر نفر باید چیزی در حدود 45 , 000 , 000 تومان باشد .

ویزای تور‌ ویتنام

تور‌ هوایی ویتنام
در حال حاضر هواپیمایی ایرفلوت ، هواپیمایی ترکیش و هواپیمایی قطر ایرویز در راه تهران هانوی مشغول فعالیت هستند . از دیگر پرواز‌هایی‌ که به مقصد ویتنام انجام می‌ شوند می‌ توان به پروازهای پایین گفته کرد :

پرواز کوالالامپور هانوی مالزی ایرلاینز
پرواز کوالالامپور هانوی ایر آسیا‌
پرواز‌ هوشی مین‌ هانوی عمان ایر
به اضافه اینکه مسافران می توانند بلیط پرواز هانوی تهران هواپیمایی ایرفلوت ، بلیط پرواز هانوی تهران هواپیمایی ترکیش و بلیط‌ پرواز هانوی تهران هواپیمایی عمان ایر را از طریق سایت گلبرگ سیر‌ با ارزان‌ ترین بها تهیه نمایند . با خرید بلیط‌ از مجموعه ما قادر خواهید بود خدمت‌ها دیگری اعم از گرفتن ویزا ، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی و خدمات اختصاصی تشریفات‌ فرودگاه و . . . را با تخفیفهای ویژه ‌ای خریداری دهید .

تور ویتنام هوایی‌

قیمت‌ تور ویتنام
تور ویتنام نسبت به سایر سفرهای خارجی زیاد کم‌بها برایتان کامل می شود و این مبحث موجب شده تا ایرانیهای بسیاری برای سفر این شهر خوشگل و پیوسته به صرفه را انتخاب کنند . ارزان بودن تور ویتنام علت های زاید دارد که در ادامه به آنها می پردازیم . در اثنا چند فاکتور مهم بر روی بها نهایی تور‌ ویتنام رد می گذارد که رسمی ترین آنها هزینه توقف و همین صورت هزینه بلیت‌ رفت و برگشت است . اگر می خواهید هجرت با تور ویتنام ارزان را تجربه کنید باید در انتخاب مهمانخانه دقیق دقت دهید . طبیعتا مهمانسرا های 5 ستاره گران ترین مهمانخانه های هر کشوری هستند و بعد از آن مهمانسرا های چهار ستاره و در نهایت هتلهای سه ستاره قرار می گیرند . چنانچه هتلهای چهار ستاره و سه ستاره را تعیین کنید می توانید هزینههای تان را تا حدی کاهش دهید و همچنین در مرکز آنها هتلهای عالی و پایه یکی وجود دارد که اتفاقا مظنه های احسان نیز دارند .

قیمت تور ویتنام

پروازهای ایرانی از پروازهای ظاهری ارزان تر هستند و همین صورت بایستی توجه کنید از بین انواع بلیت هواپیما‌ بلیت‌های‌ اکونومی ارزان ترین و بلیت‌های‌ فرست کلاس گران ترین آنها هستند . یک راه دیگر برای بکارگیری از تور ویتنام کم‌ارزش بها وجود دارد و آن سفر در فصلهای کم توریست مانند فصول سر سال مثل زمستان است . در این شرایط تعداد توریستها بی‌اندازه کم می گردد و حتی پکیجهای تور ویتنام لحظه آخری و ارزانی متنوعی می توانید دیده کنید . تور‌های‌ لحظه آخری به سبب حجم کم سفرکننده تخفیفهای بالایی دارند که حتی ممکن است تا 70 درصد نیز برسد .

تور‌های‌ مناسب و دقیقه آخری‌ ویتنام
شما عزیزان برای فروش تورهای ارزان و حین اخیر ویتنام چند تعیین قبل رو خواهید داشت ! اوایل اینکه می ‌توانید تورهای لحظه آخری ویتنام را تهیه نمایید ، چون معمولا وقتی تور‌های‌ ویتنام از ملاحظه تعداد سفرکننده به حد اصل نمی ‌رسند آفرهای هیجان انگیزی روی این تورها ارائه می گردد و تور‌های‌ لحظه آخری این مقصد از جمله تور‌های‌ ارزان قیمت ویتنام بشمار می روند . انتخاب دوم شما این است که برای خرید تور‌ ارزان قیمت این مقصد انتخاب هتل‌ها‌ و پرواز‌های‌ ارزان این کشور است . هتلهای 3 ستاره و هتل‌های‌ 2 ستاره‌ ویتنام از جمله هتلهای مناسب این کشور بشمار می شود . همچنین پریدن های چارتری ویتنام هم در مقایسه با پروازهای دیگر زیاد ارزانتر برای شما تمام می‌ گردند .

تور کم‌قیمت ویتنام

بنابراین برای خرید تور‌های‌ مناسب قیمت ویتنام باید پروازهای چارتری که بسیار هم کم‌بها می شوند را با هتلهای ارزان ذخیره کنید . انتخاب سوم شما برای آزمایش تورهای ارزان این است که در فصلهای لوسیزن و کم گردشگر ویتنام سفر کنید . برای خرید دام های بها مناسب باید در فصلهایی که مسافر زیادی برای ویتنام نیست اقدام به سفر نمایید؛ در فصلهایی مانند خریف و زمستان پروازها و مسافرخانه های این شهر تا حدودی خلوت می شود و به همین سبب می ‌توانید تورهای ارزان قیمت و لحظه آخری را براحتی خریداری دهید . انتخاب آخر برای فروش تور ارزان ویتنام این شده که تله بری ویتنام را از گلبرگ سیر خریداری کنید؛ شما با خرید بلیط‌ اتوبوس و یا بلیط‌ قطار‌ به مراد ویتنام در قبل هتلهای ارزان قیمت این منظور می ‌توانید در مقرون‌ به صرفه ترین حالت شاید سفر کنید و همچنین از تماشای جاذبه‌هایی‌ که در طول معبر از ایران تا ویتنام وجود دارند همگانی لذت ببرید .

آفر تور ویتنام

شهرهای مهم و توریستی ویتنام
برای رزرو تور ویتنام اینک می توانید در بالای همین پیج بر روی متنوع ترین تور‌های‌ این مقصد کلیک نمایید و یا با کارشناسان گلبرگ سیر رابطه حاصل نمایید . همچنین از خاطر نبرید که با شرکت در این تور‌ می توانید از شهرهای ویتنام نیز دیدار مجدد دهید که در ادامه به معرفی معروف ترین و دیدنی ترین شهرهای ویتنام خواهیم پرداخت :

شهر تاریخی هوئه ویتنام
با شرکت در تور ویتنام قادر خواهید بود از شهر هوئه و خوشگلی های آن نگاه کردن کنید؛ این شهر زمانی جا قرار امپراتوری نیگون بوده شد . ضمنا شما قادر خواهید بود آثار تاریخی گوناگون و ظاهر زیبا را در این شهر‌ ببینید و کیف ببرید . این کشور دارای قصرها و ایوان های بسیار تحیر انگیز و مخصوص به انفرادی گشت و مجدداً در این شهر قادر خواهید بود رودهای بسیار متعددی را ایضاً موقعیت دیدار مجدد قرار دهید .

شهر تاریخی هوئه ویتنام

شهر هوشی مین ویتنام
گردشگرانی که با تور مسافرتی ویتنام همراه می گردند ، می توانند راهی‌ شهر‌ هوشی مین گردند . این شهر جزو بزرگترین و شلوغ ترین شهرهای ویتنام است و گردشگران خارجی می توانند با قدم زدن در این کشور ، آثار برجای مانده از جنگ را از نزدیک نظر کنند . همچنین چکمه های بسیار زیادی در این شهر وجود دارد و نیز این شهر به عنوان پایتخت جنوبی کشور ویتنام محسوب می توان .

شهر‌ هوشی مین‌ ویتنام

شهر هانوی ویتنام
یکی از شهرهای توریستی ویتنام را شهر هانوی چهره داده شد که این شهر توانسته است 18 دریاچه مختلف را در دل خود جای دهد . هزینههای زندگی در این شهر بسیار سزاوار و مقرون به صرفه می باشد . همچنین کشور هانوی جزو محبوب ترین مقاصد گردشگری این کشور محسوب می شود .

شهر هانوی ویتنام

آب و هوای ویتنام
آن طور که مطرح شد ویتنام در منطقه جنوب مشرق آسیا قرار دارد و دارای آب و هوای ادواری استوایی می است ، البته از آنجایی که ویتنام کشور درازی شده آب و هوای جنوب و شمال آن گوناگون می باشد و مناطق شمالی این کشور به سبب مجاورت با چین هوایی متفاوت دارند و کاملا استوایی نیستند ولی جنوب سرزمین آب و هوایی‌ استوایی دارا است ، به سبب تنوع آب و اقلیم در این کشور در هر زمان که بخواهید قادر خواهید بود در تور‌ ویتنام کمپانی کرده و به این سرزمین قشنگ سفر‌ کنید و در آن واحد هوای متنوعی را در مناطق مختلف این کشور تجربه نمایید ، هرچند حتما باید دقت داشته باشید که این دیار هر چه می بود در جنوب شرق آسیا‌ است و از بارشهای بی‌حد و پی در پی در طول سفر خودتان در امان نخواهید بود .

بهترین زمان مسافرت به ویتنام
تور ویتنام از محبوب تورهای گردشگری خارجی‌ در سالهای اخیر به شمار می آید . توجه کنید که ویتنام از شرایط آب و هوایی استوایی برخوردار است؛ بنابراین این کشور از دو دوران زمستان و تابستان تشکیل شده است و بارانهای موسمی فراوانی را داراست . ویتنام در نزدیکی چین قرار گرفته است و رشته‌ کوههای بسیاری خواهد داشت . بهترین زمان برای شرکت در تورهای ویتنام بر اساس آب و اقلیم ، دوازدهم نوامبر تا پانزدهم آوریل (۲۱ آبان تا ۲۶ فروردین) است؛ چرا که در این بازه وقتی از سال کیفیت آب و هوایی‌ ویتنام فراوان سازگار و مساعد شد .

سفر به ویتنام

راهنمای رزرو تور‌های‌ ویتنام
خرید تور ویتنام بهترین روش برای سفر به این دیار های توریستی ویتنام است . با خرید آنلاین تور مسافرتی می توانید کلیه مراحل سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک انجام دهید و در فرجام نیز خدمات موقعیت نیاز مانند ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی و . . . را نیز برای سفرتان رزرو کنید . برای خرید آنلاین تور ویتنام وارد وب سایت شوید ، مبدا سفر را متمایز کنید و در ادامه تعداد مسافران و کلاس پروازی (اکونومی کلاس ، بیزینس دسته و فرست کلاس) را همچنین وارد نمائید و پس از انتخاب تاریخ رفت و برگشت و مشخص گشتن بازه سفرتان جست‌ و جو را بزنید .

صفحه ای که به آن وارد می شوید همان جایی شده که شما می توانید تور‌های‌ متنوع و کم‌بها را در هر هتل‌ و با هر ایرلاینی برای سفر خود خریداری کنید . در این بخش تورهای ویتنام از ارزان به گران‌ برای شما عرضه داده می شود و می توانید قیمت هر چیز از گزینهها را با ایرلاینهای متنوع داخلی‌ و خارجی نیز تطبیق و مشاهده دهید . هم صافی هایی نظیر مقدار ستاره‌های‌ هتل ، امتیاز مسافران ، نوع‌ جایگاه اقامتی (هتل ، بوتیک هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهای زنجیره ای ، قیمت و جایگاه مکانی می توانید جست‌ و جو خود را دقیق تر کنید و تاپ ترین تور ویتنام کم‌قیمت را برای مسافرت خود در اینترنت بخرید .

منبع:تور ویتنام

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص