loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 35
يکشنبه 4 دی 1401 زمان : 13:17

دور آفریقای جنوبی نوروز 1402
آفریقای جنوبی کشوری با دنیای متنوع و پر از جاذبه های طبیعی هیجان انگیز و تفریحات جالب و منحصر به فرد است. این کشور زیبا با حیات وحش باشکوه خود مقصدی مناسب برای دوستداران طبیعت و ماجراجویی محسوب می شود. مشاهده و لمس زندگی حیوانات مختلف از نزدیک، بازدید از بزرگترین معادن طلای جهان و دیدن تنها شهری با کوهی عظیم در وسط از زیبایی های منحصر به فرد این کشور در نوروز آفریقای جنوبی است. 1402 مثلا دور. آفریقای جنوبی شهرهای توریستی زیادی دارد اما 3 شهر آن کیپ تاون، ژوهانسبورگ و سان سیتی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در آفریقا هستند.
تور نوروزی آفریقای جنوبی
تعطیلات نوروزی را می توان به عنوان زمان مناسبی برای استراحت انتخاب کرد که بتوانید از این زمان به خوبی استفاده کنید و به خوبی آماده شوید و بهترین آمادگی می تواند برای مسافران شما در ایام نوروز باشد. رفتن به مکان های منحصر به فرد و معروف می تواند تجربه های فراموش نشدنی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر شما هم عاشق طبیعت و تفریح هستید می توانید با تور نوروزی آفریقای جنوبی 1402 از آژانس گلبرگ ایر از این کشور بی نظیر دیدن کنید و تعطیلات فراموش نشدنی را سپری کنید.
همانطور که می دانید کشور آفریقای جنوبی در یکی از زیباترین قاره های جهان و بسیار دور از کشورمان ایران قرار دارد. به همین دلیل نسبت به سایر مقاصد خارجی نزدیک قیمت بیشتری دارد و به طور کلی قیمت بلیط هواپیما در این کشور به صورت جداگانه محاسبه می شود و به همین دلیل نمی توانیم قیمت را به طور دقیق محاسبه کنیم. این قیمت بسته به عوامل مختلفی از جمله شرکت هواپیمایی و هتلی که در آن اقامت دارید متفاوت است. اما ما قویا می گوییم که قیمت امروز بدون شک ارزان تر خواهد شد، زیرا به دلیل نوسانات قیمت ارز و همچنین بی ثباتی بازار، ممکن است هر روز که می گذرد، قیمت بلیط هواپیما گران شود و بسته به قیمت دلار افزایش یابد. هزینه های سفر به خارج از کشور چند برابر می شود. همچنین اگر خرید را تا عید نوروز به تعویق بیندازید به دلیل ازدحام و تقاضای زیاد هزینه تور بهاره آفریقای جنوبی بیشتر می شود زیرا قیمت پرواز و هتل در آن زمان بیشتر است.
نوروز در تور آفریقای جنوبی است
قیمت تور آفریقای جنوبی نوروز 1402
بلیط رفت و برگشت با ایرلاین های خارجی مانند قطر ایرویز، ترانسفر فرودگاهی و بین شهری، اقامت در هتل، گشت شهری، بیمه مسافرتی، راهنمای تور و فصلی که قصد سفر به آفریقا را دارید تاثیرگذار بر هزینه تور آفریقا مسافر عزیز، . 4 ایرلاین معروف دنیا مانند امارات با توقف در دبی، ترکیش ایرلاینز با توقف کوتاه در استانبول، قطر ایرویز با توقف در دوحه و خطوط هوایی اتحاد، پروازهای توریستی آفریقای جنوبی به صورت غیر مستقیم و از شهرهای مختلف ایران مانند: تهران، مشهد ، شیراز و غیره از آنجایی که پروازها در این کشور غیر مستقیم است، هزینه سفر به آفریقای جنوبی در عید 1402 نیز افزایش می یابد.

قیمت سفرهای نوروزی در آفریقای جنوبی
از سوی دیگر، مسافران باید در نظر داشته باشند که چه روزی می خواهند به این مقصد گردشگری بی نظیر سفر کنند. زیرا اگر در فصل توریستی بازدید کنید هزینه سفر آفریقا بیشتر می شود اما در فصل کم توریستی قیمت به صرفه و مناسب تر است. در نهایت نگران هزینه سفر آفریقای جنوبی در بهار 1402 نباشید زیرا ما سفر لحظه آخری آفریقای جنوبی و سفر ارزان آفریقای جنوبی را در فصل بهار در اختیار شما قرار خواهیم داد. با کمترین هزینه بیشترین بهره را از سفر خود ببرید. سفر خود را انتخاب کنید و از آفریقای جنوبی دیدن کنید. قیمت های متفاوتی را برای تورهای آفریقای جنوبی به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید با توجه به بودجه خود بهترین تور را انتخاب کنید. قیمت سفرهای نوروزی لحظه آخری در آفریقای جنوبی بسته به نوع هتل، نوع ایرلاین (پروازهای داخلی و خارجی به آفریقای جنوبی) و سایر امکانات ارائه شده در سفر متفاوت خواهد بود. گلبرگ سیر یک مجری تورهای انحصاری و مستقیم در آفریقای جنوبی است، بنابراین می توانید مطمئن باشید که برای تعطیلات نوروزی با قیمتی مقرون به صرفه به این مکان سفر خواهید کرد.
نرخ تور آفریقای جنوبی نوروز
بهترین زمان برای خرید تور آفریقای جنوبی نوروز 1402 است
بهترین زمان برای خرید تور آفریقای جنوبی در ایام نوروز 1 تا 1.5 ماه قبل از تاریخ عزیمت به آفریقای جنوبی است و در این مدت می توانید به صورت سیستمی بلیط هواپیما رفت و برگشت بخرید و هزینه کمتری برای بلیط رفت و برگشت پرداخت کنید. به آفریقای جنوبی . علاوه بر این، بهتر است یک ماه قبل از تاریخ سفر، هتل خود را رزرو کنید. نکته مهم بعدی در مورد اقامت در هتل در آفریقای جنوبی این است که هر چه هتل محل اقامت به مرکز شهر نزدیکتر باشد، هزینه های اقامت بیشتر می شود و هتل محل اقامت از مرکز شهر دورتر می شود. اگر در حومه شهر قرار دارید، قیمت کمتری برای هر شب پرداخت خواهید کرد.
اما بهترین تاریخ برای شروع سفر نوروزی در آفریقای جنوبی از 27 مارس تا 14 آوریل است که محبوب ترین تاریخ سفر شما به این کشور و اقامت در بهترین هتل های این کشور با بهترین امکانات و برنامه های جذاب است. اگر این دوره را انتخاب کردید، توصیه می کنیم تا قبل از اواسط اسفند، سفر نوروزی خود به آفریقای جنوبی را خریداری کنید. در پایان لازم به ذکر است که تور نوروز 1402 به آفریقای جنوبی در روزهای 28 و 9 اسفند و همچنین 1 و 2 فروردین ماه کمی گرانتر از سایر تاریخ ها خواهد بود.

منبع:تور آفریقای جنوبی نوروز 1402

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص