loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 24
شنبه 9 مهر 1401 زمان : 14:14

درباره تور‌ بالی
بالی جزیره کوچکی از بزرگترین مجموعه الجزایر جهان یعنی کشور اندونزی می باشد . این جزیره دو دریا ساکت و هند را به هم ‏پیوند داده شده و در نتیجه این وصلت ، خودش از آب و هوای بسیار متفاوت و بی نظیری بهره‌ور شده شده است و نمونه بسیاری از جزایر دیگر اندونزی ، ‏دنیای منحصر به شخص و خاص خودش را دارد . دنیایی که این شهرت این جزیره را در فهرست برترین مقاصد توریستی جهان قرار داده است که هر کسی آرزو دارد یکبار هم که شده با تور بالی سفر انجام دهد . ‏این جزیره جمعیتی حدود 3 میلیون نفر داشته که حدود به اتفاق ساکنان آن صلاحیت‌دار اندونزی هستند اما در سالهای اخیر به دلیل ‏رشد بی‌حد صنعت گردشگری ، بسیاری از استرالیا و اروپا هم به این جزیره مهاجرت و در بالی کار و زندگی می کنند‎ و در نتیجه این رویش ، تور مسافرتی بالی ایضاً جزو تور‌های‌ گردشگری پررواج و این مقصد را مملو از توریست و گردشگر از سراسر جهان کرده است .

تور بالی

جالب می باشد بدانید که این جزیره دیدنی که مساحتی بالغ بر ۵۶۲۰ کیلومتر چهارگوشه را پوشش‌ داده است ، از لحاظ آتش فشانی فعال‌ می باشد‌ و خاک آن برای کشاورزی بسیار حاصل‌ خیز خواهد بود . طبیعت زیبای و شگفت انگیز بالی در کنار ساحل‌ها رویایی اش و البته توقفگاه لوکس و چشمنوازش ، انگیزه شده تا این منطقه برای گردشگران به یکی از مهمترین مقصدها بدل شود . از جاذبه‌های گردشگری اساسی بالی می قدرت به : پارک آبی ‏Waterbom Bali ، معبد ‏Besakih ‏‏ ، معبد ‏Uluwatu ‏‏‎ ، مزارع برنج‌ در منطقه‌ اوبود (‏Tegallalang Rice Terraces‏)‏‎ ، جنگل میمون اوبود و . . . اشاره نمود و در اختتام شما در نمایندگی گلبرگ سیر ، میتوانید متعدد ترین قیمت تور‌های‌ مختلف بالی را دیدن نمایید و امکانات آنها را با هم مقایسه کرده و سپس سمت رزرو تور درباره نظتان اقدام‌ بکنید .

تورهای بالی

شرایط اخذ ویزای توریستی بالی
شما برای مسافرت با تور مسافرتی بالی می بایستی ویزای کشور اندونزی را گرفتن نمایید . یکی از اشکال ویزای اندونزی ، ویزای توریستی اندونزی شده است که مشهور ترین و پر استفاده ترین ویزای این کشور بشمار می رود‌. این روادید برای افرادی صادر می شود که به خواسته دیدار از بالی اندونزی و جاذبه‌های ارجینال و بی ‌نظیر این کشور ، در مقابل به گرفتن و صدور آن برای سفر به کشور اندونزی اقدام می کنند . مقدار اعتبار وصول ویزای توریستی اندونزی سه ماه ارزش دارد ، یعنی به این معنا که پس از صادر گشتن ویزا شما 3 ماه فرصت دارید تا عاری مشکل وارد دیار اندونزی شوید . در خصوص زمان سکونت ویزای توریستی باید بگوییم که ویزای بالی می ‌تواند 7 و 14 و یا 30 روز اعتبار داشته باشد؛ به این صورت که پس از وارد شدن به یکی از قلمرو های اندونزی شما تنها به تعداد روزهای درج تبدیل شده در لیبل پاسپورت می ‌توانید در این کشور بمانید و در صورت سکونت بیشتر ، دچار مشکل و غرامت در هنگام بیرون‌رفت از اندونزی خواهید شد .

مدارک ضروری جهت صدور ویزای الکترونیکی توریستی بالی
جهت صدور این ویزا ، فرض خواهد بود مدارک زیر‌ را به کارشناسان فروش آژانس‌ گلبرگ سیر ارائه نمایید :

اسکن گذرنامه دارای 6 ماه اعتبار‌
اسکن تصویر پرسنلی زمینه سفید
کارت دیجیتالی واکسن کرونا (حداقل دو دوز)
هزینه صدور ویزای الکترونیکی توریستی بالی
زیبا فرستادن این روادید به صورت متداول که 7 الی 10 وقت وابسته به کار اندونزی وقت بر خواهد بود ، به ازای هر فرد 230 دلار آمریکا می باشد . لازم به ذکر است که نمایندگی مسافرتی گلبرگ سیر ، این روادید را به حالت فوری 72 ساعت کاری اندونزی برای مسافران محترم اخذ می نماید و هزینه آن به ازای هر نفر 350 دلار آمریکا می باشد .

دریافت ویزا بالی

نرخ تور‌ بالی بر چه اساسی مشخص می شود ؟
اصلی ترین مبحث برای برنامه ریزی تور بالی موضوع هزینه‌ و بودجه است . به طور همه گیر قیمت تور‌ بالی بی‌نهایت بالاست و حتی به فامیلی بسیاری از مملکت های اروپایی جزو تورهای گران و عالی به حساب می آید . کشف کردن تور بالی قیمت مناسب کنار از هر چیزی به دو عامل حقیقی یعنی زمان مسافرت و سطح کیفی مورد نظرتان مربوط می گردد . به همین دلیل غالبا تابستانها خصوصا مرداد و شهریور اشخاص کمتری تور بالی را انتخاب می کنند و همین نیز در کاهش قیمت تورها موثر بوده است .
قیمت تور‌ بالی بستگی به عوامل گوناگون و مهمی داراست و به همین دلیل نمی ‌توانیم به صورت کلی ارزش مشخصی را برای جال های بالی در نظر بگیریم و برای شما بیان‌ کنیم . به طور کلی نرخهای تورهای این نظر ، دسته پرواز بالی ، فاصله پرواز‌ ، رزرو هتل در بالی ، خدماتی که هتل بالی به شما مسافران پدیدار می ‌کند و مهمتر تاریخ و وقت مسافرت همه از عوامل اساسی قیمت تور‌ بالی هستند . برای اطلاع از قیمت تور بالی خوب ترین شیوه این است به سایت گلبرگ سیر مراجعه نمائید و برای آگاهی از بها تورهای مسافرتی این نظر در کامپیوتر مبدا و مقصد جابجایی و تاریخ‌ را وارد کنید و مظنه تورهای این مقصد را به هر شهرنشین که می‌ خواهید را نظاره نمایید .

بها تور بالی


تور‌های‌ کم‌قیمت و لحظه آخری بالی
شما عزیزان برای خرید تورهای ارزان و لحظه آخری بالی چند گزینش پیشگام خواهید داشت ! اول اینکه می ‌توانید تور‌های‌ وقت آخری بالی را تهیه کنید ، مانند در اکثر موارد وقتی تورهای بالی از نگرش تعداد مسافر به حد اصل نمی ‌رسند و آفرهای تلاطم انگیزی روی این تورها عرضه می شود و تور‌های‌ لحظه اخیر بالی از جمله تورهای ارزان بالی بشمار می روند . انتخاب دوم شما این خواهد شد که برای معامله تور کم‌ارزش مظنه بالی انتخاب هتلها و پروازهای ارزان بالی بوده است . مهمانسرا های 3 ستاره‌ بالی و مهمانخانه های 2 ستاره‌ بالی از جمله مسافرخانه های کم‌قیمت بالی بشمار می روند و همچنین پروازهای چارتری بالی هم در مقایسه با پروازهای دیگر بسیار ارزانتر برای شما تماما می‌ گردند .

تور‌ کم‌قیمت بالی

بنابراین برای خرید تور‌های‌ مناسب بالی باید پریدن های چارتری بالی که فراوان هم ارزان می شوند را با مهمانخانه های ارزان بالی رزرو نمایید . انتخاب سوم شما برای تجربه تور ارزان بالی این است که در دوران های لوسیزن و کم گردشگر سفر کنید . برای خریداری آفر تور بالی بایستی در هنگام هایی که مسافر زیادی برای بالی نیست اقدام به مهاجرت نمایید؛ در فصلهایی مانند پاییز و زمستان پروازها و هتلهای بالی تقریبا دوری‌گزینی می شود و به همین علت می ‌توانید تورهای ارزان قیمت بالی را براحتی تهیه بکنید . انتخاب منتها برای خریداری تله کم‌بها بالی این بوده است که تور مورد نظرتان به این نظر را از آژانس مسافرتی گلبرگ سیر خریداری کنید؛ شما با خرید از این مجموعه مسافرتی در پیوسته به صرفه ترین حالت مقدور نقل‌مکان می بکنید و ایضاً می توانید از تماشای این‌سان جاذبههایی که در طول سفرتان همگانی لذت ببرید .

خوب ترین زمان سفر به بالی
همان حالت که می دانید ، نمایان کردن وقت مناسب برای سفر به هر مقصدی چه داخلی چه خارجی‌ ، بخش مهمترین بخش یک سفر گردشگری می باشد . در خصوص بالی باید بگوییم که دو نوع شرایط آب و هوایی داراست . در فصل‌ خشک بالی که بین ماههای آوریل تا سپتامبر خواهد شد ، مهر این جزیره را در بر می شود که در این روزها ، هوای بالی گرم و لذت بخش است و سواحل بالی مملو از گردشگر می گردد . گرمای فصل مرطوب بالی ، دست قدری از روزهای خشک آن ندارد؛ اما در وقت نمدار بالی که بین ماه‌های اکتبر تا مارس شد ، بالی یک روز‌ بدون‌ باران به خودش نمی ‌بیند و آسمان هر زمان ابری است و باران می ‌بارد . در واقع این بارش در اکثر موارد چند ساعت افزون‌تر طول نمی ‌کشد . در این فصل ، بالی سرسبزتر و زیباتر‌از‌همیشه است؛ اما تحمل گرما و رطوبت باران در کنار هم ، باعث می شود که این موقع سال گردشگران بالی کمتر شود .

سفر به بالی

کامل ترین هتل‌‌‌های‌ بالی برای سکونت
مسافرخانه ها و اتراقگاه مناسب و بسیار خوب بالی عبارتند از :

استراحتگاه ساحلی سمینیاک (یک استراحتگاه پنج ستاره با منظر اقیانوس آرام)
استراحتگاه ساحلی ساکالا (استراحتگاه خوب لوکس پسندان)
استراحتگاه ساحلی فیرمونت سانور (یکی از استراحتگاه‌های درجه­ یک ساحلی)
هتل آناتارا سمیناک (یک هتل لوکس پنج ستاره)
هتل سوری‌ (یک هتل ویلایی زیبای پنج ستاره)
هتل فور سیزن (یکی دیگر از هتل ‌های پنج ستاره بالی)
هتل مولیا ویلا (یک هتل چهار ستاره با خانه‌ییلاقی های لوکس)
هتل گرند حیات (دیگر هتل پنج ستاره‌ ساحلی بالی)
هتل اینترکانتیننتال ریزورت (یک مسافرخانه پنج ستاره‌ در قلب جنگل‌های گرمسیری بالی)
هتل فبری (یک هتل سه ستاره با امکانات رفاهی مناسب)
هتل پرامانا ‌واتو‌ کورونگ (یک هتل پنچ ستاره مجلل در دل طبیعت بالی)
هتل فونتانا (یک هتل چهار ستاره‌ مرتب در قلب‌ کوتا)
مهمانسرا گرند ‌پالاس سانور (یک هتل چهار ستاره مجهز در بین شهر)
هتل اودارا (یک هتل سه ستاره‌ در ساحل)
کلبه‌‌های‌ آناندا (اقامتگاهی ارزان در آفرینش بکر بالی)
توجه داشته باشید که در این لیست بالا کوشش کردیم هم هتل‌های ارزان بالی را معرفی کنیم و هم هتل ‌های لوکس و گران را ! بنابراین دستتان کاملا باز است که هر هتلی که با سرمایه شما سازگاری بیشتری دارد را انتخاب کنید و مربوط به سفر کل لذت را آزمایش کنید .

هتلهای بالی

راهنمای رزرو تورهای بالی
خرید تور‌ بالی بهترین روش برای مسافرت به این شهرهای توریستی بالی است . با خرید آنلاین تور مسافرتی بالی می توانید تمامی مراحل سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک انجام دهید و در آخر نیز خدمات چیز نیاز مانند ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی و . . . را نیز برای سفرتان رزرو بکنید . برای خرید آنلاین وارد سایت شوید ، منبع سفر را معین کنید و در ادامه مقیاس مسافران و پایه پروازی (اکونومی کلاس ، بیزینس کلاس و فرست کلاس) را نیز وارد بکنید و پس از گزینش تاریخ رفت و بازآیی و معلوم گردیدن بازه سفرتان جست و جو را بزنید .

صفحه ای که به آن وارد می شوید همان جایی است که شما قادر خواهید بود تور‌ بالی ارزان را در هر هتل و با هر ایرلاینی برای سفر خود خرید کنید . در این بخش تور‌های‌ بالی از ارزان به گران برای شما نمایش داده می شود و می توانید نرخ هر کدام از گزینهها را با ایرلاینهای متنوع داخلی و خارجی‌ نیز مقایسه و رویت بکنید . همچنین فیلترهایی نظیر مقیاس ستارههای مسافرخانه ، امتیاز مسافران ، گونه مکان اقامتی (هتل ، بوتیک هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهای زنجیره ای ، نرخ و محل مکانی قادر خواهید بود جست و جو خود را دقیق تر نمائید و بهترین تور بالی را برای مسافرت خودتان آنلاین بخرید .


منبع:تور بالی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص