loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 21
پنجشنبه 7 مهر 1401 زمان : 15:52

درمورد تور آفریقای جنوبی


آفریقای جنوبی کشوری است با دنیای دگرگون و بی نظیری که آکنده از جاذبه‌های طبیعی ، بکر و هیجان ‌انگیز و عمارت عظیم و نوین بوده است . این کشور خوشگل با حیات‌ وحش منحصر به فردش مقصدی خوب برای دلبستگی مندان به طبیعت و غوغاطلبی بشمار می رود‌. مشاهده و لمس زندگی حیوانات گوناگون از نزدیک ، بازدید از بزرگترین کانها طلای دنیا و دیدن تنها شهری که کوهی بزرگ را در میان خود دارد تنها بخشی از تفریحاتی است که در تور آفریقای جنوبی می توانید تجربه کنید . آفریقای جنوبی دارای شهرستان های توریستی فراوان زیبا و دیدنی متنوعی می ‌باشد ولی سه کشور کیپ ‌تاون ، ژوهانسبورگ و سان ‌سیتی از هدف‌ها توریستی معروف در آفریقا به حساب‌آمده می گردند که هرساله گردشگران زیادی از سراسر زمانه این 3 شهر‌ برای طی کردن تعطیلات سفر‌ می کنند . چنانچه شما هم عاشق طبیعت و شرطلبی هستید؛ می ‌توانید با تور آفریقای جنوبی گلبرگ گریزان به این مملکت استثنایی سفر کنید و یکی از یاد ‌انگیزترین تعطیلات زندگیتان را تجربه کردن کنید .

تور‌های‌ آفریقای جنوبی

تورهای مسافرتی آفریقا با خیلی از کمپانی های مسافرتی و خدمت‌ها گردشگری به نقاط مختلف این قاره برگزار می شود ، ولی محبوب ترین پکیج آفریقا به مراد شهرهای کیپ تاوان ، سان سیتی و ژوهانسبورگ در مملکت آفریقای جنوبی است که هر سال میزبان میلیونها توریست در فصلهای مختلف سال می باشند . آفریقای جنوبی ، پیشرفته ترین و شاید مهمترین کشور در قاره آفریقا است و در سالهای پسین افراد بسیاری از سراسر دنیا برای تمام کردن تعطیلات خویش به این سرزمین مهاجرت می کنند ، جالب است بدانید اقتصاد رو به رشد و پویا ، این کشور را تبدیل به منظور امنی برای سرمایه گذاری خارجی و همچنین زندگی کرده و بسیاری از خارجی‌ها‌ در صنایع گوناگون آن سرمایه‌ گذاری می کنند ، شاید شما باز با سفر به آفریقا آدم بعدی باشید که اراده به چنین وابسته به کار می گیرید ، با سیاحت به آفریقا قادر خواهید بود مدرنیته و تاریخ و سنت‌ را همزمان و در یکجا دیدار بکنید و از حیات حیوان بی‌همانند این قطعه دیدن کنید و به ماجراجویی بپردازید .

تور‌ آفریقای جنوبی

پکیج آفریقا به مدت 10 روز و با پروازهای با کیفیتی همچون قطر ایرلاین انجام می گردد و مسافرخانه هایی که برای سکنا مسافران در نظر گرفته می شود از بین بهترین هتلها مبعوث گشته است و در طول سفر ، مسافران می توانند از خدمات پسندیده و با کیفیت کلکسیون مسافرتی گلبرگ سیر از جمله خدمات پکیج مسافرتی آفریقا می توان به اخذ ویزای آفریقای جنوبی ، بلیط رفت و عودت هواپیما‌ ، رزرو مهمانخانه به همراه صبحانه ، تهیه ترانسفرهای شهرنشین و میان شهری و ترانسفرهای فرودگاهی رایگان ، بیمه مسافرتی ، پرداخت ورودیه مکانهای دیدنی ، گشتهای شهری به همراه ناهار ، برخورداری از اتوبوسهای توریستی تازه جهت اجرای ترانسفرهای گروهی ، راهنمای فارسی زبان تجربه‌کار و چنین ذخیره پریدن و مهمانخانه بیرون از پکیج و . . . برخوردار شوید .

دانسته‌ها ضروری آفریقای جنوبی
واحد‌ پول : راند (XOF)
زبان رسمی : آفریکانس ، انگلیسی ، ۹ زبان آفریقایی
نوع‌ برق شهری : ۲۳۰ ولت و ۵۰ هرتز است‌ .
کد کشور‌ : +۲۷
شماره‌ ‌های اضطراری :
پلیس : ۱۰۱۱۱
آمبولانس و آتش نشانی‌ : ۱۰۱۷۷
تفاوت ساعت با تهران : یک ساعت و نیم از تهران عقب تر است .
فرودگاه‌های بین ‌المللی :
فرودگاه بین ‌المللی کیپ تاون ، دوربان
فرودگاه بین‌ ‌المللی کینگ شاکا ، ژوهانسبورگ
فرودگاه بین‌ ‌المللی اولیور تامبو

سفر با تورهای آفریقای جنوبی


شرایط‌ اخذ‌ ویزای توریستی آفریقای جنوبی
ویزای توریستی آفریقای جنوبی برای افرادی صادر می گردد که قصدشان از سیاحت به سرزمین آفریقای جنوبی تفریحی و گردشگری می بوده است . کشور آفریقای جنوبی برای مسافران ایرانی ویزای توریستی 14 صوم و یا یک ماهه صادر می سازد که این ویزای توریستی یکبار ورود است و بعد از خروج مجدد اجازه ورود دوباره به خاک این مملکت را ندارید و می بایستی برای وصول به این کشور مجدد تقاضا اخذ ویزا دهید . در ضمن چه ویزای 14 روزه‌ و چه ویزای یک ماهه داشته باشید چنانچه حتی کنار از نتیجه 14 زمان و یا یک ماه از کشور خارج شوید و بخواهید مجدد برگردید بایستی فامیلی به اخذ مجدد روادید اقدامات لازم را اجرای دهید .

مدارک مورد نیاز دریافت ویزای توریستی آفریقای جنوبی
اصل و کپی پاسپورت با دست‌کم 6 ماه اعتبار
عکس‌ 3*4 با زمینه سفید ، کاملا از برابر و بدوت داشتن روتوش .(عکس می بایست جدید باشد)
اصل و کپی شناسنامه و ورقه عمومی
پرداخت تمامی هزینههای مربوط به اخذ ویزای توریستی شهر آفریقای جنوبی
گواهی اشتغال‌ به کار‌
رزرو‌ بلیط‌ رفت و برگشت به آفریقای جنوبی
رزرواسیون هتل در آفریقای جنوبی
تمکن مالی به مبلغ اعلامی سفارت کشور مربوطه با تایید و مهر بانک
درصورتی‌که دارای گذرنامه قبلی می باشید آنها را نیز باید عرضه دهید
تکمیل فرم درخواست ویزا و محتوی فردی که می بایستی به صورت دقیق ، صحیح و خوانا پر گردد .


ویزای تور‌های‌ آفریقای جنوبی

پرطرفدارترین شهرستان های توریستی آفریقای جنوبی
شهر کیپ ‌تاون
کیپ ‌تاون یکی از زیباترین و دومین شهر بزرگ‌ در آفریقای ‌جنوبی می گردد که دارای طبیعتی بی قبیل ، کناره‌ها استثنایی با گراز آبی و بی‌ریش سفید بوده است که این زیباییها توانسته این شهر ساحلی را به جذاب ‌ترین نیت گردشگری در دنیا تبدیل نماید . خیابان‌ها و عمارت کیپ ‌تاون بی‌شمار دلپذیر و نوین ساخته شده اند و اکثر افراد مرفه و پولدار آفریقای جنوبی در این شهر زندگی می ‌کنند . نیز این ناحیه دارای اصل بکر و زیبایی است که محل‌ رشد اشکال گیاهان دارویی نیز خواهد بود که تنها در این شهر پیدا می ‌شوند . ظاهر زیبا ‌های طبیعی و قدیمی باعث شده تا یوزرها سایت‌ تریپ ‌ادوایزر تور‌ آفریقای جنوبی ناحیه کیپ‌تاون را به عنوان مقصد برتر گردشگری در سال 2014 میلادی انتخاب کنند . شهر کیپ ‌تاون از نظر زندگی ، تمیزی و آب و هوایی نیز از کیفیت بالایی بهره‌مند شد و همین موضوع وسیله شده تا نشان پرچم آبی را به عنوان نماد ایمنی و پاکیزگی ساحل و هوای پاک دریافت کند .

کیپ تاون

شهر‌ ژوهانسبورگ
شهر ژوهانسبورگ بیشتر با معدنها طلای بسیار عظیمش در دنیا آشنا می شود . این دیار عاصمه اقتصادی آفریقای جنوبی است و اینکه ژوهانسبورگ مملو از آسمان خدشه های درشت با کانون‌ها خرید مدرن‌ و تفریحات متنوعی است که باعث محبوبیت تله آفریقای جنوبی در میانه گردشگران شده شده است . این شهر عالیقدر و نوجوان با قدمت 120 ساله دریاچه یا کرانه نخواهد داشت ولی پر از جلب های متنوعی همچون کفش طلا ، گالری ‌های هنری زیبا ، کافه رستوران‌های دنج و طبیعتی بسیار زیبا می ‌باشد . شهر‌ ژوهانسبورگ با پیشرفت‌هایی که در طی سال‌های اخیر‌ لقب اروپایی ‌ترین ناحیه قاره آفریقا را به خود اختصاص داده است که پیشنهاد میکنیم اصلا دیدار مجدد از این شهر زیبا را در تور آفریقای جنوبی از دست ندهید .

ژوهانسبورگ

شهر‌ سان‌ ‌سیتی
سفر‌ به شهر سان‌‌ سیتی یکی از مهیج ترین و دگرگون ترین بخش سفر شما با تور آفریقای جنوبی خواهد شد؛ زیرا این شهر آلبوم ای درست از تمامی امکانات تفریحی از جمله گلف ، تفریحات آبی و مجدداً هیجان ‌انگیزترین تور‌های‌ حیات ‌وحش را تشکیل‌ داده شده . هم این شهرستان دارای مهمانسرا بسیار لوکس و مجهز است که بیشتر آنها در دل طبیعت ساخته شده‌ اند و معماری حیرت برانگیز حیات ‌وحش زیبای آفریقا را سابق روی شما گردشگران قرار می ‌دهد .

سان سیتی

قیمت تور آفریقای جنوبی بر چه اساسی تعیین‌ می‌شود‌ ؟
عوامل گوناگونی بر نرخ تور‌ آفریقای جنوبی تاثیر می ‌گذارند و قیمت‌ تور‌های‌ این قصد را با توجه به صورت های متعدد می ‌توان دوراندیشی کرد . یکی از موردهای مهم تعداد روزهای اقامت و در واقع فصلی است که در آن به آفریقای جنوبی سفر می ‌کنید . برای مثال خرج سفر به آفریقای جنوبی در دوران های بارانی و زمانی که متقاضی نقل‌مکان کمتر است ، کاستن می ‌یابد و در فصول نیکو آب و هوا یا زمان انجام جشنواره های مهم ، قیمت‌ تورهای آفریقای جنوبی افزون تر خواهند شد . میزان شهرستان هایی که از آن‌ها بازدید می ‌کنید هم روی بها موثر است و باز در بیشتر موارد تور‌های‌ ترکیبی آفریقای جنوبی بسیار گران‌ تر برای شما تماما خواهد بود .

قیمت تورهای آفریقای جنوبی

در دنباله قیمت تورهای مسافرتی آفریقای جنوبی به عوامل مختلفی همچون دریافت ویزای توریستی ، رزرو مهمانخانه های همراه با وعده‌های غذایی ، بلیط‌ هواپیما‌ ، نوع خدماتی که پدیدار خواهد بود ، ترانسفر فرودگاهی برای رفت و برگشت ، بیمه مسافرتی ، تور لیدر ایرانی زبان کاملا مسلط به زبان انگلیسی ، گردش شهرنشین رایگان و ارائه سیمکارت و… ارتباط دارد و شما مسافران عزیز این امکان را دارید برای داشتن سفری ارزان بها به این سرزمین تورهای حین آخری آفریقای جنوبی یا آفر تور آفریقای جنوبی را از سایت گلبرگ گریزان معامله نمایید . با توجه به همه این حالات آورده شده ، از راجع مخارج سفر به آفریقای جنوبی نگرانی نداشته باشید ! زیرا ما در نمایندگی گلبرگ سیر کوشش بر این داریم تا با ارائه تورهای مختلف این مراد بصورت ارزان بها کیفیت را به گونه ای برای شما فراهم ساخته است تا بتوانید با پرداخت کمترین هزینه از همه خدمات تور‌ آفریقای جنوبی مصرف دهید و در نتیجه با حافظه ای به یادماندنی از این سرزمین خود برگردید .

نرخ تورهای آفریقای جنوبی

تور‌های‌ مناسب و لحظه‌ آخری‌ آفریقای جنوبی
شما عزیزان برای خرید تورهای ارزان و لحظه آخری آفریقای جنوبی چند انتخاب پیش رو خواهید داشت ! نخست اینکه می ‌توانید تورهای لحظه آخری آفریقای جنوبی را تجهیز نمایید ، چون معمولا وقتی تورهای آفریقای جنوبی از ملاحظه تعداد مسافر به حد نصاب نمی ‌رسند و آفرهای تلاطم انگیزی روی این جال ها نمایش می شود و تور‌های‌ دقیقه آخری آفریقای جنوبی از جمله تورهای ارزان این کشور بشمار می روند . انتخاب دوم شما این است که برای خرید تور ارزان بها گلچین هتل‌های‌ کم‌قیمت و پرواز‌های‌ ارزان آفریقای جنوبی است . هتل‌های‌ 3 ستاره و هتل‌های‌ 2 ستاره آفریقای جنوبی از جمله هتلهای کم‌قیمت ارزش بشمار می روند . همچنین پروازهای چارتری آفریقای جنوبی هم در مقایسه با پروازهای دیگر خیلی ارزانتر برای شما تماما می‌ شوند .

تورهای آفریقای جنوبی ارزان

بنابراین برای فروش تور‌های‌ ارزان باید پروازهای چارتری آفریقای جنوبی که بی‌شمار هم کم‌بها می شوند را با هتلهای مناسب آفریقای جنوبی رزرو نمایید . انتخاب سوم شما برای تجربه کردن تور‌ ارزان این است که در نوبت های لوسیزن و کم گردشگر سفر دهید . برای خرید آفر تور آفریقای جنوبی بایستی در فصلهایی که مسافر زیادی برای آفریقای جنوبی نیست اقدام به سفر نمایید؛ در دوران هایی مثل پاییز و زمستان پروازها و مسافرخانه های آفریقای جنوبی نزدیک به خلوت می شود و به همین دلیل می ‌توانید تور‌های‌ کم‌قیمت این مقصد را براحتی خریدن کنید . انتخاب عاقبت برای خرید تور ارزان آفریقای جنوبی این است که تور مورد نظرتان به این قصد را از آژانس مسافرتی گلبرگ سیر تهیه کنید؛ شما با خرید از این کلکسیون مسافرتی در نزدیک به صرفه ترین کیفیت امکان‌پذیر عزیمت می دهید و مجدداً قادر خواهید بود از تماشای چنین جاذبه‌هایی‌ که در طول سفرتان کلی لذت ببرید .

کامل ترین زمان سفر به آفریقای جنوبی
با مهم به قرار دریافت آفریقا در نیمکره جنوبی زمان های این کشور ناهمگون با ایران خواهد بود و نیز بهینه ترین زمان سفر‌ به آفریقای جنوبی زمان بهار و تابستان است که با فصل ‌های پاییز و زمستان در ایران همزمان هستند . حتماً نرخ تورهای آفریقای جنوبی باز در این فصول افزایش چمشمگیری پیدا می انجام دهد و برای گردشگرانی که ترجیح می دهند مالی ‌تر به آفریقا سفر کنند فصل پاییز مناسب ‎ترین گزینه گشت .

سفر با تور‌های‌ آفریقای جنوبی

راهنمای پس‌انداز تورهای آفریقای جنوبی
خرید تور آفریقای جنوبی خوب ترین راه برای سفر به دیار های توریستی آفریقای جنوبی خواهد بود . با معامله آنلاین تور‌ آفریقای جنوبی می توانید تمامی مراحل سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک انجام دهید و در اختتام همچنین فعالیت‌ها مورد لزوم نظیر ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی و . . . را هم برای سفرتان رزرو کنید . برای فروش در اینترنت تور‌ مسافرتی آفریقای جنوبی وارد سایت شوید ، مبدا سفر را مشخص کنید و در ادامه تعداد مسافران و کلاس پروازی (اکونومی دسته ، بیزینس کلاس و فرست کلاس) را هم وارد کنید و پس از گزینش تاریخ رفت و برگشت و معین گردیدن بازه سفرتان جست و جو را بزنید .

صفحه‌ ای که به آن وارد می شوید همان جایی است که شما می توانید تور‌ آفریقای جنوبی کم‌قیمت را در هر مهمانخانه و با هر ایرلاینی برای هجرت خود معامله نمائید . در این بخش تور‌های‌ آفریقای جنوبی از ارزان به گران برای شما نمایش داده می توان و می توانید بها هر کدام از گزینهها را با ایرلاینهای جوراجور داخلی و خارجی همان سنجش و مشاهده نمایید . به اضافه اینکه فیلترهایی نظیر میزان ستارههای مهمانخانه ، برتری مسافران ، دسته موقعیت اقامتی (هتل ، بوتیک هتل‌ ، هتل آپارتمان) ، هتلهای زنجیره ای ، بها و موقعیت مکانی می توانید جست و جو خودتان را دقیق تر بکنید و بهترین تور‌ آفریقای جنوبی را برای سفر‌ خودتان در اینترنت خرید کنید .

منبع :تور آفریقای جنوبی

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص