loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 32
پنجشنبه 14 مهر 1401 زمان : 14:10

درباره ایتالیا


ایتالیا کشوری در جنوب اروپا که در زمینههای بسیاری سرآمد است . این دیار از نظر اقتصادی در گروه هشت شهر آغاز جهان است و از نظر گردشگری جزو سه انتخاب اول در مرکز کشورهای اروپایی قرار داراست . تور ایتالیا در کنار تور فرانسه و تور‌ اسپانیا پیشتاز تور‌های‌ اروپا هستند ، به طوری که در وفور موارد تور ترکیبی ایتالیا برگزار می گردد . خوب ترین تعیین برای تور ترکیبی نیز تور ایتالیا فرانسه است که قادر خواهید بود دو کشور مهم اروپایی را ببینید . ایتالیا ولایت های توریستی زیادی دارد ، که البته بیشتر‌از‌هر چیزی نام ونیز ، رم ، فلورانس ، ناپل ، پیزا و میلان به گوش مان آشنا هستند و اغلب تورهای گردشگری نیز در این شهرها برگزار می گردد . گویی به نظر باورکردنی نرسد اما به گفته یونسکو هم‌جوار به نصف آثار فرهنگی جهان در ایتالیا قرار داراست . ساختن گردشگری یکی از صنایع پر در آمد و مهم این کشور شمار می توان . سالیانه حدود 60 میلیون گردشگر برای سفر تور‌ ایتالیا را گزینش می کنند که این نشان از قدرتمند بودن این مملکت در گردشگری است .

راهنمای تور ایتالیا


طبیعتا با آگاهی کفایت از گیرایی های گردشگری ایتالیا پی می بردید که اصلا سفری چند روزه برای دیدن تماما این کشور کافی نیست ، ولی حداقل با تور ایتالیا می توان بخشی از اساسی ترین جاذبههای گردشگری و همین طور آثار ارزشمند تاریخی این کشور را دید . سفر با تور‌ ایتالیا معمولا از کمینه 6 روز طرح‌ریزی می گردد ، در خدمات تور اضافه بر رزرو مهمانخانه و بلیت هواپیما ، بیمه مسافرتی ، گشت شهری و همین طور خدمات ویزا ایضاً قرار دارا است . نرم افزار های تور از قبل متمایز شده اند و تشویش از باب هیچ موردی نخواهید داشت و تمام امور به عهده کارگزاران و آژانسهای گردشگری است .

سیاحت به ایتالیا

اطلاعات ضروری ایتالیا
زبان رسمی‌ : ایتالیایی
دین رسمی‌ : مسیحی‌
اختلاف زمانی نسبت به ایران : 2 : 30 - دقیقه
واحد‌ ارز‌ : یورو
کد کشور : 39+
پلیس : 112
اوژانس : 113
آتشنشانی : 115
برق شهری : 230 ولت و 50 هرتز

ویزای ایتالیا
برای همه سفرها به ایتالیا نیاز به روادید دارید . چنانچه در سفر توریستی با تورهای مسافرتی همراه شوید امور مربوط به اخذ ویزا توسط نمایندگی شکل می گیرد . شرایط اخذ ویزای ایتالیا برای سفرهای توریستی کار دشواری نیست ، این روادید در بیشتر موارد بازه ای زمانی چند صوم و نهایتا سه ماهه دارد .

روادید سفر به ایتالیا

بهترین تایم سیاحت به ایتالیا
ایتالیا از نظر آب و هوایی به دو بخش تقسیم می گردد . بخشهای شمالی آن به دلیل همجواری با کوههای آلپ هوای سرد و کوهستانی دارند و در جزء های جنوبی آب و هوای مدیترانه ای و گرم دیان است . اگر بخواهیم آب و هوای ایتالیا را به صورت عام بررسی کنیم باید بگوییم هوایی معتدل و مدیترانه ای داراست ، حتی در نواحی شمالی اقلیم در زمان هایی مطبوع و معتدل است . با مهم به این مطلب عزیمت به ایتالیا خیلی از در فصل بهار و تابستان خواهان دارد و اغلب گردشگران ایران همان هم به دلیل آب و آتمسفر و هم به دلیل تعطیلیهای کشورمان تور ایتالیا نوروز و تور ایتالیا تابستان را انتخاب می کنند . در نهایت تمام فصلهای ایتالیا دیدنی و زیبا هستند و تنها زمستانها اقلیم خنک می شود خصوصا در مناطق شمالی کشور؛ بنابراین پیشنهاد می کنم اگر میان خوبی با سرمای اقلیم ندارید بهتر است سفر خود را از اوایل بهار تا اوایل پاییز نرم افزار ریزی کنید .

بهینه ترین فصل سفر به ایتالیا

ارزش تور ایتالیا
حقیقی ترین موضوع برای تور‌های‌ خارجی‌ موضوع مظنه و هزینه شد . به هر حالت نرخ ارز دیار ها با نوسانات بازارچه دگرگونی به جا می آورد و این می تواند عامل مهمی در هزینههای سیاحت باشد . قیمت پکیجهای تور‌ ایتالیا و به طور کل قیمت بسیاری از تورهای خارجی‌ به شکل ریالی و دلاری و یا یورو برجسته می شوند ، چون خرج اقامت در مسافرخانه و یا به طورمثال پرید های خارجی‌ با دلار و یورو تعیین شده اند و مبدل آنها به ریال با مهم به نوسانات بازار نرخ ثابتی نخواهد داشت . قیمت تور ایتالیا بین تورهای اروپا نرخ متوسطی خواهد داشت ، البته به پول ما این قیمت از حد میانه بالاتر می رود‌. با این حال برای نمایان نمودن تور ایتالیا کم‌بها راهکارهایی همچنین وجود دارد؛ به عنوان مثال تعیین تور ایتالیا لحظه آخری می تواند گزینه مناسبی می بود ، که البته بیشتر در فصلهای خنک و کم توریست چشم می شود . به علاوه آژانسهایی که صندوق بدون واسطه تور ایتالیا هستند به هر چیز نجبا دارند و از این برای با یک مقایسه راحت خواهید دید ، معمولا نرخهای مناسب تری نسبت یه دیگر آژانسها ارائه می دهند . در نهایت نیز مناسبت‌های مهمی در تور‌ ایتالیا ارزان ردپا دارند . مهم ترین و اصلی ترین آنها نیز بها هتل اقامتی و همین طور بلیط طیاره است . با انتخاب پرواز‌های‌ ایرانی به جای پرواز‌های‌ خارجی و همین طور بلیتهای اکونومی به مکان بلیط های بیزنس کلاس و فرست کلاس هزینههای تان تا حدی کاهش می یابد . رعایت این موضوع در موقعیت انتخاب هتل نیز به کاست پول ها هم‌دستی می کند . هتلهای پنج ستاره و لوکس ایتالیا پاره بهترین و البته قیمت بالا ترینها است ، در حالی که انتخاب هتل سه کوکب می تواند قیمت تور ایتالیا را نقصان نماید .

قیمت تور ایتالیا

فرودگاههای پراهمیت ایتالیا
ایتالیا نزدیک به 30 فرودگاه کارآمد دارد که در شهرهای مختلف و جدی آن مانند رم ، ناپل ، فلورانس ، پیزا قرار دارند . برخی از اساسی ترین فرودگاههای این دیار فرودگاه لئوناردو داوینچی در رم ، فرودگاه میلانو مالپنسا در میلان ، فرودگاه لینیت در میلان ، فرودگاه ونیز مارکوپلو ، فرودگاه گالیله در پیزا ، فرودگاه پروانه دوستی در فلورانس هستند .

اصلی ترین فرودگاههای ایتالیا

پرطرفدار ترین جاذبههای گردشگری ایتالیا
کولوسئوم | Colosseum
بنای کولوسئوم یکی از ارزشمند ترین و عتیقه ترینت بناهای ایتالیا است که در شهر رم قرار دارد . این بنا که ساخت آن مربوط به قرن ابتدا میلادی خواهد بود ، میدانی برای نبرد گلادیاتورها می باشد است .

زمین‌بازی سنت مارک | Piazza San Marco
کشور ونیز با آن قایقها و راههای آبی اش به تنهایی یکی از دیدنی ترین جاذبههای گردشگردی ایتالیا است . سبک وزن معماری خانهها و بناهای با شکوه این شهر هر گردشگری را به انبساط خواهد آورد . در این شهر میدان سنت مارک معروف ترین قسمت شهر و همین طور بزرگ ترین میدان ونیز است . میدانی که در اطراف آن چند جاذبه حیاتی از جمله کلیسای مستوفا دی طرز مارکو ، کلیسای سن موییز ، تعداد زیادی چکمه و هزینه‌های‌غیراساسی قرار دارد .

باغ‌ بوبولی | The Boboli Gardens
باغ بوبولی در فلورانس ایتالیا قرار دارد و از زیبایی آن را به بهشت فلورانس شبیه‌سازی کرده اند . این باغ در راست فضا قلعه سلطنتی پیتی است . با قدم زدن در باغ علاوه بر طبیعت ویژه به فرد با مجسمههای ظاهر زیبا رو به رو می شوید که توسط استاد کاران هنر مجسمه سازی تهیه شده اند .

باغ‌ بوبوبلی فلورانس ایتالیا

بهترین مهمانسرا های ایتالیا متناسب با بودجه شما
هتل پنج اختر پرتریت فیرنزه | Portrait Firenze - Lungarno Collection
بدون شک یکی از مهمانسرا های عالی ایتالیا هتل پنج ستاره‌ پرتریت فیرنزه است . این مهمانخانه در شهر تاریخی فلورانس و در نزدیکی پل معروف پونته وکیو قرار دارد . اتاقهای هتل طراحی روزآمد و بسیار شیکی دارند و بیشتر‌از‌رنگهای سفید و خنثی استفاده شده است . مهمانخانه تا فرودگاه فلورانس فاصله اش حدودا 30 دقیقه البته با ماشین است .هتل از نظر دسترسی در جایگاه خوبی قرار دارا است و فاصله آن با قصر پیتی و همین طور گلستان بوبولی کمتر‌از‌200 متر است . در این هتل چهارپایان خانگی باز اجازه وصول دارند . از مهم ترین و حقیقی ترین خدمت‌ها هتل باید به اینترنت و پارکینگ مفت ، ترانسفر فرودگاهی ، اجاره ماشین ، خدمات خشکشویی ، صندوق امانات ، منوی مخصوص کودک و همین طور غذاهای رژیمی ، خدمات ماساژ ، تورهای دوچرخه اتومبیل شخصی و تفرج شهرنشین گفته کرد .

هتل چهار ستاره گرند تیبریو | Grand Hotel Tiberio
هتل چهار ستاره گرند تیبریو از بهترین هتلهای رم ایتالیا است . این هتل با فرودگاه شهر رم حدود 40 دقیقه ای فاصله خواهد داشت . مسافرخانه ترانسفر فرودگاهی دارد ولی چنانچه بخواهید خودتان به هتل بروید ، می توانید از تاکسی و ادوات نقلیه بیرون فرودگاه استفاده کنید . موزه واتیکان نزدیک ترین جذب گردشگری به این هتل شده است . در مسافرخانه ورود حیوانات در خانه غیرواقع نیست . هتل برای مهمانان با معلولیت خدماتی مشابه صندلی چرخ دار ، سرویس صحیح ویژه خواهد داشت ، همین طور علائم دیداری و شنیداری برای افراد اصم و ضریر در سراسر هتل نصب شده خواهد شد . از دیگر خدمات هتل می توان تالاب سرپوشیده و روباز ، تالار سازگاری اندام ، سونا ، خدمت‌ها ماساژ ، سولاریوم ، جعبه امانات ، کارها خشک شویی ، خدمات تحول ارز ، خدمات حفظ کودک و . . . را اعتبار برد .

هتل سه ستاره روسا سالوا | Rosa Salva Hote
هتل سه ستاره روسا سالوا در نزدیکی کلان ترین زمین‌بازی ونیز یعنی میدان سنت نشانه قرار دارد . محل دسترسی خوب هتل طرفداران آن را کامل تر کرده است ، هتل تا فرودگاه مارکو پلو ونیز فاصله ای حدودا 8 کیلومتری خواهد داشت . در این مسافرخانه قادر خواهید بود از خدماتی چون اینترنت بدون پول ، خدمات خشکشویی ، فعالیتهای تفریحی برای کودکان ، بوفه و دفعه استفاده نمایید .

نمایی از هتلهای پنج ستاره‌ ایتالیا

زیباترین و خوشمزه ترین غذاهای ایتالیا
غذاهای ایتالیایی از آن قسمت غذاهایی هستند که اکثراً افراد دوست‌ دارند ، همانند پیتزا و پاستا که دیگر در سفره غذایی زیادی از ما جا گرفته است . کمتر پیش می آید غذاهای ایتالیایی به مذاق ما خوش نیاید . کامل ترین انتخاب برای صرف خوردنی های معروف ایتالیایی مهمانخانه های آشنا شده و معروف ایتالیا هستند . در این رستورانها با چاشنی اصیل‌ خوردنی ها دوست می شوید که ممکن شد با پخت آن در ایران یا هر جای دیگر تفاوت بسیاری داشته بود .

پیتزا | Pizza

پاستا | Pasta

فریتاتا | Frittata

لازانیا | Lasagne

نوکی | Gnocchi

ویل میلانیز | Veal Milanese

بهترین سوغاتی ایتالیا
ایتالیا پنیرهای خوشمزه ای دارد و همین طور در تکنیک عطر سازی جزو کشورهای موفق است . درصورتی‌که می خواهید از سوغاتیهای ایتالیا چیزی به یادگار بیاورید می توانید به سراغ بوی‌خوش های معروف ایتالیایی ، پنیرهای مختلف ، ظروف سرامیکی و شیشه ای ، پیکر های ریز نماد شهرستان های مختلف ، شکلات ، پاستای ایتالیایی ، دکوریهای تنگ ای مورانو و . . . بروید . این سوغاتی را می توانید در فروشگاه ها های محلی و یا پاساژها و مراکز خرید ولایت ها پیدا کنید .

منبع:تور ایتالیا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص