loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 40
جمعه 15 مهر 1401 زمان : 18:05

درمورد بلغارستان
بلغارستان ، کشوری در جنوب شرقی اروپا است که تاکنون با وجود دیدنیها و طبیعت باطراوت اروپایی اش در عرصه گردشگری به اندازه دیگر کشورهای اروپایی شهرت نداشته؛ اما این اواخر چند سالی است که تور‌ بلغارستان جزو تور‌های‌ منتخب گردشگران قرار گرفته و گردشگری آن به عجله در حال رشد است . با این وجود تور بلغارستان در گروه ارزان ترین تورهای اروپا به شمار می رود‌. جالب است بدانید بلغارستان از کشورهای مهم تاریخی اروپا است و در شهرهای آن بناهایی کهنسال و باستانی زیادی وجود داراست . مردم این مملکت بی‌شمار خونگرم و صمیمی هستند و از نظر غذا ، مردمی نیک خوراک‌ اند . تمام اینها به علاوه ارزش پایین تور‌ بلغارستان این کشور را به یکی از مقصدها محبوب گردشگران خصوصا گردشگران ایرانی تبدیل کرده بوده است . برای سفر به بلغارستان خوب است لااقل 5 یا 6 روز را در نظر بگیرید؛ چون پرواز تهران بلغارستان از 6 ساعت تا 9 ساعت ممکن است طول بکشد و به این زمان ، مدت توقف در فرودگاه میانجی را نیز اضافه کنید . اکثر نمایندگی های صندوق مستقیم تور بلغارستان به چم و خم این عزیمت واقف اند و به همین علت دست‌کم روزگار جابجایی را 7 موقع در مورد توجه می گیرند . این آژانسها خدماتی از قبیل پس‌انداز مهمانسرا ، تدارک بلیت ، اخذ ویزا ، بیمه مسافرتی ، گشت شهری و ترانسفر فرودگاهی نیز دارند که دغدغه سفرتان را به حداقل می رساند .

راهنمای تور بلغارستان

اطلاعات ضروری بلغارستان
زبان رسمی : بلغاری
دین اصلی : مسیحی
اختلاف‌ زمانی‌ در مقابل به ایران : 1 : 30 - دقیقه
واحد‌ ارز : لف
کد مملکت : 359+
پلیس : 166
اوژانس : 150
آتشنشانی : 160
برق شهری : 230 ولت و 50 هرتز

ویزای بلغارستان
برای مسافرت های تفریحی بیشتر ویزا توریستی بلغارستان را به صورت گروهی صادر می کنند . تایم صدور ویزا معمولا میان 14 تا 21 تاریخ شغلی طول می کشد و روزگار تحویل خود شخص حتما حتما باید وجود داشته می بود . اسناد مورد نیاز شامل مدارک روتین مانند گذرنامه معتبر ، کپی شناسنامه ، گواهی حساب‌ بانکی و . . . می باشد .

ویزا‌ بلغارستان برای مسافرت توریستی

بهترین زمان مسافرت به بلغارستان
تقریبا چند سالی می باشد که تور بلغارستان مسافران زیادی خواهد داشت ، از این جهت بهتر است قبل از سفر با وضعیت اقلیمی این کشور شناخت مانوس شوید . بلغارستان کشوری چهار فصل خواهد شد که به دلیل قرار گیری در نیم کره شمالی تابستانهای گرما دارد که شاید است دما تا 35 پایه بالای تهی نیز برسد . با این الان اغلب گردشگران ماههای گرم را به ماههای خنک سال مزیت می دهند . تور بلغارستان زمستان متقاضی کمتری دارد و بیشتر کسانی آن را انتخاب می کنند که اهل تفریحات زمستانی باشند . بهترین وقت سفر به بلغارستان اواسط بهار تا اول تیر‌ ماه و همین صورت اواخر مرداد تا اوایل مهر است ، در این ماهها هوا معتدل و ملایم است . البته بیشنرین تقاضا تور بلغارستان نیز در همین زمان خواهد شد ، به همین دلیل معمولا وسعت تورها زود پر می شود .

بهترین فصل برای سفر به بلغارستان

نرخ تور بلغارستان
با این که مهاجرت به بلغارستان ارزان تر‌از‌سفر به بقیه شهر های توریستی اروپا است ولی نرخ تور‌ بلغارستان تحت اثرگذاری صورتحساب های زیادی قرار داراست . اولین و مهم ترین آنها فصل سفرتان است . در نوبت های پر توریست ، و آب و هوای گرم و معتدل ، فزون‌ترین خواهش برای این تور‌ وجود دارد و برعکس در زمان زمستان تقاضا زیاد کم تر می شود به طوری که شاید بتوانید ارزان ترین تور بلغارستان را در همین زمان ظاهر کنید . همین طور در این فصلها تعداد جال بلغارستان لحظه آخری نیز بیشتر خواهد بود . بهترین طریق کار برای بدست‌آوردن تور بلغارستان کم‌قیمت مدیریت بودجه سفر شده . پیش از هرچیزی باید اطلاعات کاملی از قیمت بلیت‌ هواپیما‌ و ارزش هتلها داشته باشید . ضروری خواهد شد بدانید از تهران نابود پرواز مستقیمی به بلغارستان وجود نخواهد داشت و باید در کشوری به عنوان واسطه توقف داشته باشید . به همین انگیزه بها بلیت‌ و همین طور وقت سفر متغیر خواهد بود . مثلا می توانید از تهران به استانبول بروید و آن وقت راهی بلغارستان شوید و یا از تهران به آلمان و سپس به بلغارستان بروید که خب طبیعتا هزینه این دو با یکدیگر مغایر است؛ به جمع نوع بلیت‌ شامل بلیت‌های‌ اکونومی ، بیزنس کلاس و فرست کلاس نیز قیمت شان با یکدیگر متفاوت است . مبحث دیگر قیمت مسافرخانه است؛ طبیعتا مهمانخانه های پنج ستاره‌ و لوکس و همین طور مهمانخانه های Uall تور‌ بلغارستان از هتلهای معمولی گران تر هستند ، در حالی که با انتخاب هتلهای سه ستاره هزینههای سفرتان تا حد بسیار کاستن می یابد . اگر از شهرنشین به جز تهران مورد نظر شماست مهاجرت دهید خوب تر شده از ناحیه خودتان برای تور رفتار کنید . تور بلغارستان از مشهد ، تور بلغارستان از شیراز ، تور بلغارستان از تبریز و . . . از مدل این تور‌ها‌ هستند .

نرخ تور گردشگری بلغارستان

فرودگاههای اساسی بلغارستان
عمده ترین فرودگاههای بلغارستان برای جا به جایی مسافر خصوصا در سفرهای خارجی فرودگاه بین المللی صوفیه | Sofia Airport ، در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان و همین حالت فرودگاه میانه المللی وارنا | Varna Airport ، در شهر ساحلی وارنا است . فرودگاه صوفیه در طرف شرق با مسافت ای حدود 10 کیلومتری از شهرستان قرار دارد و همگی امکانات اسباب نقلیه همگانی نیز برای مسافران مهیا است . فرودگاه وارنا که تقریبا اصلی ترین باب ورود و خروج این سرزمین خواهد شد در نزدیکی ناحیه وارنا و در ناحیه مغرب آن قرار خواهد داشت . برای دسترسی مسافران این فرودگاه نیز تمام وسایل نقلیه در نظر گرفته تبدیل شده اند .

مهم ترین فرودگاههای بلغارستان

پرطرفدار ترین گیرایی های گردشگری بلغارستان
شهر‌ پلودیو | Plovdiv city
قطعا بازدید از شهری با قدمت 6000 سال می تواند تعجب‌انگیز بود . این ناحیه یکی از زیباترین و پیر ترین شهرهای بلغارستان است . خانههای کهنه و آمفی تئاتری که مرتبط به بیشتر از چند هزار سال سابق می شود هر گردشگری را مجذوب خودش می به جا آورد . این شهر به تنهایی یکی از دیدنی ترین جذبه های گردشگری بلغارستان شد .

سواحل دریای سیاه‌ | black sea coast
شهرها و کشورهایی که به دریا راه دارند معمولا جزو پر پیشواز ترین مقاصد گردشگری است زیرا همیشه تفریحات آبی و تفریحات ساحلی جذابیت اضافی برای گردشگران دارد . در بلغارستان نیز کناره‌ها دریای سیاه پرطرفدارترین جاذبه این کشور اند و گردشگران در این سواحل تفریحاتی چون قایق رانی ، جت اسکی ، غواصی ، آب‌تنی ، گرمابه آفتاب و . . . را آزمایش می کنند .

صومعه‌ ریلا | Rila Monastery
بلغارستان کشوری سکولار شده است اما کامل تر عوام آن از دین مسیحیت ارتدکس پیروی می کنند . یکی از جذب های زیبای این کشور نیز معبد ای باستانی در شهر صوفیه شده . گفته می شود زمان احداث این بیعت به قرن 10 ام میلادی و حتی پیش تر باز می گردد . دیوارها و سقف عبادتگاه پر از نقاشیهای زیبارو و قدیمی از جناب مسیح و قصه های مذهبی است .

نمایی از صومعه ریلا

بهترین هتلهای بلغارستان برازنده با وجه شما
مسافرخانه پنج ستاره‌ آستور گاردن | Astor Garden Hotel
هتل پنج کوکب آستور گاردن از بهترین هتلهای بلغارستان در شهر وارنا است . این هتل با بعد ای 19 کیلومتری از فرودگاه وارنا قرار دارد . فاصله مسافرخانه و فرودگاه از نظر هنگامی حدودا 30 دقیقه است . هتل در سایتهای گردشگری امتیازی بالای 9 کسب کرده است که این نشان از وضعیت خوب و خدمات خوب هتل دارا است . در این مهمانسرا امکانات و خدماتی از جمله کلوپ کودکان ، محوطه گیم مخصوص کودک در داخل مهمانخانه و همین طور در فضای خارج ، اینترنت و پارکینگ مجانی ، ترانسفر ، استخر سرپوشیده ، استخر روبار ، سالن تناسب تن ، جکوزی ، خدمات ماساژ ، سونا و . . . نمایش می شود .

هتل چهار ستاره هالیدی باغ | Holiday Park Hotel
هتل چهار ستاره هالیدی باغ در فاصله 30 دقیقه ای از فرودگاه وارنا قرار داشته که از نظر دسترسی همچنین جایگاه بخشش دارد . هم‌جوار ترین توقفگاه اتوبوس تا مهمانخانه 200 متر است؛ باآنکه بیرون هتل تاکسی برای نقاط گردشگری و کانون‌ها خرید وجود دارا است ، و مسافرخانه نیز خدمت‌ها کرایه ماشین پدیدار می دهد . در این هتل برای گردشگران امکانات و خدماتی از نوع خدمت‌ها اختصاصی برای معلولین ، بوفه و منوی غذایی ویژه کودک ، منوی رژیمی ، فعالیت‌ها خشکشویی ، ترانسفر ، اینترنت مجانی ، پارکینگ ، زمین بازی نوزاد ، کتابخانه ، کرسی تنیس ، سالون دارت ، تالار ایروبیک ، لوازم بدمینتون ، استخر کودک ، استخر‌ سرپوشیده‌ و روباز ، خدمات ماساژ ، سالن تناسب بدنه ، محفظه امانات و . . . ارائه می گردد .

مهمانخانه سه ستاره بلو اسکای | Blue Sky Hotel
انتخاب هتل سه ستاره‌ بلو اسکای در شهر وارنا می تواند مخارج های سفرتان را تا حد اضافی کاهش می دهد . این هتل سه اختر در فاصله 24 کیلومتری از فرودگاه وارنا قرار دارد . در این هتل می توانید از خدمات و امکانات اینترنت بدون پول ، پارکینگ ، اقلیم گیم کودک ، ترانسفر ، خدمات کرایه ماشین ، خدمات برای معلولین ، برکه متحجب و استخر روباز استفاده نمایید . بد منهدم بدانید این هتل ساحلی کمتر‌از‌250 متر با آبهای دریای سیاه بعد دارا است .

نمایی از بهترین هتلهای بلغارستان

تاپ ترین و خوشمزه ترین خوردنی های بلغارستان
ملت بلغارستان به صرف کردن ریحان اهمیت خاص ای می دهند و از آنجایی که زمانی جزئی از امپراتوری عثمانی و همین طور یونانیها بوده اند ، بینش غذای شان شباهتهایی به هم داراست ، مثلا بلغاریها مشابه مردم ترکیه ، دلمه از خوراک های زیبا مقام است که البته اقسام آن در ایران همچنین پختن می توان . به طور کل غذای مردم این منطقه خوش طعم و باب انحراف ایرانیها هست . خوشمزه ترین خوراک های بلغاری معمولا ترکیبی از سبزیجات ، پنیر و گوشت هستند .

کبابچه | Kebapche

مخلوط کباب‌ | Meshana Skara

فلفل شکم پر | Chushka Biurek

دلمه‌ برگ مو | Lozovi Sarmi

بانیتسا یا بانیچکا | Banitsa or banichka

موساکا | Moussaka

میش ماش | Mish Mash

خوشمزه ترین غذاهای بلغارستان

بهترین سوغاتیهای بلغارستان
یکی از اصلی ترین صادرات بلغارستان اسانس و روغن گل رز بوده است . به همین علت روغن‌ گل سرخ به عنوان یکی از بهترین و مهم ترین سوغاتیهای بلغارستان شناخته می شود . از دیگر سوغاتیهای این دیار می توان به ادویه شرنا سول ، پوشاک های کهن ، ماسک کوکر ، ظروف سفالی ، پیکره های نمادین از آثار کهن ، انواع چایها و دمنوشها اشاره کرد .

منبع:تور بلغارستان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص