loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 23
دوشنبه 11 مهر 1401 زمان : 17:05

درباره‌ شیراز


هیچ تردیدی وجود نخواهد داشت که شهر‌ شیراز یکی از توریستی ترین شهرهای ایران است . این شهر در استان فارس و در بخش جنوب سرزمین قرار داراست . شیراز از نظر جمعیت و بزرگی ششمین ناحیه ایران به شمار می رود‌که از دیرباز تا کنون دایماً مورد دقت گردشگران داخلی و خارجی شده . شیراز از آن شهرهای شناخته شده ای شده که بسیاری از توریستهای خارجی آن را در برنامه سفرشان قرار می دهند . به طور کلی تور شیراز از محبوبت ترین تورهای داخلی شده است و می توان گفت این شهر یکی از قطبهای حقیقی گردشگری ایران آمار می شود . برای این که صحیح شیراز را بگردید بهتر است دست‌کم 4 ، 5 روزی فرصت بگذارید ، شیراز آن قدر جاذبه تاریخی و ذاتی داراست که بتواند همگی زمان شما را پر کند .

بخشی از این محبوبیت به تاریخ و تمدن گذشته آن بر می گردد ، برای‌چه که یکی از بزرگ ترین و با شکوه ترین بنیادگر های تاریخی جهان یعنی تخت جمشید را در خودش به‌ازای داده است . شیراز فرهنگ ثروتمند دارد و تعدادی از سران علم و ادب نیز از این سرزمین برخواسته اند که از شناخته شده ترین این بزرگان می انرژی به حضرت حافظ و جناب سعدی اشاره نمود . از طرفی کوهستانی بودن آن و همین طور قرار گیری اش در حدود آب و هوایی گرم سبب شده در بسیار ماههای سال هوای آرام و دما داشته باشد . با این وجود بهترین زمان سفر به این شهر اردیبهشت ماه خواهد شد که نه اقلیم سرمای شدید زمستان را دارد و نه گرمای زیاد تابستان آزارتان می بدهد . تمام اینها دست به دست هم داده بوده است تا شیراز را مبدل به شهرنشین توریستی بسازد به طوری که تور شیراز نه تنها از جهت گردشگران خارجی بلکه از سمت ایرانیان نیز با استقبال زیادی رو به رو گردد .

راهنمای مسافرت به شیراز

بهترین تور‌ شیراز
برای سفر به شیراز چندین راه وجود دارد که هر کدام وضعیت و زمان خاص خویش را دارد . بعد شیراز از تهران 930 کیلومتر است و طی کردن این مسافت با ماشین شخصی به طو رایج در کمترین حالت 10 ساعت طول می کشد . سفرهای زمینی در حالی که این امتیاز را دارند تا در طول سفر از مسیر نیز لذت ببرید از در مسافتهای این چنینی میسر خواهد شد کسالت‌آور و آزاردهنده باشند . اگر قرار به سفر با تور‌ زمینی شیراز گردد قطار گزینش مناسب‌ تری است . تور شیراز با رده حدودا 12 ساعت زمان می برد منتها زخم کمتری نسبت به ماشین خواهد داشت . زیباترین گلچین برای تور شیراز هجرت هوایی است زیرا کمترین زمان را خواهد داشت و راحت ترین نوع سفر است . با هواپیما از تهران حدودا 1 .30 تایم می برد تا به شیراز برسید . این دسته سفر انگیزه می گردد بتوانید مجال بیشتری برای تفرج و عبور در شهر را داشته باشید و از دوران تان زیادترین بکارگیری را ببرید .

کوچ به شیراز

بهترین‌ وقت سفر به شیراز
به طور کلی استان پارس که در قسمت جنوبی دیار قرار دارا است از نظر آب و آسمانی به دو منطقه تقسیم می شود . بخشهای شمالی و همین طور شمال غربی که در دامنه‌ کوههای زاگرس هستند ، آب و هوایی‌ کوهستانی و یخ تر دارند و هر چقدر به سمت جنوب و شرق این استان بروید آب و اقلیم رو به حرارت می رود‌. شهر شیراز نیز که تقریبا در میانه استان قرار می گیرد بیشتر هوایی گرم و خشک دارد . معمولا به دلیل این دسته آب و اقلیم بهار خصوصا اواسط فروردین تا اوایل خرداد اقلیم بهترین مورد خود را دارد . درختان سبز و سرزنده هستند و خیابانها پر از شکوفه می شوند . البته این تنها علت انتخاب این زمان برای تور‌ شیراز نیست ، ولی در این مدت مخصوصاً اردیبهشت ماه فستیوال های متعددی در شیراز برگزار می توان و جذابیت کوچ را بیشتر می به جا آورد .

بهترین زمان سفر به شیراز

نرخ تور‌ شیراز
موضوع‌ مخارج های سفر از جدی ترین بخشهای آن بوده است و نزدیک به نقش تعیین کننده ای دارا است . این که چه میزان برای سفرتان قصد دارید بودجه بگذارید تا حد مازاد در کیفیت سفرتان موثر شده است ولی فاکتورهایی وجود دارد که ممکن بوده است بی‌نهایت برای شما مهم نباشد و اصلا اهمیتی به آن ندهید اما اثربخشی مازاد روی هزینههای سفرتان بگذارد . مظنه تور‌ شیراز نیز به عوامل متفاوتی بستگی داراست که اصلی ترین آنها هزینه ای برای جایگاه اقامت و همین حالت هزینه ای برای رفت و بازگشت تان است . برای انتخاب مهمانخانه و توقفگاه در شیراز انتخابهای متعددی سابق رو دارید از مهمانسرا های پنج ستاره روزآمد و سنتی تا مسافرخانهها و هتلهای 2 ستاره ، که هر کدام بستگی به وضعیت کیفی و میزان خدمات شان ارزش بسیاری خواهند داشت . با مدیریت این موضوع و تعیین هتلی مناسب و در عین حال با قیمت معقول می توانید هزینههای تان را کاهش دهید . دومین سوژه در تور شیراز ارزان انتخاب وسیله خوب برای سفر است . میسر خواهد شد تصور کنید تور زمینی‌ شیراز با رده و اتوبوس زیاد ارزان تر خواهد بود ، البته که این وسایل کم‌ارزش تر هستند منتها زمان و انرژی زیادی از شما می گیرند و کیفیت سفرتان را نیز تا حدودی تخفیف می دهند . راهکار به درد بخور برای کاست هزینهها و عزیمت با تور شیراز کم‌بها تعیین پته های اکونومی شد . در سیاحت های هوایی شما سه انتخاب برای نوع صندلی خود دارید که دارای فرست پایه گران ترین ، بیزنس کلاس و اکونومی کم‌بها ترین می گردد . وقت موقعی که در سفر هستید نهایتا 1 .30 است و برای این مدت فراوان به بهره نیست به سراغ صندلیهای بیزنس کلاس یا فرست کلاس بروید . در نهایت تور‌ شیراز لحظه اخیر نیز از جمله مهاجرت های کم‌قیمت است ، در این نوع تور‌ها‌ که به دلیل تکمیل وسع یا کمبودن مسافر در فصلی ویژه تخفیفهای بخشش می گذارند ، شما می توانید توری را با همان حال اما با قیمتی بسیار پایین تر ذخیره بکنید .

قیمت تور شیراز

فرودگاه بین المللی شیراز
شیراز دو فرودگاه میان المللی دارا است که یکی از آنها به نام فرودگاه بین المللی دستغیب رسمی ترین و مهم فرودگاه آن است که یکی از پرتردد تزین فرودگاههای وسط المللی ایران نیز به حساب می رود‌. این فرودگاه به اعتبار فرودگاه میانه المللی شهید دستغیب هم آشنا خواهد شد که هم پذیرای پرید های درونی و هم پذیرای پروازهای خارجی است . فرودگاه در خیابان وسیع شاهچراغ قرار داراست و در فضا آن تاکسی رانی و همین حالت اتوبوس برای حمل و حمل مسافران در نظر رفته می شود است . البته از تور‌ شیراز را برای مهاجرت انتخاب بکنید ، ترانسفر فرودگاهی جز خدمت‌ها سفرتان خواهد وجود داشت .

فرودگاه بین المللی شیراز

پرطرفدار ترین جاذبههای گردشگری شیراز
شیراز شهر غزل و ادب فارسی یکی از مهم ترین شهرها در صنعت توریسم کشور است . این شهر جاذبههای کهن و طبیعی وفور داراست که هر کدام از زمان و عصر ای خاص به جای مانده شده .

تخت جمشید
یکی از باشکوه ترین بناگر های تاریخی موجود در عالم که قدمتی بسیار بیشتر از 2500 سال دارد . این بنا در 57 کیلومتری دیار شیراز حقیقت شده است .

تیم پاسارگاد
پاسارگاد که بیش از همه با آرامگاه کوروش بزرگ‌ آشنا می توان ، تیم ای از آثار به جای مانده باستانی مانند کاخ دروازه ، آرامگاه کمبوجیه و . . . است .


ق
حافظیه
امروزه آرامگاه یکی از عالیقدر ترین شاعران فارسی به اعتبار اخته خور الدین محمد بن بهاءالدین محمد حافظ شیرازی به یکی از دیدنی ترین جاذبههای گردشگری شیراز تبدیل شده خواهد شد . آرامگاهی زیبا با نمایی گنبدی در میانه باغی سرسبز با مساحت 2 هکتار از پربازدید ترین دیدنیهای این ناحیه است .


سعدیه ، باغ ارم ، ارگ جوانمرد خانه زند ، بازارچه نماینده ، شاه چراغ ، آرامگاه سلطان شجاع ، مقبره خواجوی کرمانی ، لاله‌زار هفت تنان ، باغ جهان نما ، مسجد نصیر الملک از دیگر جاذبه‌های‌ دیدنی و مهم شیراز هستند .

مهم ترین جذب های گردشگری شیراز

بهترین مهمانخانه های شیراز متناسب با بودجه شما
مسافرخانه پنج ستاره زندیه شیراز
این مهمانخانه یکی از خوب ترین هتلهای پنج ستاره شیراز است که با وجود امکانات پایه یک و با کیفیت بخشهایی از آن اوقات و هوای سنتی و بومی داراست . هتل در خیابان هجرت درست عقب پیانو کریم خان شیراز قرار دارد و با 6 طبقه و 72 اتاق به مهمانان سرویس می دهد . فضای هتل کاملا شیک و درسی می باشد و جزء هایی از ان همچنین تزئینات سنتی دارد . تمام اتاقها تلویزیون اینترنتیف صندوق امانات ، چای ساز ، تهویه مطبوع و ایوان داراست . اتاقهای بزرگتر میز کار و همین حالت قسمتی به عنوان نشیمن دارند که کاناپه و یا کرسی و صندلی برای آرامش خواهد داشت . هتل سه رستوران حقیقی دارد که یکی کاملا طراحی کلاسیک داشته و دیگری کاملا سبک و سیلق سنتی خواهد داشت . یکی دیگر از رستورانها نیز در فضای باز قرار دارد . اینترنت مجانی ، پارکینک رایپان ، سالن ورزشی ، سونا ، تابخانه سنتی ایرانی ، ترانسفر ، کرایه اتومبیل از دیگر کارها این مهمانسرا است . تنها وعده غذایی که به مانند رایگان‌ یعنی روی همان هزینه اقامتی لحاظ گشته صبحانه شده .

مسافرخانه چهار ستاره الیزه شیراز
این هتل یکی از بهترین هتلهای چهار ستاره شیراز است که در منطقه‌ معالی آباد و کوی متخصصین واقع تبدیل شده استو هتل از کامنت موقعیت در خطه خوبی قرار دارد و دسترسی خوبی به آثار باستانی و دیدنیهای شیراز دارد . طراحی میسر و در حالی که حال کلاسیک مهمانخانه زیبایی خاصی به فضا داده و یقیناً بسیار شیک است . از اساسی ترین فعالیت‌ها هتل الیزه می توان به ترانسفر ، گشت شهری ، صندوق امانات ، کرایه خودرو ، خدمات ماساژ ، جکوزی ، خدمت‌ها مختص برای معلولین ، اینترنت مجانی در لابی ، خشکشویی نشان کرده که البته برای استفاده تعدادی از آنها مشابه گردش شهری حتما باید هزینه اضافی پرداخت نمایید . کارها هتل به صورت B .B است یعنی تنها صبحانه روی مبلغ اقامت در نظر گرفته شده است .

هتل سه ستاره‌ پارسیان شیراز
مسلم هتل سه اختر پارسیان یکی از بهترینها در نوع خود است . این هتل با وجود سه ستاره‌ بودن امکانات عالی و مناسبی دارد . از نظر موقعیت دسترسی مهمانخانه به مسجد یاریگر الملک ، بازار نماینده ، ارگ کریم خان ، لاله‌زار نارنجستان صلابت و باغ دلشا بسیار آسوده خواهد بود و کم و بیش با هر یک از این جاذبهها فاصله ای 1 تا 2 .5 کیلومتری دارد . هتل برای میهمانان خود تنها فعالیت‌ها صبحانه را به صورت در کامنت گرفته بوده است و برای بقیه نوید ها حتما باید جداجدا هزینه پرداخت گردد . در تمام اتاقها محفظه امانات ، اینترنت مفت ، تلویزیون و چای ساخته وجود دارد . خدمت‌ها کلی هتل نیز محتوی ، اینترنت رایگان ، پارکینگ ، خشک شویی ، فعالیت‌ها ظاهر زیبای (آقایان) ، فروشگاه سوغاتی ، خدمات تور‌ می گردد .

بهترین هتلهای شیراز

بهترین و خوشمزه ترین غذاهای شیراز
شیراز نیز مانند هر شهر یا مملکت دیگری خوراکی های بومی خود را دارد . از آنجایی که بخش مهمی از سفر آشنا شدن با شناخت نوین و متفاوت ملت می باشد ، تجربه کردن غذاهای نو هر منطقه هم می تواند ما را با آداب مردم بیشتر آشنا‌ کند‌ و هم محک ای لذت بخش و دلنشین خواهد بود .

کلم پلو

کوفته شیرازی

دوپیازه آلو

قورمه به

یخنی نخود

رب پلو

قنبر پلو

معروف ترین غذاهای شیرازی

بهترین‌ سوغاتی شیراز
شیراز سوغاتیهای بسیاری دارد از غذا ها و شیرینیهای خوشمزه گرفته تا صنایه دستی غنی و ارزشمند . از مهم ترین سوغاتیهای این باید از عرق‌ بهار نارنج ، عرق بیدمشک ، یوخه (نوعی شیرینی) ، مسقطی‌ شیراز ، بادام سوخته‌ ، صنایع دستی مینا کاری‌ ، خاتم کاری ، ظروف قلم‌ زنی ، گلیم و قالی نام برد . یقیناً شیراز خوراکیهای خوشمزه دیگری هم دارا است نظیر فالوده شیرازی و یا حلوای شیرازی که خب حمل آنها برای جاده طولانی بغرنج است و عالی می باشد از میل کردن آنها در شهرستان شیراز کیف ببرید .

منبع:تور شیراز

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص