loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 35
سه شنبه 22 آذر 1401 زمان : 11:29

تور ویتنام پاییز

the q hotel

the q hotel

Wyndham Legend Halong Hotel

Wyndham Legend Halong Hotel

Cicilia Hotel & Spa

Cicilia Hotel & Spa

دوتخته

1,270 دلار

یک تخته

1,650 دلار

کودک با تخت

0

کودک بدون تخت

0

تور ویتنام پاییز

Meliá Hotels

Meliá Hotels

Vinpearl Resort & Spa Hạ Long

Vinpearl Resort & Spa Hạ Long

Danang Golden Bay Hotel

Danang Golden Bay Hotel

دوتخته

1,420 دلار

یک تخته

1,960 دلار

کودک با تخت

0

کودک بدون تخت

0

مدارک و خدمات

مدارک مورد نیاز

  • پرینت حساب
  • اصل تصویر مدارک شناسایی
  • تمکن مالی
  • عکس
  • اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار

خدمات آژانس

  • ترانسفر
  • بیمه
  • اقامت در هتل
  • صبحانه
  • بلیط رفت وبرگست

توضیحات تکمیلی

روز اول : رسیدن به شهر هانوی

به فرودگاه بین المللی شهر هانوی می رسید . به محض رسیدن به استقبال شما می آیند و به هتل در شهر زیبای هانوی منتقل می شوید . شب را در هتل سپری می کنید .

روز دوم : گشت شهر هانوی

صبحانه را در هتل میل می فرمایید . صبح از آرامگاه و موزه ی هوشی مین ، پاگودای one pillar ، کاخ ریاست جمهوری به سبک مستعمراتی فرانسه ، معبد تاریخی ادب و هنر و اولین مدرسه ی ویتنام که به افتخار کنفسیوس در سال 1070 ساخته شده ، دیدن می کنید .

بعد از ظهر ، به دیدن موزه ی نژاد شناسی می پردازیم . سپس دردریاچه ی Hoan Kiem ( دریاچه ی شمشیر شکسته ) و معبد Ngoc Son که روی یک جزیره در بخش شمالی دریاچه است ، گردش می کنیم . بعد به سمت محله قدیمی که دارای 36 خیابان است که به نام های اجناسی که در آن فروخته می شوند نامگذاری شده اند ، می رویم . هنگام عصر ، به تماشای برنامه ی رقص عروسک های روی آب می رویم . هنرمندان این نمایش ، عروسک ها را در دکوری بی نظیر روی آب حرکت می دهند و به جای آن ها حرف می زنند و می خندند . شب را در هانوی می گذرانید .

نکته : لطفا توجه کنید که موزه هوشی مین تنها در ساعات صبح باز است . روز های دوشنبه و جمعه موزه تعطیل می باشد .

روز سوم : هانوی - خلیج هالونگ

بعد از این که صبحانه را میل کردید ، با اتومبیل به سمت خلیج هالونگ که جزو میراث جهانی یونسکو است ، حرکت می کنیم ( 3 ساعت و نیم ) . هرکسی که به ویتنام سفر می کند نباید شانس دیدن خلیج هالونگ ، آمیزه ای زیبا از گذرگاه هارمونیک کوه و دریا را از دست بدهد .

خلیج کوچک هالونگ در خلیج Bac Bo (Tonkin) قرار دارد و با 3000 جزیره ی سبز که مانند جواهر به نظر می رسند ، منطقه ای به مساحت 1500 کیلومتر مربع را در بر می گیرد . به محض رسیدن به بندرگاه ، سوار کشتی چینی می شویم و از زیبایی با شکوه خلیج هالونگ و ناهار با غذای دریایی تازه روی کشتی ، لذت می بریم . کشتی چینی امکانات مدرن بسیاری را ارائه می دهد .

از غارهای شگفت انگیز در خلیج هالونگ که با قندیل احاطه شده است ، دیدن فرمایید . شام را روی کشتی میل می فرمایید . انعکاس تکه های سنگ آهکی که از داخل زمین سر بیرون اورده اند ، صحنه ی قایق های ماهیگیری که در دل تاریکی نور افشانی می کنند . از این لحظات گرانبها در یکی از مهیج ترین مناظر طبیعی جهان لذت ببرید . شب را در کشتی سپری می کنید .

روز چهارم : هالونگ به هانوی - پرواز به دانانگ

صبحانه را در کشتی میل می کنید . بعد از لذت بردن از زیبایی های این خلیج به هانوی بر می گردیم و با پرواز به دانانگ می رسیم . راهنما به استقبال شما در فرودگاه می آید و اتاق خود در هتل را تحویل می گیرید . شب در دانانگ هستید .

روز پنجم : گشت دانانگ

امروز ، حدود 30 تا 45 دقیقه از مرکز شهر دانانگ تا تپه بانا ، یک منطقه کوهستانی خوش منظره با مناظر پانوراما ، طی می کنیم . دمای این مکان در تمام طول سال بیشتر خنک است . در ایستگاه تله کابین بانا هیلز سوار بر سیستم مدرن تله کابین می شوید منظره ای از طبیعتی که فوق العاده زیباست ، تماشا می کنید . وقتی روی پل طلایی راه می روید که به نظر می رسد توسط یک جفت دست غول پیکر که از کوه بیرون زده اند ، احساس قدم زدن در ابر ها را تجربه می کنید . سپس ، از اوقات فراغت خود در Ba Na Hills برای فعالیت های بیشتر مانند تماشای ویلاهای معماری اروپایی ، انبار شراب فرانسوی ، تخت گل و پاگودا لذت ببرید . شب در دانانگ می مانیم .

روز ششم : روز آزاد در دانانگ

امروز در اختیار خودتان هستید .

روز هفتم : پرواز دانانگ به سایگون ( هوشی مین )

بعد از صبحانه با پرواز به سایگون می رسیم . راهنما به استقبال شما در فرودگاه می آید و اتاق خود در هتل را تحویل می گیرید . شب در سایگون هستید .

روز هشتم : گشت سایگون

( تونل های معروف جنگ ) و CUCHI TUNNEL صبحانه را در هتل میل می فرمایید . سپس از تور شهر برای بازدید از اداره پست Notre Dame Cathedral لذت می برید . سپس از Benh Tanh و فروشگاه Reunification دیدن کاخ که به سبک فرانسوی توسط گوستاو ایفل طراحی شده ، دیدن می فرمایید . پس از آن از موزه ی بقایای جنگ شامل خودروهای زرهی ، بخش هایی از توپخانه ، بمب ها و اسلحه های پیاده نظام که هم در داخل و هم در خارج نمایش داده شده اند ، دیدن می کنیم و به برج ساعت عظیم در مرکز آن Binh Tay می رویم و از فروشگاه Cholon دیدن خواهیم کرد . سپس به محله ی چینی نشین که توسط جمعیت کلیسای چینی در قرن 19 ساخته شده است را فراموش نکنید . از Thien Hau دیدن می کنیم . تماشای پاگودای شب را برای گردش یا خرید در شهر هوشی مین در اختیار خواهید داشت .

روز نهم : گشت سایگون - دلتای مک گنگ

صبح هنگام با 2 ساعت رانندگی به سمت دلتای مکونگ ، که بخاطر باغ های میوه های گرمسیری ، باغ های نارگیل ، محصولات سنتی ساخته شده از نارگیل مشهور است می رویم . پس از ورود ، سوار قایق چوبی محلی می شوید تا از مناظر حومه ی شهر و زندگی رودخانه لذت ببرید . به دراگون آیلند می رسید و در کنار خانواده کشاورز محلی ، میوه تازه چیده شده و شیر نارگیل را امتحان می کنید . در حالی که یک فنجان چای عسل می نوشید از مهمان نوازی روستایی لذت می برید . قبل از بازگشت به سایگون ، ناهار محلی از غذاهای محلی در یک رستوران محلی سرو می شود . شب در سایگون اقامت داریم .

روز دهم : بازگشت از سایگون

با توجه به زمان پرواز به فرودگاه می رویم برای برگشت به ایران .

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص