loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 25
چهارشنبه 13 مهر 1401 زمان : 16:06

درباره تور آنکارا
آنکارا پایتخت ترکیه و از شهرهای توریستی این سرزمین است . هرچند که جایگاه آنکارا از نظر گردشگری تناسب به غیر شهرهای توریستی ترکیه مانند استانبول ، آنتالیا زیرین تر است منتها تور‌ آنکارا همچنان بخش تورهای جذاب ترکیه به شماره می آید . از طرفی این کشور به دلیل موقعیت سیاسی و تجاری که دارد سالانه پذیرای مسافران همان برای اهداف غیر توریستی است و همین مبحث نیز معیار استقبال از تور آنکارا را افزایش داده است . سیاحت به آنکارا در حالی که می تواند بی‌اندازه جذاب باشد به فامیلی دیگر جال های ترکیه قیمت مناسب تری دارد . با این که آنکارا هرگز نتوانسته جا ولایت هایی مانند استانبول را داشته بوده است اما اتفاقا دیدنیها و امکانات خوبی خواهد داشت ، به هر حال این شهر هم پاتخت ترکیه بوده و هم اینکه بعد از استانبول برزگترین و پر سامان ترین شهر این کشور شد . پس طبیعتا امکانات تفریحی و رفاهی عالی را در اختیار مهمانان خود قرار می بدهد و در ساحل اینها چون تور‌های‌ تفریحی ترکیه نیازی به روادید ندارند ، میانه ایرانیان معروفیت بیشتری پدیدار کرده اند .

تور‌ آنکارا

تور‌ آنکارا در اکثر موارد میانه 4 تا 6 تاریخ نقشه‌ریزی خواهد بود و در این مدت زمانی برای گشت شهرنشین ، ملاقات از مکان‌ها کهن و همین طور زمانی برای خرید در نگاه گرفته گشته شده . البته اجباری برای کمپانی در این گشتها ندارید اما خب اگر بخواهید خودتان مجزا از تور نقشه ریزی دهید ، ممکن بوده است پول های تان افزایش یابد مخصوصاً اگر برای بار یکم به آنکارا سفر کرده باشید . مزیت سفر با تور‌ این است که هر جسم از قبل مشخص است و دغدغه ای برای هیچ کاری ندارید و فقط و فقط الزاماً باید از سفرتان لذت ببرید . آژانسهایی که صندوقچه بی واسطه تور آنکارا هستند ، چم و خم روش را بلدند که این مبحث هم در کیفیت سفر و هم در کاهش هزینهها اثربخش است .

تورهای آنکارا

قیمت تور آنکارا
قیمت هر توری به چند عامل رسمی بستگی دارد ، ارزش بلیت هواپیما ، هزینه هتل ، هزینه سیاحت و گذار در شهر و . . . که می توان گفت قیمت مهمانخانه و بلیت سیاحت از همه مهمتر شده . ترکیه مدت هاست که تمرکز و توجه بسیاری به صنعت گردشگری دارد و از این رو در جمعاً ناحیه های آن از جمله آنکارا می توانید بهترین و شیک ترین هتل را نمایان کنید . این موضوع به طور سر راست قیمت تور‌ آنکارا را زیاد می برد . همانطور گفته شد اهمیت فن گردشگری در این کشور باعث شده تا به همان حد که هتل لوکس و مرتبه یک دارد ، هتل 4 ستاره ، 3 ستاره و . . . نیز داشته باشد که برخی از آنها بیش بلند هستند ، با این فرق که خرجی های مقام به مراتب از مهمانسرا های عالی و 5 ستاره‌ آنکارا کمتر است . نرخ پریدن هم به شرکت هواپیمایی و همین طور نوع بلیت‌ تان بستگی دارد . پروازهای خارجی گزاف تر هستند و صندلیهای فرست کلاس عالی ترین خدمات و در حالی که حال بیشترین مخارج را دارند .

بنابراین چنانچه بخواهید تور آنکارا ارزان تر برای تان همگی شود بایست به نشان پرید های ایرانی و صندلیهای اکونومی بروید و از آنجایی که فاصله تا آنکارا زیاد نیست احتیاج به خدمات خاصی نخواهید داشت؛ یکی از بهترین گزینهها برای سفر می تواند تور‌ آنکارا با پرواز ماهان گردد . در نهایت راهکار دیگر ، سفر در زمانهای کم توریست است چون شانس استفاده از تور آنکارا ثانیه آخری را اضافه می بدهد و در عملکرد احتمالا تور آنکارا مفت تری نصیب تان می شود . در نهایت توجه داشته باشید اگر مقیم تهران نیستید نیز می توانید از شهرهای دیگر رفتار نمایید . تور‌ آنکارا از شیراز ، اصفهان و چند ولایت دیگر نیز برگزار می گردد و پرید از همان آبادی ها به منظور ترکیه می رود‌. برای اطلاع از قیمت دام های این شهرستان زیبا و دوست داشتنی بهترین راه این است به سایت گلبرگ سیر رجوع کنید و برای اطلاع از نرخ تورهای مسافرتی آنکارا در سیستم مبدا و مقصد هجرت و تاریخ را وارد کنید و ارزش تور مورد نظرتان به هر مقصدی که می‌ خواهید را مشاهده نمایید .

قیمت تور‌ آنکارا

خدمات‌ پکیج تور‌ آنکارا گلبرگ سیر
مرسوم ‌ترین خدمات تور‌ آنکارا در آژانس گلبرگ سیر‌ به شرح زیر است :

رزرو بلیت رفت ‌و برگشت هواپیما‌
رزرو مهمانخانه به همراه صبحانه (انتخاب مهمانسرا به ‌دلخواه مسافر)
ترانسفر رفت ‌و برگشت فرودگاهی
بیمه مسافرتی طبق با وقت وقت ماندن در آنکارا
سیم‌‌ کارت‌ اعتباری (در صورت نیاز) رزرو مسافرخانه و پرواز‌ خارج‌ از پکیج
تور آنکارا کم‌بها و دقیقه آخری‌
اگر ترجیح می دهید سفر کم هزینه ‌تر و قرین به سود ای را داشته باشید ، حتما باید به چند مطلب اساسی نکته‌بینی کنید‌ : اول این که نوبت را تعیین بکنید که میزان گردشگران کمتری به آنکارا سفر میکنند؛ وضعیت آب و هوای آنکارا در این مورد نقش موثری ایفا می ‌کند . تاریخ های ارتفاع دما و رطوبت یا دوران باران ‌های فصلی ، فصل کم گردشگر این کشور محسوب خواهد بود . بازه هنگامی همچون تعطیلات سال نوی میلادی یا عید نوروز ، میزان متقاضیان سفر و باطبع آن ، قیمت ‌های تور‌ آنکارا افزایش می ‌یابد . موضوع آینده مقدار زمان توقف شماست که در صورت امکان ، پکیج ‌هایی را تعیین کنید که محتوی تعداد روزهای کمتری می ‌باشند .

تور آنکارا ارزان

این را هم همیشه به یاد داشته باشید دایماً کم‌بها ‌ترین قیمت تور‌ آنکارا نمی ‌تواند علت بر خوب بودن آن پکیج مسافرتی باشد ، بعضی از شعبه هواپیمایی با ارائه تور مناسب ‌تر و بی وضع تنها باعث اتلاف رفتن پول و زمان شما می‌ گردند ، بنابراین همیشه هوشمندانه رفتار کنید و در اختتام کلکسیون مسافرتی گلبرگ سیر در بالای همین ورقه ارزش ‌های مختلفی برای تور‌های این نظر را خدمت شما پدیدار کرده‌ می باشد تا با دقت به بودجه موقعیت نظرتان ، خوب ترین انتخاب تور نسبت به بودجه خودشان را داشته باشید .

گزینه بعدی کم‌بها ترین تور مسافرتی ، تور لحظه آخری آنکارا است که در واقع همان تور ارزان قیمت آنکارا است ولی کیفیت خاصی هم دارد ! چرا که به تور‌های‌ دقیقه 90 هم آشنا می ‌شوند اما برای کشف کردن چنین تورها باید تا نزدیک شدن به زمان جنبش اندکی صبر کنید . آژانس ‌هایی که پرواز‌ها‌ را چارتر کرده باشند در صورتی که ظرفیت مسافران پایان نشود ، پرواز را با نرخ پست تری به مسافران با آفرهای مخصوص ‌ای عرضه می ‌دهند . به صورت کلی اگر همیشه آماده مهاجرت هستید ، حواستان به آفرهایی که آژانس هواپیمایی گلبرگ گریزان در روزهای نزدیک پرواز یا فصول کم گردشگر ارائه می ‌دهند ، باشید و از این فرصت ‌استثنایی نهایت سهم را ببرید .

آفر تور‌ آنکارا

جاذبههای دیدنی و گردشگری آنکارا
چنانچه فکر می بکنید در تور آنکارا تفریحات و دیدنیها کم هستند کاملا در اشتباهید؛ آنکارا به قدری دیدنی و مرکزها تفریحی متنوعی خواهد داشت که در مربوط به سفر 5 ، 6 روزه تمام وقت شما پر خواهد شد . بنابراین درصورتی‌که تنهایی عازم این مقصد جذاب هستید ، حتما از پیش اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید و اگر هم با تور‌ مسافرتی می روید که دیگر همه چیز از کنار مشخص بوده است .

منطقه تاریخی هامامونو و ناحیه اولوس
شهر‌ آنکارا جزو ولایت های قدیمی ترکیه است ، به همین دلیل ناحیه‌ها قدیمی و باستانی زیادی دارد . کوی های پیر برای‌اینکه هامامونو و اولوس از مناطقی قدیمی ناحیه هستند که هر وسیله به دوره ای تاریخی باز می گردد . حدود هامامونو با خانههای چوبی از زمان عثمانیها به جا مانده است و ناحیه اولوس به ابتدا جمهوری ترکیه باز خواهد شد .

دریاچه موگان آنکارا
دریاچه موگان یکی از جاذبههای گردشکری پرطرفدار آنکارا می باشد و این دریاچه حدود 20 کیلومتر با دیار دوری دارد بهترین محل برای تفریح و گشت و عبور است .

دریاچه موکان در تور آنکارا

مسجد کجاتپه آنکارا
ترکیه به عنوان کشوری حنیف ، یکی از جذب های اصلی اش مساجد زیبا و تاریخی اش است . نمازگاه کجاتپه که یادگاری از زمان امپراتوری عثمانی هستید ، بزرگترین نمازخانه آنکارا و از جاذبههای قدیمی این کشور است .

آکواریوم آکوا وگا آنکارا
آکواریومهای بزرگ‌ با امکانات مدرن یکی از آن جذبه هایی است که هر کسی با هر سن و سلیقه ای دوست دارد لااقل یک بار هم شده وارد این دنیای حیرت‌انگیز شود . آکواریوم آکوا وگا آنکارا یکی از خوب ترین ها در دسته بشخصه است که امکاناتی از قبیل مرکز خرید و همین صورت رستوران همچنین دارد .

آکواریوم آکوا در تور آنکارا

معبد‌ آگوستوس آنکارا
این آتشکده از قدیمی ترین بناهای تاریخی ترکیه است که زمان درست کردن آن به قرن اول میلادی باز می گردد . معبد مربوط به زمان شاهنشاهی روم خواهد بود و سنگ‌نبشته هایی که از آن به جا تتمه نیز سرگذشت آن زمان را روایت به جا می آورد .

بهترین مراکز خرید و فروشگاه ها های آنکارا برای معامله سوغاتی
فروش کردن هم که جزو مستثنا نشدنی سیاحت شده است چه بخواهید برای خودتان خرید نمائید و یا بخواهید برای عزیزان تان سوغاتی خرید کنید ، در هر دو صورت باید پاسخی فروشگاه ها ها و مراکز خرید واقعی آنکارا شوید . تقریبا همه بخشی از کوچ را حتی شده یک نیمه روز را به خرید اختصاص می دهند . برای خرید کردن گزینههای فراوانی از بازارچه های محلی گرفته تا بازارچه های لوکس دارید ، نیکی ها ابتدا باید لیستی از سوغاتیهای مهم آنکارا را داشته باشید تا فراوان زمان تان برای فروش و گشت و گذار در بازار تلف نشود . معروف ترین مراکز خرید آنکارا ، مرکز خرید آنکامال ، مرکز خرید کاروم ، میان خرید پارک است . البته بازارهای بومی زیرا بازار باکیرجیلار چارشیسی نیز انتخاب مناسبی است .

بهینه ترین هنگام سفر به آنکارا
به طور همگانی ولایت های ترکیه آب و هوای آرام و مدیترانه ای دارند ، ولو که بعضی آبادی ها در فصل زمستان سرد هستند اما حتی در آن تایم همان تور ترکیه جذابتهای خودش را دارد . آنکارا باز از نظر آب و آسمانی در گروه شهرهای نیک آب و هوای این کشور می باشد و تقریبا در همگی طول سال می انرژی به آن عزیمت کرد . البته زمستانها اقلیم سرد می شود . بهترین زمان برای سفر به آنکارا بهار و اوایل تابستان است . طبیعتا اغلب افراد نیز تمایل دارند در این زمان کوچ کنند که شدنی خواهد شد باعث افزایش موقتی قیمت تور آنکارا گردد . در فصلهای کم توریست تر ماجرا برعکس می شود و نرخ ها کاش می یابد و همین طور موقعیت استفاده از تور آنکارا لحظه اخیر افزون‌تر خواهد شد .

راهنمای رزرو تورهای آنکارا
خرید تور‌ آنکارا زیباترین متد برای سفر به این شهر همنشین داشتنی است . با خریداری آنلاین تور آنکارا می توانید تمامی گام ها سفرتان را در حداقل ترین زمان و تنها با چند کلیک اجرا دهید و در انتها نیز خدمات مورد نیاز مانند ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی و . . . را نیز برای سفرتان رزرو کنید . برای خرید آنلاین تور این مراد وارد سایت شوید ، سرچشمه عزیمت را مشخص کنید و در دنباله میزان مسافران و کلاس پروازی (اکونومی کلاس ، بیزینس کلاس و فرست کلاس) را نیز وارد کنید و پس از انتخاب تاریخ رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان خیز و جو را بزنید .

صفحه ای که به آن وارد می شوید همان جایی خواهد شد که شما قادر خواهید بود تور‌ آنکارا ارزان را در هر هتل و با هر ایرلاینی برای سفر خود خریداری کنید . در این بخش تور‌های‌ آنکارا از کم‌بها به گران برای شما ارائه داده می گردد و می توانید بها هر کدام از گزینهها را با ایرلاینهای متفاوت داخلی و خارجی نیز مقایسه و مشاهده نمایید . مورد دیگر این که فیلترهایی همانند تعداد ستاره‌های‌ هتل ، فرق مسافران ، نوع مکان اقامتی (هتل ، بوتیک‌ هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهای زنجیره ای ، قیمت و محل مکانی می توانید جست‌ و جو خود را دقیق تر نمائید و بهترین تور‌ آنکارا را برای سفر خود اینترنتی بخرید .

منبع:تور آنکارا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص