loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 40
جمعه 8 مهر 1401 زمان : 17:51

درباره تور‌ برزیل

برزیل ! یکی از نام آشناترین کشورها در زمینه فوتبال ، کشوری که شاید اگر یلی فوتبالیست هایش این قدر سر زبانها نمی افتد مرکز امروزین خود را در ساختن گردشگری نداشت . سالانه ملت زیادی از تمام جهان و همین صورت ایران برای سفر با تور برزیل مبادرت می کنند و حجم‌ این سفرها هر بار با قهرمانی فوتبال این کشور افزون‌تر می شود؛ اما این تنها عامل نخواهد بود زیرا جشنواره های این شهر نیز شهره جهانی دارند . انسان ها برزیل مردمی خوشحال هستند که در طول سال به بهانههای مختلف جشنواره های زیادی برگزار می کنند و این جشنها به آشنا خویش نوعی عامل جذب توریست به شمار می آید . این کشور در آمریکای جنوبی قرار دارد و از مشاهده آب و هوایی منطقه ای گرم به آمار می آید ، هرچند که گاهی در مناطق جنوبی این کشور ممکن شد هوا سرد گردد اما خیلی از آن را به کشوری قشلاق می شناسند . افزون از نیمی از درخت‌زار های آمازون در برزیل قرار داراست و گونههای منحصر به تک جانوری در آن نظر می گردد . بخشی از جذابیت تور‌ برزیل نیز به همین ذات زیبایش می باشد و کمتر کسی وجود دارد که نخواهد بیشه های آمازون را ببیند اما حتما به خاطر داشته باشید به هیج عنوان به تنهایی وارد این جنگلها نشوید؛ حتی درصورتی‌که با تور جابجایی نکرده اید ، باز هم برای گشت و گذار در جنگل از گشتهای اختصاصی و جنگل بانان کمک بگیرید چون‌که در این جنگلها صنف های جانوری خطرناک نیز وجود دارد .

تور برزیل

برای سفر به برزیل هم می توانید شخصی مبادرت کنید و هم با تورهای مسافرتی همراه باشید . اگرچه این مساله را هم باید در نظر بگیرید که سفر به برزیل سیاحت ارزانی نخواهد بود و درصورتی‌که برای دفعه اول لازم دارید این سفر را تجربه کنید ، بهترین و موجه ترین جاده انتخاب تور مسافرتی است . در سفر با تور برزیل مجموعاً جسم از قبل مشخص است و همه هزینههای اصلی ابتدای مسافرت پرداخت می گردد و دیگر ترس ای بابت جایگاه اقامت و یا پس‌انداز بلیط طیاره نخواهید داشت . همین حالت بیمه سفر که از الزامات کوچ های ظاهری می باشد نیز روی پکیج تور‌ ملاحظه شده می باشد .

دانسته‌ها ضروری برزیل
زبان رسمی‌ : پرتغالی
دین‌ رسمی : کاتولیک
اختلاف زمانی‌ نسبت‌ به ایران : 7 : 30 - ساعت البته در بعضی مناطق این اختلاف تا 9 : 30 - همان می رسد .
واحد‌ پول : رئال
کد سرزمین : 55+
امداد و نجات : 911
پلیس : 190
آتشنشانی : 193
فوریتهای طبابت : 192
برق شهری : 220 ولت و 60 هرتز

شرایط اخذ ویزای برزیل
شما برای دریافت ویزای برزیل به اصلاً عنوان نمی توانید بصورت تکی اقدام بکنید و می بایستی در قالب تورهای گروهی مبادرت به اخذ ویزای برزیل کنید . دولت مالی مورد نیاز ویزای برزیل برای هر نفر باید 50 , 000 , 000 تومان باشد و هم تمامی مراحل ویزای برزیل از شبیه فرستادن مدارک و تکمیل فرم به چهره آنلاین انجام می گردد و شما با ورود دریافتی پرتال مورد کامنت ایلچیگری ، بایست برای انگشت نگاری و تصویر برداری به سفارت برزیل مراجعه بکنید . ویزای برزیل در مدت زمان ۷ روزه‌ صادر می گردد و برای ۳ ماه نیز اعتبار دارد . مواردی که در ادامه به شما نام می بریم ، موافق اطلاعات دریافتی از سفارت برزیل در ایران است و بهتر شده برای دریافت ویزای برزیل این چگونگی را داشته باشید تا مخارج و زمان خود را تلف نکنید ! چگونگی گرفتن ویزای برزیل به شرح زیر است :

۱ . اقدام در تمپلیت تور گروهی برزیل : ویزای برزیل فقط در تمپلیت تور‌های‌ گروهی اقدام می ‌شود؛ مقصود از اقدام به مانند تور‌ گروهی این است که درخواست ویزای شما از سوی آژانس ‌های مسافرتی و یا کارگزاران تور‌ برزیل برای ایلچیگری ارسال خواهد شد و کارهای هجرت شما را آزانس مربوطه برای شما اعمال می دهند .

۲ . تمکن مالی : تمکن مالی ویزای برزیل برای هر نفر باید مبلغی میان 50 , 000 , 000 تومن تا 70 , 000 , 000 تومان خواهد بود که تمکن مالی ویزای برزیل باید برطبق دلار و یا رئال برزیل صادر شود و با مدیر شعبه صادر کننده به مهر و امضا برسد .

۳ . سیاحت حساب : منظور از گردش حساب ویزای برزیل ، مقادیر ورودی و درگاه های خروجی به حساب نخواهد بود و فقط تعداد تراکنشات ارزش دارا است و اینکه هرچه اندازه تراکنشات حساب شما بیشتر می بود ، شانس بسیاری برای اخذ ویزا خواهید داشت . ضمنا گردش آمار ویزای برزیل باید برای ۶ ماه پایان گردد .


ویزای تور‌ برزیل

نرخ تور‌ برزیل
قیمت تور برزیل کم‌قیمت نیست ، اما با این حال سفری غیر قابل دسترس هم نیست . طبیعتا اگر در موعد های کم توریست سفر کنید می توانید تور را با نرخ پایین تری تهیه نمائید و همین طور شانس بدست‌آوردن جال برزیل لحظه اخیر برای تان بیشتر خواهد بود . در مجموع مخارج های تور‌ برزیل از قبل مشخص است و فزون‌ترین میزان آن هم به خرج هتل‌ و بلیت‌ رفت و برگشت مربوط می گردد . درصورتی‌که می خواهید تور برزیل ارزان نصیب تان گردد ، الزاماً باید از برخی صورتحساب ها چشم پوشی دهید . مثلا به دنبال پروازهای ارزان تر باشید و همین طور بلیت‌ تان را اکونومی رزرو کنید . بلیتهای بیزنس کلاس و فرست کلاس به ترتیب بلیتهای پرهزینه تری هستند . این موضوع در مورد مسافرخانه ها هم به همین سیما است و گلچین مهمانخانه های پنج ستاره‌ و لاکچری شما را از تور‌ برزیل ارزان دور می بکند . البته یکی از علتهای گران بودن این تور‌ این است که پرواز‌ مستقیمی از تهران به برزیل انجام نمی گیرد و برای سفر مجبور خواهید بود در کشورهایی مثل امارات ، ترکیه ، سوئیس ، قطر و یا آلمان و . . . وقفه داشته و سپس با پرواز‌ دیگری راهی برزیل شوید که همین سوژه سبب می شود خرج های پروازتان گران تر شود .

ارزش تور‌ برزیل

تورهای کم‌ارزش و وقت اخیر برزیل
شما عزیزان برای خرید تورهای ارزان و حین آخری برزیل چند انتخاب قبل رو خواهید داشت ! اول اینکه می ‌توانید تورهای لحظه اخیر برزیل را ترتیب نمایید ، مانند اکثراً وقتی تورهای برزیل از لحاظ تعداد مسافر به حد نصاب نمی ‌رسند و آفرهای هیجان انگیزی روی این جال ها پدیدار خواهد شد و تور‌های‌ لحظه آخری برزیل از جمله تورهای ارزان بشمار می روند . گزینش دوم شما این شده که برای خرید تور ارزان قیمت این مقصد انتخاب مسافرخانه های ارزان و پروازهای مناسب این منظور بوده است . هتل‌های‌ 3 ستاره‌ و هتلهای 2 ستاره برزیل از جمله مسافرخانه های کم‌بها قیمت این مقصد بشمار می طریقه . همچنین پروازهای چارتری برزیل هم در قیاس با پروازهای دیگر خیلی ارزانتر برای شما تمام می‌ شوند .

تور برزیل ارزان


بدین‌لحاظ برای خرید تورهای ارزان‌ بها برزیل بایست پروازهای چارتری که بسیار هم کم‌بها می شوند را با مسافرخانه های کم‌ارزش برزیل رزرو دهید . انتخاب سوم شما برای تجربه تور ارزان این خواهد شد که در وقت های لوسیزن و کم گردشگر سفر کنید . برای خریداری آفر تور‌ برزیل الزاماً باید در فصلهایی که مسافر زیادی برای این سرزمین هلاک اقدام به سفر نمایید؛ در فصلهایی کم گردشگر پروازها و هتلهای این قصد تقریبا دوری‌گزینی می شود و به همین علت می ‌توانید تور‌های‌ ارزان برزیل را براحتی خریداری دهید . انتخاب آخر برای معامله تور ارزان این است که تور‌ مورد نظرتان به این مقصد را از نمایندگی مسافرتی گلبرگ سیر خریداری کنید؛ شما با خرید از این مجموعه مسافرتی در مقرون به صرفه ترین حالت ممکن سفر می نمائید و همچنین می توانید از تماشای این‌سان جاذبههایی که در طول سفرتان کلی لذت ببرید .

خوب ترین تایم سفر به برزیل
برزیل از تماشا آب و سماوی به بخشهای مختلفی توزیع می توان . در تعدادی مناطق به سبب همجواری با بحر آسمانی گرم و شرجی دارد ولی در ناحیه‌ها مرکزی هوا کامل تر گرم و خشک خواهد شد . همین طور نیز در جزء هایی از آن منطقه‌ها کوهستانی دیده می شود که فلکی خنک تر دارد . به طور فراگیر وافراً شهرستان های برزیل دو فصل دارد که یکی شامل فصل گرم و خشک و دیگری شامل فصل بارانی می شود . بی‌تردید در جنوب دیار نواحی چهار دوران هم دیده خواهد بود . در نهایت الزاماً باید بگویم بهترین تایم برای سفر به برزیل اواسط زمستان تا اواسط بهار است .

سفر به برزیل

فرودگاههای مهم و بین المللی برزیل
برزیل 34 فرودگاه بین المللی دارد که در شهرهای مختلف آن قرار دارند و تنها یکی از آنها تعطیل می شود بوده است . مهم ترین آنها دو فرودگاه میان المللی برازیلیا و فرودگاه بین‌المللی ریو دوژانیرو گالیائو هستند .


فرودگاه بین‌ المللی برازیلیا | Brasília International Airport
این فرودگاه بین المللی در پایتخت برزیل یعنی برزیلیا قرار داراست . فرودگاه با طول باند 3300 متر ، به قیافه مسافربری و ارتشی به بسیاری از مناطق جهان پرواز مستقیم دارد .

فرودگاه بین‌ ‌المللی ریو‌ دوژانیرو گالیائو | Rio de Janeiro/Galeão International Airport
فرودگاه ریودوژانیرو از دیگر فرودگاههای مهم این دیار می باشد که در شهر ریودوژانیرو دارالملک قدیم برزیل واقع شده است . این فرودگاه هم کاربری نظامی و هم کاربری مسافربری دارد .

مهمترین فستیوالهای برزیل
برزیل به جز فوتبال به فستیوالها و کارنوال هایش نیز بسیار معروف خواهد بود . جشنهایی همگانی به موقعیت های مختص که در برزن و خیابان دیار برگزار می شود و حتی برخی از آنها چند روز طول می کشد . این فستیوالها یکی از جاذبههای فرهنگی و توریستی و همین صورت بخشی از مراسم و رسوم مردم برزیل هستند . سالانه عوام زیادی سفرهای خود را طوری طرح ریزی می کنند تا بتوانند حداقل یکی از این کارناوالها را از نزدیک ببینند .

کارنوال ریو | Rio Carnaval
فستیوال‌ سائوپائولو | Sao Paulo Festival
سیریو دو نازاره | Cirio de nazare
فستا جونینا | Festa Junina
لاواژم دو بونفیم | Lavagem do Bonfim
برزیل سابور | Brasil Sabor
فستا دو پیائو | Festa do Peão
فستیوال‌ دو لمانژا | De Lemanja
فستیوال فولکلور پارینتینز | Parintins Folklore Festiva


جشنواره های برزیل

راهنمای ذخیره تور‌های‌ برزیل
خریداری تور برزیل تاپ ترین روند برای سفر به این ولایت های توریستی برزیل بوده است . با معامله آنلاین تور‌ این مملکت می توانید تمامی گام ها سفرتان را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک ادا دهید و در آخر نیز خدمات مناسبت نیاز همانند ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی و . . . را نیز برای سفرتان رزرو کنید . برای خرید در اینترنت تور‌ این مقصد وارد سایت شوید ، مبدا سفر را مشخص کنید و در امتداد مقیاس مسافران و کلاس پروازی (اکونومی کلاس‌ ، بیزینس کلاس و فرست کلاس) را ایضاً وارد دهید و پس از تعیین وقایع رفت و برگشت و مشخص شدن بازه سفرتان جست و جو را بزنید .

صفحه‌ ای که به آن وارد می شوید همان جایی خواهد بود که شما قادر خواهید بود تور برزیل ارزان را در هر مهمانسرا و با هر ایرلاینی برای سفر‌ خود معامله کنید . در این بخش تورهای مسافرتی برزیل از ارزان به گران برای شما ارائه داده خواهد بود و قادر خواهید بود قیمت هر وسیله از گزینهها را با ایرلاینهای مختلف داخلی و خارجی‌ نیز مقایسه و مشاهده نمایید . همچنین صافی هایی مشابه تعداد ستاره‌های‌ هتل ، امتیاز مسافران ، نوع مسکن اقامتی (هتل ، بوتیک هتل ، هتل آپارتمان) ، هتلهای زنجیره ای ، ارزش و جایگاه مکانی می توانید جست و جو خود را دقیق تر کنید و بهترین تور برزیل را برای سفر خود اینترنتی بخرید .

منبع:تور برزیل

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص