loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 26
پنجشنبه 17 آذر 1401 زمان : 13:50

تور برزیل کریسمس و ژانویه 2023

radisson  paulista

radisson paulista

Recanto Cataratas

Recanto Cataratas

Miramar Hotel by Windsor

Miramar Hotel by Windsor

دوتخته

2,890 دلار

یک تخته

3,990 دلار

کودک با تخت

1,490 دلار

کودک بدون تخت

2,290 دلار

مدارک و خدمات

مدارک مورد نیاز

پاسپورت با 7ماه اعتبار

کارت واکسن دیجیتال

خدمات آژانس

اقامت : 1 شب اقامت در هتل پنج ستاره در سائوپائولو با صبحانه و شام در رستوران باربکیوی برزیلی + 3 شب اقامت در هتل پنج ستاره در ایگوآسو با صبحانه و یک شام + 4 شب اقامت در هتل 5 ستاره در ریو دو ژانیرو با صبحانه و یک ناهار + دو شب اقامت در هتل 5 ستاره در کمپوس دو جوردا با صبحانه

گشت ها : گشت شهری سائوپائولو + گشت بازدید از ابشار ایگوآسو + نمایش 11 کشور و اقوام قاره امریکای جنوبی همراه با شام در سالن رافایین در ایگوآسو + گشت شهری ریو و شوگرلوف با تله کابین همراه با ناهار + گشت بازدید از مجسمه مسیح منجی در ریو با قطار کوهستانی + گشت کمپوس دوجوردا

خدمات : اخذ ویزای برزیل + پرواز های بین المللی + پرواز سائو_ایگوآسو_ریو + ترانسفر های فرودگاهی + پرداخت ورودیه ها + بیمه مسافرتی + راهنمای گردشگری .

توضیحات تکمیلی

1: پرواز از ایران به سوی دوحه قطر . ورود به دوحه و سپس پرواز به برزیل ، بزرگترین کشور قاره آمریکای جنوبی . ورود به سائوپائولو ، انتقال به هتل . شب صرف شام در رستوران باربکیوی برزیلی . اقامت در سائوپائولو .

2: ترک هتل ، گشت شهری آشنایی با جاذبه های گردشگری سائوپائولو ، پایتخت اقتصادی برزیل و بزرگترین شهر آمریکای جنوبی . سپس ،انتقال به فرودگاه و پرواز به سوی غرب برزیل و شهر ایگوآسو ، در مرز مشترک با پاراگوئه و آرژانتین . انتقال به هتل . اقامت در ایگوآسو .

3: گشت بازدید از آبشار زیبای ایگوآسو ، پهناورترین آبشار جهان در پارک ملی ایگوآسو و مرز مشترک برزیل و ارژانتین . اقامت در ایگوآسو .

4: روز آزاد در ایگوآسو . ( امکان وقت آزاد برای استراحت و خرید یا بازدید از سایر نقاط شهر و گشت های دیگر به صورت اختیاری ، با همراهی راهنما وجود دارد ) . شب ، تماشای نمایش اداب و رسوم 11 کشور و اقوام قاره آمریکای جنوبی ، همراه با صرف شام به صورت بوفه و باربکیو در سالن رافایین . اقامت در ایگوآسو .

5: ترک هتل . انتقال به فرودگاه و پرواز به سوی ریو دو ژانیرو در کرانه اقیانوس اطلس . انتقال به هتل . اقامت در ریو .

6: گشت شهری بازدید از جاذبه های گردشگری ریو دو ژانیرو و صعود به کوه کله قند با تله کابین و نمای زیبای اقیانوس اطلس و شهر همراه با صرف ناهار . اقامت درریو .

7: گشت بازدید از مجسمه با شکوه مسیح منجی بر فراز کوه کورکووداو با قطار کوهستانی . اقامت در ریو .

8:روز ازاد در ریو . ( امکان وقت آزاد برای استراحت و خرید یا بازدید از سایر نقاط شهر و گشت های دیگر به صورت اختیاری ، با همراهی راهنما وجود دارد ) . اقامت در ریو .

9: ترک هتل . انتقال زمینی به سوی غرب حدود پنج ساعت و گذر از جاده زیبای کوهستانی به سوی شهر کمپوس دو جوردا ، شهری که به دلیل سبک اروپایی و معماری زیبا و بافت شهری و کوهستانی متفاوت آن به سوئیس برزیل مشهور است . اقامت در کمپوس دو جوردا .

10: گشت کمپوس دو جوردا و نمای پانوراما و زیبای طبیعت از فراز کوه ایتاپوآ و بازدید و خرید از کارخانه شکلات . اقامت در کمپوس دو جوردا . ( در صورت نیاز ، هماهنگی برای انجام تست PCR برای پرواز برگشت ).

11: ترک هتل . انتقال زمینی به سوی سائوپائولو حدود دو ساعت . ورود به فرودگاه سائوپائولو و سپس پرواز بین المللی بازگشت به سوی ایران.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص