loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 48
دوشنبه 11 مهر 1401 زمان : 17:09

درباره اصفهان


اصفهان یکی از زیباترین شهرهای ایران است و به اندکی جاذبه و دیدنی دارد که به لقب نصف جهان نیز معروف شده خواهد بود . این کشور در طول تاریخ اصلی ترین مقر حکومتها بوده که به همین انگیزه آثار کهن زیادی از دوران تاریخی متفاوت در آن به مکان باقی است‌ . اصفهان در قسمت مرکزی ایران قرار دارا است و از این جهت دسترسی اغلب استانها به آن راحت است . تمام اینها باعث شده تور اصفهان یکی از پرتقاضا ترین تورهای داخلی باشد؛ به طوری که در هیچ فصلی از سال اصفهان را خالی از مسافر نخواهید دید . البته از نظر استجابت توریست خارجی شهر اصفهان جایگاه خوبی دارد و این هم به دلیل دیدنیها و جذب هایش شده است و هم خدمات و امکانات قشنگ شهر . اصلی ترین مطلب در جذب توریست خارجی‌ مندرج آثار‌ متعدد از این شهر در یونسکو است که سیلاب گردشگران خارجی‌ را گسیل اصفهان به جا می آورد . در کنار بافت سنتی و معماری ایرانی شهر‌ باعث توجه بیشتر گردشگران شده ، معماری که در بسیاری از شهرهای ایران کمتر چشم می شود و برای گردشگران خارجی‌ بسیار غریب و در عین حال بسیار جذاب شده است . تقریبا در هر زمان که به این شهر سفر نمائید دست‌کم چند گردشگر خارجی را در سطح دیار و یا مسکن های دیدنی خواهید دید .


این شهر در ناحیه صنعت و بازرگانی نیز فعالیت گسترده ای دارد و فراوانی از افرادی که به تور‌ اصفهان را رزرو می کنند اهداف کاری دارند . بازارهای اصفهان آبادانی خوبی دارد که بخشی از آن به صنایع دستی و غذا های بومزاد مرتبط می توان . سایز خیلی سفرکننده و گردشگر به اصفهان خصوصا گردشگران خارجی‌ نه تنها باعث گشته تا تعداد مهمانخانه ها و مکانهای اقامتی تکثیر یابد بلکه کیفیت و خدمات را نیز به صورت قابل توجه ای بهبود داده است . همین امر هم کمک کرده تا تور اصفهان در میان تورهای داخل زیادتر مورد دقت قرار گیرد و گردشگران درونی نیز بتوانند از خصوصیاتی عالی در سطح بین‌ المللی مصرف کنند .

راهنمای تور‌ اصفهان

بهترین تور‌ اصفهان
اصفهان موقعیت دسترسی احسان خواهد داشت و در بین راههای ارتباطی دیار خواهد شد . فاصله این دیار تا تهران 435 کیلومتر خواهد شد و از طریقی بری با اتوبوس یا اسباب نقلیه شخصی حدود 5 ساعت زمان می برد؛ مدت موقعی که در راه هستید در تور‌ اصفهان با قطار اندکی طویل تر حدود 7 ساعت می گردد ، زیرا قطار در ایستگاهها مدتی توقت خواهد داشت . بهترین و آسوده ترین راه سفر به اصفهان بکارگیری از هواپیما خواهد بود که اغلب نمایندگی های گردشگری نیز تور اصفهان را به صورت آسمانی برگزار می کنند . با این که به نظر می رسد سفر خشکی کم‌بها تر است اما قطعا ریش بیشتری برای تان خواهد داشت و همین طور چنانچه تایم محدودی داشته باشید باید بخش قابل مهم ای را در راه بگذرانید . در صورتی که سفر سماوی هم راحت شده است و هم دوران بیشتری در اختیارتان قرار می دهد .

مسافرت به اصفهان

زیباترین وقت سفر به اصفهان
اگر واقعا تلاش جابجایی به اصفهان را دارید عالی ترین زمان وقت مهرگان و بهار است . اصفهان به انگیزه جایگاه جغرافیایی اش و قرار گیری در دامنه کوهستان های زاگرس آب و هوای خشکی دارد و میزان باران آن کم می باشد . از کامنت گرما و سرمای اقلیم باید بگویم اصفهان آب و هوایی معتدل دارد که هوای زمستان هایش در سرد ترین حالت ممکن به 18 پایه زیر صفر می رسد و در تابستانها بیشترین دما حدود 40 مرتبه بالای صفر‌ می رسد . با جمعاً این تفاسیر اواسط بهار و پاییز که هوا نه خیلی خنک و نه زیاد گرم تبدیل شده ، بهترین زمان سفر به اصفهان است .

بهترین‌ زمان مسافرت به اصفهان

نرخ تور‌ اصفهان
اصفهان شهرنشین کاملا توریستی خواهد بود و همان طور که بالاتر اشاره شده حدوداً در تمام فصول پذیرای گردشگران داخلی و برونی است . این حجم از استقبال از تور‌ اصفهان همان قدر که برای حرفه توریست این دیار مفید راست شده ، در مواردی مانند بها هتلها و پول های مسافرت همان تاثیر منفی گذاشته است . به صورت همه گیر قیمت تور اصفهان در روی متوسطی قرار خواهد داشت و ممکن است بودجههای کم نیز بتوان به این کشور سیاحت کرد اما حجم گردشگران خصوصا در فصلهای پرتوریست باعث زیاد شدن مظنه ها می شود . البته خود سفرکننده نیز در تعیین قیمت تور‌ اصفهان نقش به سزایی دارد . در اصفهان تا دل تان بخواهد هتل و مهمانسرا وجود داراست که با توجه به سطح کیفی شان‌ پول های افزون خواهند داشت . طبیعتا زیباترین و لوکس ترین هتلهای اصفهان ، مسافرخانه های پنج ستاره‌ می باشند که قیمت زیاد همچنین دارند و بعد از آن هتلهای چهار و سه ستاره‌ به انتظام ارزان تر هستند . البته این در بین هتلهای 4 ستاره و 3 ستاره مسافرخانه های بسیار خوب و درجه یکی نیز وجود دارد که اتفاقا ارزش مناسبی هم دارند . موضوع آینده نوع وسیله ای است که برای سفر انتخاب می نمائید . اکثر تورهای اصفهان با هواپیما نقشه ریزی شده اند و درصورتی‌که می خواهید تور‌ اصفهان کم‌ارزش تری را تجربه دهید خوب تر است بلیتهای پروازتان را از نوع اکونومی گلچین نمائید . بلیت‌های‌ بیزنس کلاس و فرست کلاس گران تر است و هزینههای تان را افزایش می دهند . مساله دیگر برای بدست‌آوردن تور‌ اصفهان کم‌قیمت مهاجرت در فصلهای کم توریست همانند زمستان استو زمان هایی که به طورمثال به علت آب و هوا توریست کمتری به این آبادی سفر می کنند؛ چون در این شکل مبلغ ها تا حدی تخفیف می یابد . در این هنگام ها تور‌ اصفهان لحظه اخیر نیز بیشتر دیده می شود . زمانی که سفرکننده کمتری برای عزیمت التماس کند ، آزانسها به انگیزه وسعت تور‌های‌ مرتبه مجبورند کاهش های مناسب نکته ای بگذارند . تخفیف تور‌ اصفهان وقت آخری گاهی تا 50 و یا حتی 60 در صد نیز می رسد و این یک فرصت ایده آل برای سفر خواهد شد .

خانه ملاباشی اصفهان

فرودگاه بین المللی اصفهان
اصفهان یک فرودگاه بین المللی دارا است که در قسمت شمال شرقی قرار گرفته است . دوری این فرودگاه تا شهرستان حدود 18 کیلومتر است و همه‌ساله گردشگران بسیاری از طریق همین شارع وارد اصفهان می شوند . این فرودگاه از پرتردد ترین ، فرودگاههای کشور شده که به حالت میانگین زیادتر از 50 داخلی و خارجی پرواز دارد .

فرودگاه بین المللی اصفهان

معروف ترین جاذبههای گردشگری اصفهان
اصفهان جاذبهها و دیدنی وفور خواهد داشت از بناهای تاریخی گرفته تا خلق زیبا و بکر . هر گوشه ای از این کشور جذابیتی خواهد داشت و برزن بازارهای آن نیز به دلیل نوع بناها و بافت شهری اش حال و هوای جذابی دارد . چنانچه بخواهیم کامل آثار اصفهان را تشریح دهید باید لیستی طولانی آماده کنیم اما در ادامه تعدادی از پراهمیت ترینها و معروف ترین جلب های این شهر را به اختصار توضیح می دهیم .

میدان نقش‌ جهان
زمین‌بازی نقش جهان که در پیش به میدان شاه همچنین معروف بوده شده است یکی از نشانه‌ها تاریخی ارزشمند این شهر است که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است . در چهار سو این میدان چهار سازه عتیقه شامل مسجد شیخ لطف‌ الله‌ ، کاخ‌ عالی‌ قاپو ، مسجد‌ شاه و سر در قیصریه است . دور تا نوبت این میدان‌ بازارچه ای مسقف قرار دارا است که از گذشته تا کنون محلی برای عرضع و فروش صنایع دستی و سوغات این شهر بوده می باشد .

سی و سه پل
یکی از زیباییهای ناحیه اصفهان پل سی و سه پل است که در زمان صفویه بر روی زاینده‌ رود‌ بنا‌ شده است . این پل یکی از آثار شاهکار معماری ایران و جهان است که در رد ملی ایران به ثبت رسیده است . این پل به طول 295 متر و پهنای 13 .75 چهارده گره در سال 975 هجری شمسی مورد صرف قرار گرفته است .

کلیسای وانک
اصفهان از آن شهرهایی شده است که انسان ها کمترین‌ها های مومن متفاوتی دارد؛ همچنان نیز تعدای از مسیحیان ، یهودیان ، زرتشتیان و . . . دراین شهر زندگی می کنند . به همین دلیل در اصفهان عبادتگاههای مذهبی‌ متفاوتی مانند مسجد ، کلیسا ، کنیسه‌ و آتشگاه دیده خواهد شد . یکی از معروف ترین جاذبههای گردشگری اصفهان کلیسایی به نام وانک است که پیشینگی آن به هنگام شاه عباس دوم باز می گردد .


کاخ‌ چهل ستون ، آتشگاه ، پل خواجو ، جنگل‌ ناژوان ، منار جنبان ، خانه‌ آقای هوانس ، خانه ملاباشی ، خانه امین‌ التجار ، خانه‌ سوکیاس ، مسجد‌ ساروتقی ، برج‌ کبوتر‌ خانه ، مدرسه‌ چهارباغ ، باغ‌ هشت بهشت و بسیاری‌ آثار دیگر از جاذبههای گردشگری اصفهان به شمار می آیند .

کلیسای وانک از جاذبههای اصفهان

عالی ترین هتلهای اصفهان متناسب با وجه شما
هتل پنج ستاره عباسی اصفهان
اصفهان هتلهای مدرن و درجه یک زیادی با نمای سنتی دارد که یکی از بهینه ترین آنها مهمانسرا عباسی است . مهمانسرا عباسی در خیابان آمادگاه اصفهان قرار دارا است و یکی از اصلی ترین جذابیت هایش نمای اتاقها و دکوراسیون مهمانخانه بوده است . در این هتل اتاقها و سوئیتهای مختلفی به روال قدیمی مشابه قاجار طراحی شده است ، اتاقهایی با نقاشیهای کهنسال و سنتی و سقف‌های‌ گنبدی شکل؛ البته مهمانسرا اتاقهای روزآمد و جدید همچنین دارا است . هتل 3 طبقه با 225 اتاق دارد که از کامنت جایگاه شهرنشین دسترسی راحتی به اماکن دیدنی و باستانی اصفهان داراست . از مهم ترین امکانات این هتل می کارآیی اینترنت و پارکینگ رایگان ، سالن ورزشی ، حوضچه ، سونا ، سالن‌ ماساژ ، چایخانه سنتی‌ ، خدمات خشک شویی ، خدمات تور ، صندوق امانات ، مرکز خرید و زیادی دیگر را نام برد . تنها وعده غذایی که با اقامت در مهمانخانه به صورت رایگان پدیدار می توان صبحانه شده .

هتل چهار ستاره سفیر‌ اصفهان
هتل چهار ستاره‌ سفیر‌ درست‌ رو به روی هتل‌ عباسی در گذرگاه آمادگاه قرار داراست . هتل 6 طبقه و 100 اتاق دارد و اتاقها نمایی لوکس و آسان دارند . استفاده از عناصر چوبی ، ترکیب رنگ سفید و کرم از رسمی ترین بخشهای دکوراسیون است . هتل پارکینگ ندارد اما سوا آن از امکانات عالی و مرتبه یکی بهره‌مند شده . با اقامت در این هتل تنها می توانید صبحانه را به صورت التفات بکنید . در تمام اتاقها تلویزیون ، مبلمان ، دراور ، میز تحریر ، چای ساخته ، مینی بار ، صندوق امانات وجود دارد . خصوصیاتی از قبیل فروشگاه ، صرافی ، عابربانک ، خدمات VIP ، ترانسفر ، خشک شویی ، سالون ماساژ ، سونا ، جکوزی ، کارها اختصاصی برای معلولین ، خدمت‌ها تهیه بلیت ، اینترنت رایگان ، رستوران بام از مهم ترین خدمت‌ها این هتل است .

هتل سه ستاره شیخ‌ بهایی اصفهان
طبیعتا با اقامت در مهمانخانه های سه ستاره باید مبلغ کمتری پرداخت نمائید و در هزینه تورتان نیز کمتر می توان اما پول کمتر دایم به معنای حال و یا خدمات بد نخواهد بود . هتل سه ستاره مرشد بهایی یکی از آن مهمانسرا های قشنگ اصفهان شد که با وجود سه ستاره بودن شرایط مناسب و بخشش برای گردشگران مهیا به جا می آورد . مسافرخانه در گذرگاه شیخ بهایی در 7 طبقه و به تعداد 52 اتاق ساخته می شود است . فضای اتاقها آسان است و المانهای قدیمی نیز در آن نگاه می گردد . در این مهمانسرا می توانید از اینترنت و پارکینگ به صورت بدون پول استفاده نمایید . برای مژده های غذایی به جز صبحانه باید مبلغ اضافی پرداخت کنید . در اتاقها تلویزیون ، چای ساز ، یخچال و مبلمان قرار دارا است . کارها قابل توجه هتل شامل خشک شویی ، ترتیب بلیت ، کاباره بام ، مینی بار و صندوق امانات را دربردارنده می شود .

بهترین‌ هتل‌های‌ اصفهان

بهترین و خوشمزه ترین غذاهای اصفهان
طبیعی است که اصفهان به دلیل کهنگی گذشته اش و فرهنگهای گوناگون تنوع‌ غذایی بالایی دارد . تجربه کردن طعمهای نو مطابق با آگاهی و رسوم دیگر شهرها و کشورها یکی از جذبه های گردشگری به شمارش می آید . در ادامه بعضی از پرطرفدارترین خوردنی های اصفهان معرفی تبدیل شده اند .

بریونی
مرصع‌ پلو
کاله جوش
اشکنه
حلیم بادمجان‌
قیمه ریزه
خورش‌ ماست
یخنی لوبیا
کباب زردک


غذاهای معروف اصفهان

بهترین سوغاتی اصفهان
اصفهان در نقشه صنایع دستی بسیار قوی شده است ولی قبل از خرید سوغاتیهای اصفهان بد نیست بدانید اصفهان شیرینیها و غذا های خوشمزه ای دارد که معمولا به عنوان بهترین سوغات این شهرستان آشنا می شوند . گز ، پولکی ، نبات ، برشتوک ، سوهان ، جوز قندی و . . . که هر کدام در نوع خود فرید هستند و تنوع زیادی نیز دارند . اینها تنها سوغاتی خوردنی این آبادی بودند . اگر به سراغ صنایع دستی نیز بروید با تنوع بسیار رو به رو می شوید ، از جمله زبانزد ترین آنها ظروف خاتم‌کاری‌ ، ظروف مینا کاری ، ظروف سفالی ، سینیهای مسی و پارچههای قلم کاری شده هستند . بازار میدان نقش جهان یکی از بازارچه های بزرگ این شهر است که تقریبا همه این سوغاتیها با تنوع زیادی در آن جا پیدا خواهد شد .

منبع:تور اصفحان

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص