loading...

گلبرگ سیر ، تور مسافرتی لوکس و ارزان

گلبرگ سیر ، بهترین تورهای هوایی و زمینی همراه با تورهای خارجی و زمینی

بازدید : 33
شنبه 26 آذر 1401 زمان : 14:46

درباره تور اروپا
بازدید از شهرها و کشورهای افسانه ای و رویایی قاره اروپا مانند فرانسه و اتریش برای هر فردی با هر سلیقه و نظری جذاب و لذت بخش خواهد بود زیرا این کشورها یا شهرهای مختلف هستند. مردم با جاذبه ها و زیبایی های طبیعی بسیاری مواجه خواهند شد، البته گفتنی است که حضور بی نظیر طبیعی نه تنها در این جاذبه و محبوبیت موثر بوده، بلکه نقش بسیار مهم و پر رنگی نیز داشته است.
تور اروپا
همچنین بد نیست بدانید که این موجود هنگام در نظر گرفتن موقعیت قاره اروپا دور از ذهن نیست، زیرا این قاره زیبا و شگفت انگیز را می توان در شمال غربی سرزمین اوراسیا یافت و آن هم اوست. موضوع اصلی زیبایی طبیعت این قاره است، علاوه بر این نباید گفت که قاره اروپا را می توان در شمال قاره آفریقا یافت که اروپا را به شبه جزیره تبدیل کرده است. اروپا به دلیل طبیعت شگفت انگیز و آب و هوای شگفت انگیز و منحصربفردش می تواند عنوان قاره سبز را به خود اختصاص دهد، اما جالب است بدانید که این قاره به رنگ نارنجی روی نقشه دیده می شود.
همانطور که گفته شد، این قاره می تواند شهرها و کشورهای زیادی را در خود جای دهد و به این ترتیب به خانه ای امن و عالی برای بسیاری از مردم تبدیل شد. در نهایت هر ساله گردشگران و علاقمندان زیادی به خرید و سفر به شهرها و کشورهای مختلف از جمله لندن، رم، مسکو، آتن، پاریس و برلین در میان این شهرهای اروپایی که بسیار زیبا و شگفت انگیز و در عین حال بسیار زیبا هستند را به خود جذب می کند. ، بد نیست بدانید که در این قاره علاوه بر بازدید از این شهرهای بی نظیر و شگفت انگیز می توانید از جزایر و سواحل رویایی و معروفی مانند جزایر بریتانیا و ایسلند بهره ببرید.
سفر به اروپا
اطلاعات اولیه در مورد اروپا
• مدت زمان پرواز: بیش از 6 ساعت
• محدودیت: I-Euro - Idola
• زبان رسمی: انگلیسی، اسپانیایی و...
شرایط اخذ ویزا برای سفر به اروپا
البته هر کشوری مقررات خاص خود را برای گردشگران دارد و به همین دلیل طبیعی است که برای سفر به اروپا باید مدارک متفاوت و مشخصی ارائه شود. به عنوان مثال، برخی از کشورها علاوه بر ویزا، به تراکنش های مالی نیز نیاز دارند، یا اگر شما کارمند هستید، برخی دیگر به یک سند از اداره نیاز دارند. این محدودیت عمدتاً برای جلوگیری از پناهندگی اعمال می شود.
اخذ ویزای اروپا
به طور کلی برای سفر به کشورهای اروپایی و اخذ ویزای اروپا به مدارک معتبر و مهمی نیاز دارید. مدارک هویتی، عکس، فرم ویزای ویژه، رسید بانکی، گواهی حساب بانکی، گواهی اشتغال به کار یا گواهی آموزش مداوم و غیره. بد نیست بدانید با اخذ یک نوع ویزا به نام ویزای شینگن می توانید اجازه سفر بین چند کشور اروپایی را بگیرید و از تور مشترک گلرگ سیر لذت ببرید.
مدارک مورد نیاز برای سفر به اروپا
مدارک مورد نیاز برای سفر به اروپا و دریافت ویزای شینگن در کشورهای اتحادیه اروپا تقریباً یکسان است و در جزئیات فقط کمی متفاوت است:
3 قطعه عکس 4*3 رنگی جدید با زمینه تمام سفید
فرم درخواست ویزا تکمیل شده
اصل شناسنامه
پاسپورت های قدیمی و جدید و کپی صفحات مهم
کارت ملی
اصل سند به نام مسافر یا همسر مسافر (در صورت بیش از یک سند)
اگر سند به نام همسر مسافر باشد. کپی تمام صفحات شناسنامه همسر الزامی است.
اصل گواهی کار
بلیط پرواز رفت و برگشت به کشور مقصد
برگه تایید رزرو هتل (کوپن)
مشاغل خصوصی: (پروانه کسب، پروانه کسب، گواهی فعالیت صنعتی، پروانه اداری، کارت بازرگانی، آگهی تاسیس و تغییر)
مشاغل دولتی: (معرفی نامه کارفرما با ذکر عنوان شغلی، اصل لیست بیمه و 3 آخرین فیش حقوقی، حکم کار، دفترچه یا حکم بازنشستگی، برای دانشجویان و دانشجویان، سند کار)
مجوز حساب بانکی 3 ماهه (حساب جاری) با موجودی حداقل 30 میلیون تومان به زبان انگلیسی
گواهی موجودی حساب بانکی با تایید روابط بین الملل
ارائه ضمانت نامه بازپرداخت 50 میلیون ضمانت نامه بانکی
اسناد و سپرده ها از زمان درخواست ویزا تا زمان بازگشت از سفر در امانت باقی می ماند.

تورهای اروپایی
تور با هم در اروپا
تورهای ترکیبی یا تورهای اروپا معمولاً در کشورهای شینگن انجام می شود. زیرا هر کشوری برای ورود نیاز به ویزای جداگانه ندارد. ارزان ترین تور ترکیبی اروپا 9 روز در 3 شهر است که قیمت آن از 800 یورو شروع می شود. حتی گران ترین سفرهای ترکیبی اروپایی 12 روزه و 4 شهر است، از 1800 یورو. همچنین، فرصت های بیشتری برای لذت بردن و کاوش در شهرهای مختلف اروپا در تورهای ترکیبی اروپا به دست می آورید. بازدید از چندین شهر و کشور فرصتی بسیار خوب و هیجان انگیز برای هر مسافری است.
اگر موفق به اخذ ویزای شینگن شدید، از ویزای خود استفاده کنید و سفر خود را به یک کشور محدود نکنید. از آنجایی که ویزای شینگن به شما اجازه ورود به 26 کشور اروپایی را می دهد. تورهای اروپایی اغلب ترکیبی هستند و شامل بازدید از چندین کشور می شوند. پرطرفدارترین کشورهای مرزی اروپا در پکیج 10 شب و 11 روزه به صورت تور ترکیبی اروپا ارائه می شود. ایتالیا، اسپانیا و فرانسه پرطرفدارترین ها هستند و خوشبختانه می توانید با برنامه ریزی مناسب در قالب یک تور به هر سه کشور سفر کنید.
تور اروپا متحد
بهترین شهرهای توریستی اروپا کدامند؟
همانطور که توسط TripAdvisor گزارش شده است، محبوب ترین شهرهای اروپا از نظر یک مسافر عبارتند از: لندن، استانبول، پاریس، پراگ، رم، بارسلونا، لیسبون، سن پترزبورگ، آمستردام، بوداپست، فلورانس، آتن، ونیز، لا. اولیوا، گورمه، برلین، مادرید و وین. البته این بررسی ها بر اساس نظرات کاربران دائما در حال تغییر هستند. تورهای اروپایی گلدبرگ سیر از مقاصد مهم و معروف اروپا هستند، کشورهایی مانند اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، سوئیس و هلند بسیار مورد توجه گردشگران ایرانی هستند. در طول این تورها از شهرهای بزرگ توریستی، انواع اماکن تاریخی، گردشگری، طبیعت، شهربازی ها، کلیساها، مراکز مذهبی و مراکز خرید بازدید می شود و از همه مهمتر بازدیدکنندگان گلبرگ سیر می توانند سبک زندگی شهرهای مختلف اروپایی را در این مکان ها تجربه کنند. تورها با تجربه
شهرهای اروپایی
قیمت سفر به اروپا
تور اروپا در لیست لوکس ترین و البته محبوب ترین پکیج های مسافرتی قرار دارد. حال برای رفتن به این قاره سرسبز و جذاب باید برای هزینه های اخذ ویزای شینگن، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و سایر هزینه ها مانند غذا، حمل و نقل عمومی و بازدید از جاذبه های گردشگری برنامه ریزی کرد. در اروپا. البته انتخاب مقاصد گردشگری علاوه بر هزینه های عمومی بر قیمت تور اروپا نیز تاثیر مستقیم دارد. به عنوان مثال، اگر تورهای ترکیبی اروپا را انتخاب کنید، هزینه سفر شما البته بیشتر از زمانی است که فقط یک کشور را در نظر بگیرید. به طور کلی قیمت نهایی تور اروپا ممکن است به انتخاب شما بستگی داشته باشد. اما به طور کلی می توان گفت که برای سفر به اروپا حداقل 1600 یورو نیاز است.
قیمت بلیط اروپا
سفر ارزان و لحظه آخری در اروپا
اروپا همیشه یکی از مقاصد مهم گردشگری بوده و هست و حتی در گذشته برای بسیاری از مردم سفر به اروپا فقط یک رویا بود. فرض کنید امروزه با کمک تورهای اروپایی که توسط آژانس های گردشگری برگزار می شود، تقریباً بسیاری از گردشگران می توانند تجربه سفر به این قاره زیبا را داشته باشند. اگرچه پکیج های اروپا با قیمت های متفاوت و با شرایط رفاهی و خدماتی متفاوت چیده شده اند، اما یافتن تور ارزان اروپا همچنان یکی از موضوعات مهم و جالب برای گردشگران است.
با دانستن چند نکته می توانیم ارزان ترین سفر اروپا را برای شما ترتیب دهیم. برای مثال اولین مسئله انتخاب مقصد مناسب است. اگرچه کل این قاره زیبا و شگفت انگیز است، اما هزینه سفر به برخی از شهرها و کشورهای آن گرانتر است و کشورهای پیشرفته و مدرن هزینه بیشتری دارند. اگر علاقه مند هستید، اگر می خواهید به کشور خاصی سفر کنید، باز هم می توانید یک سفر ارزان اروپایی را با راهکارهای ساده تجربه کنید، یکی از این راه حل ها انتخاب هتل های ارزان تری است. به عنوان مثال، به جای اقامت در هتل های 5 ستاره در بهترین نقطه شهر، می توانید یک هتل 4 یا حتی 3 ستاره را انتخاب کنید.
تور ارزان اروپا
همچنین توجه داشته باشید که برخی از خطوط هوایی بلیط های گران تری دارند. در حالی که همین بلیط را می توان در شرکت های دیگر ارزانتر خرید. لطفا توجه داشته باشید که شما سه گزینه برای سفر هوایی خواهید داشت. ارزان ترین بلیط هواپیما کلاس اکونومی و بیزینس کلاس با قیمت بالاتر و در نهایت فرست کلاس که بالاترین قیمت و بهترین خدمات را دارد. همچنین با افزایش قیمت، خدمات شرکت هواپیمایی بهبود می یابد و راحتی بیشتری را در طول سفر برای شما فراهم می کند. این تا حدی برای راحتی در کشتی ضروری است. اما از یک نقطه به یک موضوع رسمی تر تبدیل می شود. که می تواند با اجتناب از هزینه های گردشگری اروپا را کاهش دهد
راه دیگر برای گرفتن یک تور ارزان اروپا، رزرو یک سفر دریایی است. آب و هوا، سرما و گرما به خصوص در برخی کشورها و مسائلی از جمله بازگشایی مدارس، زمان امتحانات و ... مردم در این زمان تقریبا هیچ برنامه ای برای سفر ندارند. این به ارزان‌تر شدن گردشگری اروپا کمک می‌کند. به طور کلی، قیمت مدیریت بهترین راه حل برای یافتن ارزان ترین بازی اروپایی است.
پیشنهاد سفر اروپا
بهترین زمان برای سفر به اروپا
بهترین زمان برای خرید سفر در اروپا، آب و هوای خوب و معتدل است. بدون شک آب و هوا اولویت اول هر گردشگری است، پس سعی کنید زمانی سفر کنید که هوا خوب و به نفع شما باشد. معمولا بهترین فصل برای گردشگری در این سفر از اوایل خرداد تا شهریور است که می توانید سرسبزی و محیطی سالم و تمیز را ببینید. از این رو گلبرگ سیر به افرادی که شاغل یا در دولت مشغول به کار هستند و به دنبال فرصت مناسبی برای بیرون رفتن و مسافرت هستند توصیه می کند که برای فصل تابستان بروند. اگر در فصل بهار و تابستان به مسافرت می روید، علاوه بر آب و هوای خوب، می توانید از فرصت های تفریحی زیادی نیز بهره مند شوید.
بهترین مرکز خرید اروپا؛ خرید از شبکه جهانی وب را تجربه کنید
اروپا زادگاه معروف ترین و مجلل ترین برندهای جهان است. از این منظر مشخص است که این آب و هوای سرسبز، زیباترین و جذاب ترین مراکز خرید دنیا را در خود جای داده و در کنار خرید و گشت و گذار، وارد فهرست مقاصد گردشگری اروپا شده است. در ادامه می خواهیم بهترین مراکز خرید منطقه را به شما معرفی کنیم:
گالری لافایت یک مرکز خرید در پاریس است
مرکز خرید Galleria Vittorio Emanuele در میلان
مرکز خرید هارودز در لندن
مرکز خرید لاس آرناس در بارسلونا
مرکز خرید مگنا پلازا در آمستردام
مراکز خرید اروپا
راهنمای سفر به اروپا
خرید تور اروپا بهترین راه برای سفر به شهرهای توریستی قاره اروپا می باشد. با خرید آنلاین تور اروپا می توانید تمامی مراحل سفر خود را در کمترین زمان و تنها با چند کلیک انجام دهید و در نهایت خدمات مورد نیاز سفر خود مانند ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی را رزرو کنید. برای خرید آنلاین سفر به اروپا باید وارد وبسایت شوید، مبدا سفر را مشخص کنید، تعداد مسافران، کلاس پرواز (کلاس اکونومی، بیزینس کلاس، فرست کلاس) را وارد کنید، تاریخ بازگشت را انتخاب کنید. و سپس به سفر ادامه دهید. زمان، جستجو، جو
سایتی که وارد آن می شوید جایی است که می توانید یک سفر ارزان اروپا را از هر هتل و هر شرکت هواپیمایی برای سفر خود خریداری کنید. در این قسمت تورهای اروپا از ارزان تا گران قیمت را به شما نشان می دهند و می توانید قیمت هر گزینه را با خطوط هوایی مختلف داخلی و خارجی مقایسه و مشاهده کنید. علاوه بر این، فیلترهایی مانند تعداد ستاره هتل، امتیاز مسافر، نوع اقامت (هتل، بوتیک هتل، هتل آپارتمان)، زنجیره هتل، قیمت و موقعیت مکانی می تواند جستجوی شما را دقیق تر کرده و بهترین تورهای مسافرتی اروپا را بیابد. خود را آنلاین بخرید.

منبع:توراروپا

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 17

درباره ما
Profile Pic
موضوعات
اطلاعات کاربری
تور های خاص